Czytelnicze Podsumowanie czerwca i lipca 2017

Hejka! Już sierpień, czyli połowa wakacji za nami. W czerwcu nie szło mi za dobrze, jeśli chodzi o czytanie książek i słabo odwiedzałam Wasze blogi. W lipcu chciałam to nadrobić, ale  przez 2-tygodnie byłam na koloniach w Stegnie. Uważam, że chociaż nie czytałam nic w czasie wyjazdu lipiec był dla mnie naprawdę dobrym miesiącem, w porównaniu do czerwca. 


Czerwiec- przeczytane książki [2]

[1] "Gwiazd naszych wina"- John Green. Książkę męczyłam, ale przeczytałam. Raczej bardzo dobrze mi nie zapadła w pamięci, tematyka nie dla mnie. Ale autora nie skreślam, mam w planach "Szukający Alaski" i "Papierowe Miasta". Mam nadzieję, że te książki mi się bardziej spodobają.[320]

[2] "Naznaczona"- Kristin Cast, P.C. Cast.  Tym razem powróciłam do książki o wampirach. Nie byłą nadzwyczajna, ale lekka i przyjemna w czytaniu. [328]

Lipiec- przeczytane książki [6]

[1]"Do wszystkich chłopców, ktorych kochałam"- Jenny Han. Książka z ciekawym i oryginalnym pomysłem. Jednak trudno mi było przejść przez pierwsze strony, dopiero później bardzo wciągnęłam się w historię. [368]

[2]"Origin"- Jennifer L.Armentrut. Nie wiem, czy muszę coś mówić o tej książce. 4 tom, mnóstwo akcji i Deamon xD Uwielbiam serię "Lux" ♥♥♥ I boję się trochę zabierać za 5 tom, no bo to już koniec.. [464]

[3]"Duff: Ta brzydka i gruba"- Kody Keplinger. Film raczej mi się bardziej podobał, ale książka nie jest taka zła. Jeśli się Wam nudzi w jakiś deszczowy dzień, to śmiało możecie sięgnąć po tą powieść. [336]

[4] "Lato Eden"- Liz Flangan. Niesamowita książka o pięknej historii, która potrafi doprowadzi do łez. Opowieść o przyjaźni i problemach, jakie mogą spotkać każdego. [312]

[5]" Ból za ból"- Jenny Han, Siobhan Vivian. Moje odkrycie, tego miesiąca. Jeszcze takiej książki nie czytałam, ale jest naprawdę świetna. Niedługo pojawi się recenzja. [400]

[6] "Chłopak z sąsiedztwa"- Kasie West. Kolejna książka tej autorki, która ujęła mnie za serce. Piękna historia tym razem o Charlie, wychowującej się w domu pełnym płci przeciwnej. [350]

Lipiec był dla mnie dużo lepszy, ale i w ocenach książek. W czerwcu były to raczej słabe książki. Jednak nie wybieram najgorszej i najlepszej, bo wybór jest za trudny. 

Przeczytane strony

W Czerwcu -648, liczba przeczytanych średnio stron dziennie- 21,6
W Lipcu- 2230 , liczba przeczytanych średnio stron dziennie-  71,9 
+ zaczęłam książkę "Dotyk Julii"

Statystyki

Obserwatorzy w maju [77], w lipcu [88] przybyło [11] 
Wyświetlenia w maju [14,755] w lipcu [17,628] przybyło [2,873] 
Najwięcej wyświetleń pod postem: [47]"Naznaczona"- Kristin Cast, P.C.Cast
Najwięcej komentarzy pod postem: Książki na lato
Liczba postów w czerwcu: 4 
Liczba postów w lipcu: 5
W czerwcu: recenzje [2], pozostałe posty: - "Książka prawdę Ci powie| Book tag" i "Czytelnicze podsumowanie maja 2017" 
W  lipcu: recenzje [4], pozostałe posty:- "Książki na lato"





Udostępnij ten post

28 komentarzy :

  1. Świetne podsumowanie i wynik. Ja w czerwcu przeczytałam 5 książek, a w lipcu 4, więc jestem bardzo zadowolona. Szkoda, że te wakacje tak szybko mijają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie, wtedy najlepiej nadrobić zaległości w książkach :)

      Usuń
  2. Świetny wynik! Ja w lipcu przeczytałam tylko 4 książki, ale już kończę pierwszą z sierpnia. Cudne statystyki *o* Oby sierpień był równie udany ;)
    Zaczytanych wakacji :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4 książki to właśnie tak spoko :D Ja dzisiaj skończyłam 2 i trafiam na same dobre książki chyba XD Bo z 2 miesięcy :D Dziękuję :)

      Usuń
  3. To i tak dobry wynik :) Ja niedługo zapoznam się z czwartą częścią serii Lux :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo mi się strasznie podobała, przede mną 5 i tak strasznie się boję

      Usuń
  4. Dla mnie zdecydowanie lepszy czytelniczo był czerwiec aniżeli lipiec. Dwie książki przeczytane w lipcu to żenada a cztery w czerwcu już trochę mniejsza. Obecnie czytam dwie książki, więc mam nadzieję, że uda mi się przeczytać zdecydowanie więcej pozycji. Bardzo chcę przeczytać ,, Chłopaka na zastępstwo" i mam to w planach czytelniczych na sierpień. Mam nadzieję, że piąty ton serii lux spodoba ci się równie mocno co czwarty :)
    Trzymam kciuki za dobry czytelniczo ostatni miesiąc wakacji.
    Pozdrawiam cieplutko x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dwie w czerwcu przeczytałam xD Ojejku dziękuję :*

      Usuń
  5. Właśnie jestem na wykończeniu "Illuminae" i w następnej kolejności zabieram się za pierwszy tom serii "Lux". Mam nadzieję, że będę nim zachwycona ;P
    Gratuluję wyniku i wszystkich statystyk!
    Pozdrawiam :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo "Illuminae" jestem ciekawa Twojej opinii, bo zastanawiam się nad tą książką :)

      Usuń
  6. Szkoda, że nie podobało ci się GNW :c

    Pozdrawiam!
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem świetny wynik :) W zasadzie ze wszystkich wymienionych książek czytałam tylko "Naznaczoną" - w gimnazjum i wczesnym liceum miałam hopla na punkcie serii Dom Nocy, choć czytanie przerwałam chyba na siódmym tomie :D
    Pozdrawiam,
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 7 tomów to i tak dużo, a jest ich 12 :D

      Usuń
  8. Hej, też w lipcu przeczytałam "Chłopaka z sąsiedztwa". Świetna książka na lato. Na pewno muszę się zaopatrzyć w książki tej autorki.
    Kochane książki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, szkoda, że tyle jeszcze nie jest wydanych w Polsce ;/

      Usuń
  9. Gratuluję wyników i życzę zaczytanego sierpnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję osiągniętych wyników ^^
    życzę zaczytanego sierpnia :)
    Zapraszam ^^
    http://zaakreconazaaczytana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję czytelniczych wyników.
    Też kiedyś czytałam Naznaczoną i dotarłam do ósmej czy któreś części - z każdym tomem robiło się to coraz dziwniejsze...
    Chciałabym powtórzyć sobie serię Lux bo już prawie zapomniałam dlaczego Deamon był taki super ;<

    Życzę jeszcze bardziej zaczytanego sierpnia
    Babskie Czytanki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 8 część to daleko, ja nie wiem czy dobrnę do 2 XD Czemu Deamon był taki super, jest wiele powodów :D Dziękuję :)

      Usuń
  12. Świetne wyniki. Gratuluję i życzę kolejnych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń