Książka prawdę Ci powie |Tag

Hejka!
   Ostatnio na blogu, pojawiało się mnóstwo recenzji i dawno nie było jakiegoś tag'u. Także dzisiaj zapraszam na: "Książka prawdę Ci powie| Tag" . Nominację dostałam od Magic Wizard,  a więc jeśli chcecie zobaczyć ten tag u Magic Wizard to klikajcie. Oczywiście dziękuję za nominację ♥



Zasady tag'u nie są trudne, wybieramy książkę i otwieramy na losowych stronach. Skąd bierzemy słowo lub zdanie, a to już zależy od pytania :D

Wybrana przeze mnie książka-" Kochani dlaczego się poddaliście?"-Ava Dellaira



1) Słowo, które określa Twoją osobowość.

Nie odpowiedziała. Może czasem nie odpowiadam, ale nie należę raczej do osób małomównych. 

2) Słowo, które określa Twoje marzenia.

Pisarką. Nigdy nie myślałam o zawodzie pisarki, czasem piszę coś do szuflady, ale.. może to moje przyszłe marzenie.

3) Słowo, które powinieneś powiedzieć swoim wrogom.

Farbowanych. To trochę dziwne, farbowane włosy, farby ?

4) Słowo, które opisuje Twoje życie uczuciowe

Ale nic nie wskórałam, - to pół zdania, ale jedno słowo by było za mało. Chociaż bardzo ciekawe :) 

5) Słowo, które opisuje coś, co nigdy Ci się nie wydarzy.

Zła czarownica. Czyli jednak nie spotkam złej czarownicy? Oh, moje marzenia przepadły...

6) Zdanie, które powinnaś sobie wytatuować.

Wczoraj w nocy wymknęłam się na spotkanie z nim. Nigdy nie chciałam mieć tatuażu, chyba, że na nadgarstku *.* A te zdanie brzmi troszkę dziwnie, może jest jakieś sentymentalne? 

7) Zdanie, które opisuje, co powinnaś zrobić, by zapewnić sobie natychmiastowe bogactwo.


Wylądowałam w parku niedaleko szkoły. Czyli muszę wylądować w parku obok szkoły, ojć tyle, że przy mojej szkole nie ma parku. Musi to być jakaś inna szkoła...może dla czarodziei? 


8) Zdanie, które powinnaś wykrzyczeć, wskakując na pokład statku, na którym odpłyniesz w podróż swoich marzeń.



Nigdzie. Tuataj. Całkiem fajna wypowiedź i taka prawdopodobna, typu nie chcę być nigdzie tylko tutaj. 


9) Zdanie, które opisuje Twoją przyszłość.

Kiedy moja biała kartka już się spaliła, zauważyłam, że wszyscy się na mnie gapią. Ten tag coraz bardziej mnie zadziwia , teraz palę białą kartkę uhuhu, ciekawe z jakiego powodu. ( Może z ocenami xD) 

10) Otaguj nowych blogerów i zadedykuj im jakieś zdanie

A więc  nawet natrafiłam na wiersz, cóż za zbieg okoliczności: To twój kraj, i mój kraj. Od Kalifornii po wyspę Nowy York. Od czerwonych lasów po prądy Golsztromu. Ten kraj powstał dla mnie i dla ciebie. Oj teraz widzę, że to piosenka. Ale i taj jest piękna ♥ Drogie Spojleraczki, Agaa Olcia pamiętajcie, że ten kraj powstał dla nas i musimy to wykorzystać! ;D 

Jeśli się Wam tag podobał i macie ochotę zrobić go u siebie, o śmiało jesteście nominowani! ;D 

Udostępnij ten post

16 komentarzy :

  1. Tak się zastanawiam. Może też zrobiłabym ten tag, bo u mnie na blogu ciągle tylko Bollywood. Świetny post! I bardzo ciekawe odpowiedzi ;D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :D A bardzo polecam, ten tag jest naprawdę świetny :)

      Usuń
  2. Zawsze zachwycają mnie takie tagi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie tagi zawsze wychodzą super <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeden z ciekawszych TAGów jaki czytałam...;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękujemy za nominację! :D
    Postaramy się na nią niebawem odpowiedzieć :)
    Tag jest naprawdę ciekawy a odpowiedzi są naprawdę zabawne
    Jeszcze raz dzięki za nominację
    Pozdrawiamy cieplutko ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten TAG, a Ty super sobie z nim poradziłaś! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten tag, bo zawsze niezłe jaja wychodzą, ale ty sobie poradziłaś :D

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko, czytając cały tag miałam szerokiego banana na ustach :D
    W przyszłym tygodniu mam zaplanowane recenzje, ale po nich od razu pojawi się ten tag, dziękuje bardzo za nominacje ♥
    Sama mam zaplanowane już 3 tatuaże więc jestem ciekawa co wyjdzie u mnie xD haha :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, proszę :D Woo to nieźle, te na nadgarstkach są cuuudowne *.*

      Usuń