Czytelnicze Podsumowanie Maj 2017

Hejka!
       Maj ten piękny miesiąc, niestety dobiegł już końca. Zaczął się czerwiec, a więc 6 miesiąc i   niedługo wakacje! :D A więc, niebawem zacznie się wolne ( dla uczniów) w końcu, ale wypadałoby jakoś podsumować ten maj. 




  • Przeczytane Książki: 

  1.  "Chłopak na zastępstwo"- Kasie West. Książka zrobiła na mnie duże wrażenie, po raz kolejny autorka zaskoczyła mnie prostotą książki i jej przekazem. Fabuła wydaje się taka zwyczajna, a jednak niesie w sobie zaskoczenia i przesłanie. Recenzja.
  2. " Pierworodna"- Tosca Lee. Drugi tom "Potomkowie", z namiastką historii. Jednak fani historii (tacy, jak ja) raczej będą się rozkoszować historią w tle Elżbiety Batory i jej potomków.  Za to jeśli nie lubicie historii, to jest opowiedziana w tak piękny sposób, że trudno jej nie pokochać. Recenzja
  3.  "Wyśnione miejsca"- Brenna Yovanoff. W dzień całkiem inne osoby, nocą prawdziwi oni spotykają się i mówią sobie o rzeczach, których nie onieśmieliłby się powiedzieć na jawie. Brzmi cudownie, tak mi się wydawało, a się rozczarowałam. Recenzja.
  4. "Skąpiec"- Molier. Człowiek bardzo skąpy, dla którego najważniejsze są pieniądze, czyli troszkę o lekturze szkolnej. Tak, lektura, a bawiłam się przy niej świetnie. Śmiałam się, dobrze, że mi łzy nie popłynęły. Jednak niesie pewne przesłanie o skąpych ludziach. 
  • Najgorsza/ Najlepsza książka Maja
  1. Najlepsza- "Chłopak na zastępstwo"- Kasie West. 
  2. Najgorsza- "Wyśnione miejsca"- Brenna Yovanoff
  • Statystyki
  1. Wyświetlenia w tym miesiącu: z 13,140 ta dam jest 14,755. Przybyło 1,615. 
  2. Obserwatorzy: z 74, jest 77. Przybyły 3 osoby, :)
  3. Najwięcej wyświetleń pod postem: "Chłopak na zastępstwo"
  4. Najwięcej komentarzy pod postem: Czytelnicze podsumowanie kwietnia 2017 
  • Kilka słów/ Posty/ Przeczytane strony
  1. Maj A więc przeczytałam 15 książek i jestem z siebie strasznie zadowolona. Oczywiście tak nie jest, w maju poniosłam klęskę i przeczytałam tylko 4 książki, które nie były za długie, a maj ma 31 dni...  Byłoby lepiej, gdyby nie szkoła i multum sprawdzianów, a zostało mi jeszcze wyciąganie się z dwóch przedmiotów, także w następnym tygodniu mogę troszkę zaniedbać bloga. Za to po wystawieniu ocen, powinnam powrócić i moje plany to czytać książki :D A i jeszcze jedna ważna wiadomość, założyłam stronkę na facebook'u, zapraszam do wchodzenia: Fan of books
  2. Liczba Postów- 6 
  3. Recenzie -5  "Cinder" - "Opal" - "Chłopak na zastępstwo", -" Pierworodna", - "Wyśnione miejsca".  
  4. Podsumowanie Kwietnia
  5. Seriale, nic nowego nie odkryłam, więc możecie pisać i polecać, teraz zaczynam "Anne", a w wakacje "Gra o tron". 
  6. Przeczytane strony: "Chłopak na zastępstwo"- 400, "Pierworodna"- 360, "Wyśnione miejsca"- 360, "Skąpiec"- 120. Razem- 1240, na każdy dzień- 40
Może Wam poszło lepiej? :D

Udostępnij ten post

40 komentarzy :

  1. Gratuluję wyniku :) Uwielbiam chłopaka na zastępstwo :) Też zaczęłam oglądać Anne :)
    Polubiłam strone :)

    Pozdrawiam Agaa
    http://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę sięgnąć po "Chłopaka na zastępstwo" oraz zacząć serię "Potomkowie"!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczytanego czerwca życzę i gratuluję majowego wyniku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie nie pojawiają się "Wyśnione miejsca", tam zawsze trafiają do grupy najgorszej książki miesiąca. Okładka jest piękna, ale widocznie środek nie. Przynajmniej wiadomo czego unikać :)
    Wynik całkiem całkiem, ale niedługo wakacje, więc się odkujesz ;)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, już niedługo w końcu xD Szkoda książki, bo naprawdę mogła być świetna :D

      Usuń
  5. Przeczytałam w maju tylko dwie książki... Bez komentarza. Bardziej jednak zajmowałam się wyciąganiem jak najwyżej swoich ocen, zważając na fakt, że chcąc nie chcąc po wakacjach idę do liceum :-:
    Mam nadzieję, że czerwiec będzie dużo lepszy czytelniczo, bo książek tak dużo :p
    Gratulacje majowych wyników! Jestem prawie pewna, że czerwiec będzie jeszcze lepszy! :D
    Pozdrawiam cieplutko ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj u mnie nie wiele lepiej 2 książki a 4 to prawie żadna różnica :) hah, ja też liczę na lepszy czerwiec, ja niestety wyciągam się jeszcze w tymtygodniu :( Pozdrawiam :D

      Usuń
  6. Przeczytałam 4 książki, cieszę się z wyniku. Zaczynam już czytać kolejne, więc czerwiec zapowiada się czytelniczo :D Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo dobrze, mi jeszcze daleko, żebym się zabrała za następne książki :D

      Usuń
  7. Gratuluje owocnego miesiąca. U mnie troche słabiej, ale i czasu mniej było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, a ja miałam właśnie mnóstwo czasu :)

      Usuń
  8. Mówisz, że poniosłaś klęskę? Dziewczyno ja przeczytałam AŻ (wcale nie aż) 2 książki! To dopiero klęska!
    Tobie gratuluję wszyskiego :D I życzę dobrego czerwca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ale u mnie te książki były strasznie cienkie! :D Dzięki :) Mam nadzieję, że będzie lepszy, bo jak na razie za dobrze się nie zaczął XD

      Usuń
  9. Świetny wynik! Gratuluję i zapraszam do mnie :)
    aga-zaczytana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyniku :) Niestety nie czytałam żadnej z tych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeczytałam w maju z 9 książek. O tytuł najlepszej zażarcie walczą "Czas żniw" i "Nawałnica mieczy";)
    Gratuluje wyniku! I życzę lepszych w czerwcu:)
    Powodzenia w szkole:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku to wspaniale, zazdroszczę takiego wyniku! :D "Czas żniw" jeszcze nie czytałam, ale kurczę tak mnie kusi :)

      Usuń
  12. To i tak świetny wynik, bo mi udało się w maju przeczytać tylko 2 książki... Ale w czerwcu zaczynam z pełną parą! :)

    Ps. Bardzo ładny blog, z pewnością będę tutaj zaglądać ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w maju także miałam bardzo mało czasu, który głownie zajęła mi szkoła. Ale teraz wszystko nadrobię :D
    https://pomiedzyrozdzialami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie, bo u mnie raczej z tym kiepsko :/

      Usuń
  14. Stronka polubiona ;)
    Czy mi poszło lepiej? Może w statystykach, ale prywatnie/książkowo to nawet nie do końca się orientuje. Ostatnio czytam mało i pomału, bo trzeba robić - jak to mówi moja mama - dobiegi, czyli ponaciągać sobie oceny przed ich wystawieniem.


    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, jejku dziękuje :D Ja też właśnie sporo się wyciągałam z ocenami, przez co zaniedbałam za równo bloga jak i książki :)

      Usuń
  15. Mam zamiar przeczytać "chłopak na zastępstwo", mam nadzieję, że spodoba mi się tak jak Tobie :D
    http://bookcaselover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta książka nie może się nie podobać! :D

      Usuń
  16. U mnie z szybkością jest ciężko. Na miesiąc przeczytam max5 książek, ale to ze względu na duże tomiska. Poza tym lubię czytać w ciszy co nie zawsze jest taka możliwość. Szybko czytasz. Tyle książek w miesiąc. Naprawdę wielki szacunek. Osobiście czytałam to czytałam też Skąpca i jestem zdania, że to bardzo zabawna lektura. :)
    http://sztuka-lisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4 książki to jeszcze nie tak dużo, zawsze może być lepiej :D

      Usuń
  17. U mnie 4 książki to norma w miesiącu :) Ale też niedługo będę po egzaminach, więc może przeczytam więcej. Ty też się na pewno odkujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem czy w czerwcu dam radę, jak na razie słabo mi idzie ;)

      Usuń
  18. Oby w czerwcu było więcej, choć to i tak dobry wynik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, bo za dobrze to mi nie idzie :)

      Usuń
  19. Tym krótkim zdaniem o Skąpcu zachęciłaś mnie do przeczytania go XD

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ojej mam nadzieję, że się nie zawiedziesz :D

      Usuń