Czytelnicze podsumowanie kwietnia 2017

Hejka! Kwiecień to czwarty miesiąc roku i właśnie wczoraj dobiegł końca.  A dzisiaj mamy już 1 maja, czas strasznie szybko leci,  dla mnie dopiero co zaczynał się kwiecień! Wypadało by go podsumować, dlatego zapraszam : )


  • Przeczytane książki:
1. "Ja, potępiona", autorstwa Katarzyny Bereniki Miszczuk. Książka jest zakończeniem trylogii o Wiktorii Biankowskiej, dla mnie wypadł ten tom trochę gorzej, niż dwa poprzednie, ale nie zmienia to faktu, że autorka napisała cudowną historię. Pierwsze tomy, piekło i niebo, a teraz jak bohaterowie poradzą sobie w czeluściach tartaru? Recenzja
2. "Onyks", autorstwa Jennifer L. Armentrout. Drugi tom z kosmitami ♥♥♥ Ta seria jest cudowna, jeśli nie czytaliście, to koniecznie musicie! :D Przepełniona humorem i akcją, historia luksjan i ludzi na ziemi. Recenzja
3. "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć", autorstwa J.K.Rowling.  Jeden z hogwartowskich podręczników za mną. Z takich podręczników to ja bym się mogła uczyć! Poznać magiczne zwierzęta i ich zdolności. Recenzja 
4. "Opal", autorstwa Jennifer L. Armentrout. Trzeci tom, zakończenie chociaż można było się go spodziewać w pewnym stopniu, było niespodziewane, a mnie powaliło, że do teraz nie tknęłam ani jednej książki, oprócz "Opowieści z Narni....". 
5. "Opowieści z Narni. Siostrzeniec Czarodzieja", autorstwa C.S.Lewis.  To już 6 tom, męczę się z tą serią od 2 części, we wrześniu do teraz, chyba ta magia już na mnie nie działa, jak podczas pierwszej części, którą przeczytałam kilka lat wcześniej. 


  • Najgorsza/ Najlepsza książka kwietnia 

Najlepsza: "Onyks"- J.L.Armentrout
Najgorsza: "Opowieści z Narni. Siostrzeniec czarodzieja"-C.S.Lewis 

W kwietniu, szczerze tak naprawdę nie było najlepszej  książki, albo najgorszej. Jednak uwielbiam książki J.L.Armentrout i zrobiły na mnie największe wrażenie, a na Opowieści z Narni, czuję, że jestem już za stara. 

  • Statystyki 
Wyświetlenia w tym miesiącu: W marcu  11,091 a na chwilę obecną jest ich 13,140, przybyło 2,049!

Obserwatorzy w tym miesiącu: Z 66 w marcu, teraz jest Was 74! A to oznacza 8 nowych osób!!!
Najwięcej wyświetleń znalazło się pod recenzją "Obsydian"
Najwięcej komentarzy znalazło się pod postem "Książka papierowa czy e-book", oraz recenzją "Obsydian" 

  • Kilka słów/Posty/Przeczytane strony 
  1. Kwiecień zapowiadał się dla mnie bardzo dobrym miesiącem po względem przeczytanych książek, jednak nie do końca tak było. 5 książek, nie jest złym wynikiem, jednak potrafiłam przeczytać więcej, a miałam mnóstwo czasu wolnego. Nie przeczytałam żadnej książki od 19 kwietnia, za to oglądam seriali, jak "13 reasons why", "Famous in love", "Riverdale", "Skam", "Cofness", "Dziewięć żyć Chloe King", " Lucyfer"... i wiele innych. 
  2. Liczba postów-8 , 
  3. Recenzje-5: " Obsydian", "Ja, anielica", "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć", "Ja, potępiona", "Onyks"
  4. Recenzje seriali: "Skam", "13 reasons why" 
  5. Inne: "Książka papierowa czy e-book" 
  6. Przeczytane strony: "Ja, potępiona" (416), "Onyks" (522), "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć" (152), "Opal" (492), "Opowieści z Narni. Siostrzeniec Czarodzieja" (200), daje to 1782 przeczytanych stron, a dziennie 59,4 strony. 

A jak Wam minął kwiecień? 
Miłego dnia, Alex :)

Udostępnij ten post

28 komentarzy :

  1. Świetny wynik! Z książek, które przeczytałaś znam tylko "Ja, potępiona" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogło być lepiej, ale nie narzekam ;D

      Usuń
  2. Niestety nie znam żadnej z przeczytanych przez Cienie książek, ale mam w planie serię pani Miszczuk oraz LUX - tą drugą planuje przeczytać od dnia polskiej premiery, ale coś mi nie idzie ;)
    U mnie 7 książek, a najlepszą okazała się post-apokalipsa "Metro 2033" Glukhovskiego.
    Gratuluje wyników i życzę zaczytanego maja!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, wow 7 książek, u mnie 5 i to cienkich XD

      Usuń
  3. Też obejrzałam w kwietniu "Lucyfera"... a przynajmniej pierwszy sezon. W sumie recenzja już jest, czeka na publikacje w sierpniu jakoś <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy ja jeszcze nie skończyłam jeszcze nawet 1 sezonu XD

      Usuń
  4. Świetny wynik! Ja nawet nie próbuję sięgać po raz kolejny po Narnię - wolę, żeby mi zostało wrażenie cudownej serii, bo też by sie pewnie okazało, że jestem na nią za stara ;)
    Gratuluję wyniku i życzę udanego maja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie teraz żałuje, a myślałam, że mając 14 lat jeszcze mi się spodoba...

      Usuń
  5. Gratuluję wyniku :) Ja kwiecień skończyłam z 9 przeczytanymi książkami :) Niestety wiem, że maj nie będzie aż tak zaczytany, ale życzę Ci by Twój taki był :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, mam nadzieję, chociaż pewnie w maju czeka mnie tyle nauki ;D

      Usuń
  6. Gratuluję wyniku :) Ja przeczytałam 4 książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetny wynik! Moje były cienki, więc to nawet nie 5 książek :D

      Usuń
  7. Brawo. Coraz lepiej! Oby maj był jeszcze bardziej udany.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyniku zarówno książkowego, jak i związanego ze statystykami. Oby tak dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy ja dobrze widzę, że jest serial 9 żyć Chloe King? :O 13RW <3 <3
    A z książkami i tak spoko :D

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę, ja zaniedbałam swojego bloga przez naukę. Czytanie również, ale nadrabiam, od początku weekendu przeczytałam 3 tomy rywalek i jestem z siebie dumna. :D Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, no to nieźle! Szkoła wszystkiemu winna XD

      Usuń
  11. Świetny wynik! Sama zapoznałam się z serią Lux i mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z kwietnia jestem zadowolona. Nadrobiłam i książki i filmy. Ciekawe co przyniesie ten urodzinowy miesiąc ;) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, haha oby to co najlepsze! :)

      Usuń
  13. Dobre statystyki. Ja nie potrafię tak wszystkiego zliczać, bo mam lenia. Jedynie pamiętam ile książek dostałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje wyniku i życzę jeszcze lepszego zaczytanego maja :)

    Pozdrawiam Agaa
    ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń