SKAM | 4sezon-Sana

Hej! Kto nie oglądał, ani nie słyszał o norweskim serialu SKAM? Było dosyć głośno o nim, więc z pewnością obiło Wam się nie co o uszy, a jeśli nie to teraz już wiecie. SKAM miał premierą 25 września 2015 r, w Norwegii. Jest to serial o tematyce obyczajowej, a jego reżyserem jest Julie Andem


SKAM- oznacza wstyd, serial opowiada o życiu nastolatków, ich problemach, prawdziwej przyjaźni, a każdy sezon jest  opowiedziany z różnej perspektywy, nowe wydarzenia. 

1 sezon, skupia się wokół Evy. Eva, zaczyna pierwszy rok w liceum, pokłócona z dawnymi przyjaciółkami, ma przy sobie tylko chłopaka Jonasa, z którym też nie najlepiej jej się układa. Poznaje Noorę, Chris, Vilde i Sanę, a następnie stają się przyjaciółkami. Sekret głównej bohaterki wychodzi na jaw, czy przetrwa ich przyjaźń i co z Evą i Jonasem?Pierwszy odcinek serialu, może nie zaciekawić, nie spodobać się, ale czy warto rezygnować od razu ? Otóż nie, odcinki są różnej długości, zazwyczaj 20-50 minut,  te pierwsze są bardzo krótkie, dlatego warto obejrzeć. Sezon o Evie liczy 11 odcinków. Ten sezon był dobry, ale nieidealny. 

2 sezon, tym razem główną bohaterką jest Noora. Jest poruszany związek jej i Williama. Tym razem dowiadujemy się nowych tajemnic, skrywanych przez bohaterów, nowe problemy bohaterów. Co z tego wyniknie ?Za to drugi sezon, uwielbiam ♥, zawiera 12 odcinków. Dzięki temu sezonowi, pokochałam SKAM. Noora i William, są chyba moimi ulubionymi postaciami z całego serialu. 


3 sezon, nie Eva, nie Noora, a Isak. Bohater zaczyna czuć coś do Evena. Poruszana jest  akceptacja i tolerancja, przez innych. Co czeka bohaterów, w 3 sezonie? Trzeci sezon, tutaj się troszeczkę rozczarowałam. Liczy on 10 odcinków, które mi się dłużyły. Wiele osób pokochało Iska i Evena, a ja nie wiem nawet czemu, o ile Isaka lubiłam jeszcze w 1 i 2 sezonie. 

I teraz moi drodzy, o to czemu piszę ten post. Pierwsze trzy sezony obejrzałam w styczniu, więc po co post w kwietniu, ale nareszcie, w końcu pojawia się 4 sezon SKAM! 10  kwietnia pojawił się zwiastun.  O kim będzie ten sezon? O Sanie, ja już nie mogę się doczekać! Sana to muzułmanka, często cicha i tajemnicza, zwiastun to wielkie WOW! Właśnie czytam, żeby się upewnić, ale na datę premiery w Norwegii, wskazywany jest ten piątek, chociaż nie jestem pewna. Chwila rozczarowania 4 sezon, jest ostatni. 


A Wy co sądzicie o SKAM? Oglądaliście, a może czekacie na 4 sezon, tak jak ja? :)





Udostępnij ten post

16 komentarzy :

  1. Uwielbiam SKAM i nie moge się doczekać sezonu <3

    Pozdrawiam Agaa
    http://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham SKAM i czekam na 4 sezon!!!

    http://dziewczynaopapierowymsercu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądam seriali, więc nie muszę wyczekiwać kolejnych sezonów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię za bardzo seriali, a i tematyka nie moja więc raczej sobie go odpuszcze. No i ja słyszę o nim po raz pierwszy xD Ale ja to w serialach jestem nieogarem, więc ja się nie dziwię xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak możesz?? XD serialami żyje zaraz po książkach :D

      Usuń
  5. Koleżanka z klasy wciąż mi poleca ten serial, ale nie mogę się przekonać. Może jednak... :/ :D Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pożałujesz, a odcinki obejrzysz max 3 dni XD

      Usuń
  6. Oglądałam i muszę powiedzieć, że faktycznie mnie wciągnął. Nie był to najlepszy serial jaki obejrzałam w życiu, ale miło spędziłam przy nim czas. 4 sezon obejrzę na pewno :).
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zgadzam się w 100 % :D

      Usuń
  7. Dzisiaj zaczyna się 4 sezon! Już nie mogę doczekać się całego pierwszego odcinka ♥ ubolewam, że to ostatni sezon..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa, też nie mogę się doczekać. Też cierpię z tego powodu :(

      Usuń
  8. Słyszę po raz pierwszy o tym serialu. Chyba jestem już za stara na seriale o nastolatka;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, czasem warto cofnąć się w czasie :)

      Usuń