[38] |"Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć" - J.K.Rowling


"Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć są owocem wieloletnich podróży i badań."


Tytuł: "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć"
Tytuł oryginału: "Fantastic Beasts and Where to Find Them"
Autor: J.K.Rowling
Wydawnictwo: Media Rodzina
Liczba stron: 152
Data wydania: 15.03.17 r.
Skończyłam czytać: 18.04.17 r. 
Książka bierze udział w wyzwaniu:73 książki na 2017 r. (24/73)

"Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć", to jest z podręczników do Hogwartu. Ja nadal czekam na swój list i posiadam swój egzemplarz.  Teraz już wiem, dlaczego Hermiona była bardzo mądra, znała wszystkie podręczniki, lubiła je czytać. Z takim podręcznikiem to ja śmiało mogę się uczyć, a nawet chodzić do szkoły.  Może kiedyś, wspominałam Wam, że robienie zdjęć nie jest moją najlepszą stroną, więc przepraszam za tą jakość, starałam się i jakoś tam trochę poprzerabiałam.

Książka składa się z kilku części. Najpierw przedmowa autora ( Newt Skamander), następnie wstęp, w którym autor opowiada o książce, czym są magiczne zwierzęta i te w ukryciu, o mugolach i fantastycznych zwierzętach, oraz czemu magizoologia jest ważna. Póżniej klasyfikacja Ministerstwa Magii, czyli jak zwierzę jest groźne i w końcu Fantastyczne Zwierzęta od A do Z. 


To jest naprawdę coś wspaniałego. Czytałam to nie od razu na jednym tchu, ale w wolnej chwili. Książkę kupiłam, kilka  dni po premierze i tak wyszło, że skończyłam dzisiaj. Podręcznik, zawiera wszystkie zwierzęta z świata czarodziejów, występujące w każdej części Harrego Pottera, czy też filmu, albo oryginalnego scenariusza Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć.  Jeśli jest coś nowego w zwierzęciu, wcześniej nie wyjaśnionego w książce, to znajdują się przypisy. Każde zwierze jest magiczne, chciałabym zobaczyć chociaż jedno z nich.
Ilustracje są przecudowne *.* Tak jak całe wydanie tej książki. Okładka ma ciemny odcień zieleni z tymi wybrzuszeniami, czy jakoś tak ( mam nadzieję, że mnie rozumiecie), są te złote istoty. Kiedy otworzy się książkę, już na samym początku widać ilustracje i tego słynnego niuchacza, zbierającego złoto. Ilustracje pomagają wyobrazić sobie zwierzęta, są wprost przepiękne *.* ♥♥♥ Czcionka jest duża, więc nie ma problemu, ale niejednokrotnie się jest zmieniana, gdy odnotowany jest jakiś dokument, fragment.  Inicjały. Jak mówiłam zwierzęta, są uporządkowane w kolejności alfabetycznej. Ozdobne litery rozpoczynają wykaz zwierząt na daną literę.  

Kupując książkę, wspieramy organizacje charytatywne :)

Mam w planach zakup jeszcze dwóch podręczników, a Wy czytaliście podręczniki do Hogwartu, a może macie zamiar ?

Udostępnij ten post

24 komentarze :

  1. Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości są jeszcze lepsze :)

      Usuń
  2. Śliczne ilustracje <3 Uwielbiam wzystko co jest zwiazane z Harrym :)

    Pozdrawiam Agaa
    http://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te wydania ! Możesz śmiało inwestować w drugi podręcznik i baśnie do kolekcji :) też dalej czekam na list z Hogwartu jestem święcie przekonana, że to sprawka Voldemorta,że nigdy do mnie nie dotarł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, oczywiście, a ja naprawdę jestem czarodziejką XD Tylko ten list kilka lat wcześniej, by się przydał :D

      Usuń
    2. ja też ! tylko chyba zbyt potężną i Voldemort pokrzyżował mi plany ze strachu... ech ;)

      Usuń
  4. Czekam i czekam na list z Hogwartu, ale się nie doczekam :D Uwielbiam Hogwart i wszystko z nim związane! Muszę koniecznie zakupić książkę!!! Ilustracje piękne! Pozdrawiam <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, nie Ty jedna czekasz ;D

      Usuń
  5. Czytałam w starym i nowym wydaniu. Jestem uzależniona od Harrego Pottera, więc to dla mnie świetne uzupełnienie całej serii <3
    aga-zaczytana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, ja nawet nie widziałam starych wydań ;/

      Usuń
  6. Pozycja idealna dla fana HP, muszę się za nią rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ilustracje są faktycznie śliczne, ale mnie Potter po prostu nie interesuje, więc... ta książka też nie ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. No, że Harry Potter akurat nie przypadł Tobie do gustu XD

      Usuń
  9. Chciałabym przeczytać, ale aktualnie szybko nie zakupię :(

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  10. czytałam już wszystkie, widzę, że w porównaniu do starszych wersji, te mają o wiele lepszą szatę graficzną :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też uwielbiam Harry’ego Pottera, a ostatnio też Newta i często coś o nich piszę na blogu, który współtworzę. Ostatnio np. napisałam taki artykuł: KSIĄŻKI I VR (WIRTUALNA RZECZYWISTOŚĆ) – NIEZWYKŁA PRZYSZŁOŚĆ, z którego dowiecie się, jak w przyszłości będzie można np. rzucać zaklęcia w wirtualnym świecie Harry'ego. :)

    OdpowiedzUsuń