Czytelnicze podsumowanie Marca


Marzec jest miesiącem, który z pewnością dużo zmienia, żegnamy zimę, a witamy wiosnę, w naszych ogródkach zaczynają kwitnąć pierwsze kwiaty, a na dworze jest cieplej. Niestety, ten miesiąc, dobiega końca dzisiaj, jutro powitamy już kwiecień. Z racji, że miesiąc się kończy, trzeba go podsumować. Zapraszam :)



Przeczytane książki:


1. "Całkiem obcy człowiek", autorstwa Rebeccki Stead. Zawsze jakaś książka, musi być pierwsza, dla danego miesiąca, ale czy jest to książka warta przeczytania? Jeśli lubicie tematykę młodzieżową, która porusza ich problemy, a autorka opowiada to w lekkim sposobem, to zachęcam.  Recenzja. 
2. "Czerwona Królowa", autorstwa Victorii Aveyard. Ja jestem zauroczona tą książką, a w kwietniu zamierzam sięgnąć po dalsze części, czytaliście? Co w niej znalazłam? Opisy, dobrze wykreowane postacie, świetna fabuła. Recenzja. 
3. "Ja diablica", autorstwa Katarzyny Bereniki Miszczuk. Wiktoria trafia do piekła, jak wygląda świat pozaziemski, jeśli chcecie zobaczyć, zapraszam do sięgnięcia po lekturę. Recenzja.
4. "Cinder", której autorką jest Marissa Mayer. Książka na podstawie Kopciuszka,  pierwszy tom Sagi Księżycowej, uwierzcie warto się ponieść magii tej książki. Recenzja wkrótce. 
5."Ostatnia Spowiedź" tom ||, autorstwa Niny Reichter.  Ally i Bradian, co się stanie z naszymi bohaterami w drugim tomie. Jestem bardzo zadowolona z tego tomu. A może, Wy też dacie się ponieść temu romansowi? Recenzja.
6."Obsydian", autorstwa Jennifer L. Armentrout. Recenzję już napisałam, więc zapewne niedługo się pojawi. Kochacie obcych, kosmitów, cały fantastyczny świat? Powinniście, bez wątpienia sięgnąć po tą serię.
7. "Ja, anielica", drugi tom nadal utrzymuje poziom, a zakończenie w końcu jest świetne! Tym razem akcja dzieje się w niebie, co teraz się wydarzy? 


                                           Najgorsza/Najlepsza książka marca:                                            

Najlepsza: "Obsydian"-Jennifer L. Armenrout. 
 Najgorsza: "Całkiem obcy człowiek"- Rebecca Stead. 


Marzec dla mnie był bardzo dobrym miesiącem, a prawie każda książka kończyła z oceną 10/10, więc wybór był bardzo trudny :D A jakie były Wasze najgorsze i najlepsze książki?


                                                                         Statystyki:                                                                    

Wyświetlenia w tym miesiącu: z 9,392, na ten moment jest: 11,091, zatem przybyło: 1,699!
Obserwatorzy w tym miesiącu: z 57, na ten moment jest Was 66! Przybyło 9!!!
Najwięcej wyświetleń, pojawiło się pod recenzją, książki pt., "Czerwona Królowa", znalazło się tam również najwięcej komentarzy.

                                                      Kilka słów /Posty/Przeczytane strony                                

Marzec, był dla mnie bardzo dobrym miesiącem, 7 książek jak na marzec, uważam, ze to całkiem dobry wynik. W tym miesiącu, zakupiłam również książkę: "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć", czytaliście? Ja jestem w połowie, moją opinię na pewno poznacie. Dziękuje za to, że jest Was co raz więcej! ♥♥♥ 

Liczba postów-6 
Recenzje-5
Pozostałe-1, czyli Podsumowanie Lutego 

Przeczytane strony: 
"Całkiem obcy człowiek"-328,"Czerwona Królowa"- 488,"Ja, diablica"- 416,"Cinder"- 440,"Ostatnia spowiedź". tom 2- 370,"Obsydian"- 442,"Ja, anielica"- 384.
Razem daje to: 2868 przeczytanych stron, a średnio każdego dnia 92,5 strony. 

A Wam jak minął marzec? 
Miłego dnia, Alex :)

Udostępnij ten post

30 komentarzy :

  1. Ciekawe tytuły za Tobą :) Jakiś rok temu czytałam „Obsydiana” i bardzo mi się podobał, więc z niecierpliwością czekam na Twoją recenzję, by poznać Twoją opinię. Koniecznie muszę sięgnąć po „Cinder”, bo uwielbiam Kopciuszka! :)
    Z perspektywy czytelnika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię Kopciuszka, więc jak najbardziej polecam książkę :D

      Usuń
  2. Świetny wynik! :) A po "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć" też z ogromną chęcią sięgną :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry wynik! Czytałam 'Czerwoną królową' i bardzo ją polubiłam, mimo schematyczności ma swoje plusy. Tak samo z "Cinder", choć w tym przypadku Marissa Meyer niesamowicie mnie zaskoczyła przebiegiem fabuły. Szkoda, że kolejne części Sagi Księżycowej nie zostały wydane w Polsce...
    Pozdrawiam i zapraszam na recenzję "Miasta niebiańskiego ognia"! pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeszcze druga część sagi księżycowej dostępna w Polsce, za to 3 i połowa 4 można przeczytać w e-bookach :D

      Usuń
  4. Jestem szalenie ciekawa tej "Czerwonej królowej", zapowiada się niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 7. "Ja, anielica", drugi tom nadal utrzymuje poziom, a zakończenie w końcu jest świetne! Tym razem akcja dzieje się w piekle, co teraz się wydarzy?
    Pewna jesteś miejsca akcji? :D <3
    W ogóle nie czytałam tylko "Całkiem obcy człowiek", reszta mi się podobała, ale najbardziej 2 tom przygód Wiki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej w niebie, musiałam się pomylić, przepraszam :(

      Usuń
  6. Zgadzam się z Kitty! Jesteś pewna, że piekło to było miejsce akcji w "Ja, anielicy"? xD
    Ogólnie gratuluję wyników, naprawdę świetnie Ci poszło! Obsydian mi się podobał, ale bez fajerwerków. Nie sądzę p, żebym skończyła tą serię, jakoś nie ciągnie mnie do dalszych tomów. CK była przeciętna, ale druga część jest lepsza!
    Cinder bardzo chciałabym kiedyś przeczytać. Trylogia o Wiki jest świetna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez pomyłkę, przepraszam ;/ "Obsydian" jest mega *.*

      Usuń
  7. Świetny wynik! Ja zaczęłam dobrze w tym miesiącu, po czym informacja o rozpadzie mojego ukochanego zespołu tak mnie powaliła, że przez kilka dni nie mogłam czytać... Ech.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, to przykre, też nie lubię jak rozpada się zespół :(

      Usuń
  8. Gratuluję świetnych wyników i życzę zaczytanego kwietnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Obsydian" od bardzo dawna czeka w czytniku, ale jakoś nie mogę się za nią zabrać. Za dużo książek czeka w kolejce, a ta ciągle ciągle przesuwana jest na koniec listy.
    A książki pani Miszczuk bardzo lubię, dlatego po "Ja diablicę" na 100% sięgnę :)
    Gratuluję wyników i powodzenia w kwietniu!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to uczucie xD Ja czytałam tylko kilka książek tej autorki, ale też wiem, że świetnie pisze :D Dziękuje :)

      Usuń
  10. Jestem ciekawa twojej reakcji po przeczytaniu "Ja potępiona":)
    Gratuluje wyniku:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie skończyłam, zostało mi 20 stron, coś takiego, ale z przykrością stwierdzam, że poprzednie części mi się podobały bardziej :( Dziękuje :)

      Usuń
  11. Cudowny wynik *o* gratki, gratki kochana :*
    Z wymienionych wyżej książek czytałam tylko "Czerwoną Królową" i "Obsydian", który kocham ♥ Czekam na recenzję tej opowieści i to tam dam ci taki długi spam o niej, nie tu xD
    Jeśli chodzi o statystyki to lecisz jak burza. Ale piszesz cudnie i to ci się należy.
    A jeśli chodzi o "Magiczne zwierzęta i jak je znaleść" to jeszcze nie czytałam :( ja ogólnie taka trochę zacofana z HP bo przeczytałam tylko pierwszą część :/ kiedyś nadrobię :D haha,
    ten komentarz mógłby być kilometrowy więc go lepiej zakończę :'D
    Zaczytanego kwietnia kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ♥♥♥ Oo Hahaha, już za kilka minut się pojawi xD Ojej dziękujeeee ! ♥♥♥ Słodzisz mi dzisiaj, coś za bardzo xD No musisz! Jak tak można xD Dziękuje jeszcze raz! :D <3

      Usuń
  12. MI marzec minął dość dobrze pod względem czytelniczym, ale opublikowałam mało recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam zamiar zakupić "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć", ale oryginalny scenariusz filmu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzec niestety nie spełnił moich oczekiwań i przeczytałam za mało. Brak czasu i praca niestety spowodowały, że były to tylko 4 książki :( Liczę jednak na to, że kwiecień będzie chociaż odrobinę lepszy pod tym względem!
    zapraszam do mnie: aga-zaczytana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4 książki, ja tyle przeczytałam w styczniu :D Nie martw się, życzę zaczytanego kwietnia! :D

      Usuń
  15. Obsydian!!
    I gratuluję wyników!

    Pozdrawiam
    toreador-nottoread.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń