Czytelnicze Podsumowanie lutego!

Hej! W końcu przyszedł marzec i nareszcie niedługo będzie wiosna, bardzo na nią czekam ♥ Ostatnio miałam ferie, ale i tak nie za bardzo pomogło, są za krótkie... Spóźniony post, taak miałam zrobić jeszcze z cytatami... 

W lutym udało mi się przeczytać 9 książek, zawsze mogło być lepiej. 

 *Skończyłam serie C.J.Daugherty. Tak, więc przeczytałam "Dziedzictwo" (440 stron), "Zagrożeni" ( 384 stron), "Zbuntowani" ( 440 stron) i "Niezłomni" ( 400 stron), nie ma pierwszej części, ponieważ ją udało mi się przeczytać już w styczniu :D Recenzja  Bardzo miło i szybko mi minął czas przy tej serii i teraz nie będę się wahać sięgając po książki tej autorki. 

* Potem przeczytałam "Pamiętnik narkomanki"(304 stron)- ciekawa historia o prawdziwych wydarzeniach, zachęcam do sięgnięcia po książkę, a jeśli chcecie przeczytać więcej: Recenzja.Jeszcze tego samego dnia, przeczytałam "Romeo i Julię"(132 stron, chociaż w mojej książce było 160, komu wierzyć? xD) , szkolna lektura, chociaż wiedziałam jak się skończy, w pewien sposób zaskoczyła mnie. 

* "Był sobie pies"(392 stron), czyli następna książka, jest przecudowna, przewspaniała... i tak dalej ♥ Recenzja . Na mnie wywarła ogromne wrażenie i zakochałam się w niej, bardzo polecam :D

* "Gałęziaste" (462 stron), pierwszy thriller, który bardzo mi się spodobał, a podczas czytania nie raz autor mnie zaskoczył, więcej w Recenzja

*"Koń i jego chłopiec" (215 stron), jak mogliście zauważyć, chyba od września czytam Opowieści z Narni, i w końcu się wciągnęłam i nareszcie poczułam dawny świat! :D

Łącznie daje to 3169 przeczytanych stron! :) A na każdy dzień 113 stron :D 

W lutym pojawiło się 7 postów, w tym 3 recenzje i 4 inne posty:
-R.I.P IT OR SHIP IT-Book Tag  (tutaj)
-Książkowa randka Tag by Kitty Ailla (tutaj)
-  czytelnicze podsumowanie stycznia (tutaj) 
- oraz obchodziłam pierwsze urodziny bloga!!! (tutaj)

Trochę ze statystyk:

Obserwatorzy: 

Było: 47  Jest: 57 Przybyło: 10! 

Wyświetlenia:

Było:7,489  Jest: 9,392 Przybyło: 1,903


Najlepsza książka w lutym: "Był sobie pies"
Najgorsza książka w lutym:-----
Najlepszy post pod względem wyświetleń: "Był sobie pies"
Najlepszy post pod względem komentarzy: "Był sobie pies" 

Co obejrzałam w lutym? Nie liczcie na jakiś film, a na seriale i to 2, recenzja powinna pojawić się w marcu... 
"Seria niefortunnych zdarzeń"- serial o 3 dzieci, których rodzice umierają w pożarze, ale zostawiają dzieciom w spadku majątek. Violetka, Klaus i Słoneczko trafiają do domu hrabia Olafa, który bardzo chce przejąć ich majątek.


"Riverdale"-  uwielbiam ten serial, tajemnicze morderstwo to tylko początek zagadek, które zaczynają się dziać w tym miasteczku :D 

Znalezione obrazy dla zapytania riverdale

Udostępnij ten post

31 komentarzy :

  1. Gratuluję wyniku! Jest naprawdę świetny :) Muszę zacząć oglądać "Riverdale", bo wszyscy to polecają :D
    bookwithhottea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam Pamiętnik Narkomani, ale średnio mi się podobał.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, to naprawdę ciekawa książka :)

      Usuń
  3. super :) pamiętnik narkomanki to była moja pierwsza poważna książka jaką przeczytałam za dzieciaka i do dziś ulubiona :D

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 9 książek *o* ja miałam takie nieszczęście, że pomimo ferii miałam blokadę czytalniczą i przeczytałam tylko dwie książki. Masakra :(
    Aaaaa skończyłaś Wybranych ♥♥♥ Kogo wybierasz? Carter czy Sylvain? ja #teamSylvain ♥♥♥
    Kurcze, jestem bardzo ciekawa "Gałęziste" :/ ale ja jestem bankrutem... czas wziąć pożyczkę w banku na książki xD hahah xD
    Jeśli chodzi o Serię Niefortunnych zdarzeń oglądałam ♥ kocham ♥ Jestem jeszcze ciekawa książek, bo na ich podstawie powstał ten serial :) oglądałam też film, ale jest do bani :/

    Pozdrawiam cieplutko
    zlodziejka-zapisanych-stron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej nie poddawaj się, będzie lepiej! :D
      Sylvain ♥ On jest taki uroczy i wg ♥♥♥ Jak ona mogła ;/
      Haha, a jest taka? To idę z Tobą :D
      Tak, ja jednak nie zamierzam szukać głębiej, bo nie były to za dobra opinie. Nareszcie ktoś podziela moją miłość do tego serialu ♥♥♥ Buzziaki :*

      Usuń
  5. Gratuluję wyniku :) Oby marzec był jeszcze lepszy ;>

    Pozdrawiam Agaa
    http://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobry wynik!
    "Pamiętnik narkomanki", to powinna być lektura w szkole średniej i przestroga dla wszystkich lub zamiennie "My dzieci z dworca ZOO".
    Riverdale?
    Coś nowego, jeszcze o tym serialu nie słyszałam ale coś czuję, że muszę się zainteresować ;)

    Pozdrawiam
    na-planecie-malego-ksiecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Taak, tej drugiej jeszcze nie czytałam..
      O tak! Jest wspaniały :D

      Usuń
    2. Koniecznie musisz, więc to nadrobić! ;)

      Usuń
  7. Gratuluję wyników :)
    9 książek to naprawdę dużo!
    Pamiętnik narkomanki czytałam, ale chyba już wypowiadałam się pod Twoją recenzją :) Z resztą nie miałam do czynienia :)
    Pozdrawiam!
    Kasia z Kasi recenzje książek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wynik! :)
    Uwielbiam "Riverdale" - a najbardziej Jugheada oczywiście ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaczęłam też oglądać serial Riverdale! Powiem, że serial mnie zaciekawił, zwłaszcza to morderstwo, jestem ciekawa jak naprawdę zginął Jason i ten wątek mnie bardzo ciekawi. Ale... no właśnie, zdarzają się tam wątki, które jednak niestety mnie nudzą i się ciągną w odcinku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę mrocznie xD Nie no to jest genialne ♥

      Usuń
  10. 9 książek to świetny wyniki, kochana, a ty mówisz "mogło być lepiej". U mnie 6 a jestem zadowolona!
    Też miałam w tym roku Romka i Julcie. Jak dla mnie to takie głupie było....
    Narnia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, zawsze może być lepiej xD Haha, żebyś wiedziała... xD

      Usuń
  11. Właśnie planuję rozpocząć oglądanie serialu "Riverdale" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. C.J.Daugherty nieprzyjemnie zaskoczyła mnie zakończeniem serii "Wybrani". Spodziewałam się czegoś bardziej emocjonującego, ale patrząc na całość cykl był niczego sobie :)
    Gratuluję świetnego wyniku. Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ona powinna być z Sylvainem ♥

      Usuń
  13. Zazdroszczę wyniku, zwłaszcza, że ja w lutym nie przeczytałam żadnej książki :( To wszystko wina szkoły! :) Romeo i Julia to zło, zdecydowanie najgorsza lektura jaką miałam okazję przerabiać :)
    Pozdrawiam
    http://czytaniejestmagiczne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W marcu będzie lepiej! :)Hahaha xD

      Usuń
  14. Mogło być lepiej? Kobieto jak na 28 dni to bardzo dobry wynik, ja zaledwie 5 przeczytałam i to nie za długich :P
    Marzę o przeczytaniu "Był sobie pies" <3 Mam nadzieję, że niedługo to mi się uda :D
    Seria niefortunnych zdarzeń strasznie mnie ciekawi :D
    Natomiast o riverdale nigdy nie słyszałam :P
    Buziaki :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, to i tak dobrze! :)
      Mam nadzieję, że Ci się uda, trzymam kciuki <3
      Polecam, polecam xD

      Usuń
  15. Wspaniały wynik gratuluję i życzę równie udanego marca! :)

    OdpowiedzUsuń