[35]"Ostatnia spowiedź" tom 2- Nina Reichter

"Jeżeli on nie ma sił, ty musisz stać się jego siłą, bo na tym właśnie polega miłość!"

Tytuł: "Ostatnia spowiedź"

Autor: Nina Reichter
Wydawnictwo: Novae Res
Data wydania: 26 sierpnia 2013 r.
Liczba stron: 370
Kategoria: romans 
Skończyłam czytać: 18.03.17 r.
Książka bierze udział w wyzwaniu: 73 książki na 2017 r. ( 18/73)

 Po ostatnich wydarzeniach Bradian jest w ciężkim stanie, z myślą, że Ally i Tom zrobili dla niego coś okrutnego, jednak oni cały czas są przy nim w szpitalu i pragną żeby przeżył postrzał, którego doznał w czasie koncertu. 

 Pierwszym tomem rozpoczęłam nowy rok, a drugim można powiedzieć wiosnę, ale czy jest to taka piękna, wiosenna i wzruszająca książka, która niesie szczęście? Tego nie jestem pewna, link do recenzji pierwszego tomu, od razu mówię znajdziecie na samym dole, tego posta :) A teraz postaram się Wam opowiedzieć o książce, bez spoilerów. 

Ally, jako bohaterka w końcu z tej płaczliwej, smutnej i przygnębionej dziewczyny, stała się silniejsza, twardsza, bardziej zdecydowana. Bradian po prostu ♥♥♥, dla mnie najlepsza  postać z całej książki, łącznie z pierwszym tomem, przystojny, rockman, romantyczny.... 
Tom, starszy brat Bradiana w końcu zrozumiał swoje błędy, a może raczej hmm... miłość? To trochę smutne, jak teraz o tym myślę, nie może kochać, tak jakby, zawsze uważałam go za osobę, której nie lubiłam  zimną, przygnębioną, pewną siebie, a teraz widzę, że dla niego to tez ciężko, co nie zmienia faktu, że wolę Bradianaaaaa! 
Christopher, ugh postać, której było dużo w pierwszym tomie, teraz było poświęcone mu nie więcej niż kilka zdań i zamieszanie w kilka spraw, czemu on zawsze wszystko psuje (?) 

"Bo jesteśmy jedyni. Wyjątkowi i niepowtarzalni. Niezmienni i niewzruszeni, trwamy w tym, co nazywają wiarą, a co pozostaje jedynie strzępkiem ludzkich nadziei, że kochasz mnie tylko trochę mniej… bo nikt nie mógłby kochać tak, jak ja Ciebie."

 Nie nudziłam się przy książce, ciągle się coś działo. Owszem, jedne wydarzenia są ciekawsze i dzieje się w nich więcej. Czas zleciał mi przy niej szybko miło i przyjemnie. 
Trójkąt miłosny, jakby to powiedzieć zniknął, Ally jest jedna, a kochają ją dwie osoby, tylko ta jedna nie chce jej kochać, to skomplikowane, chociaż wykluczamy już Christophera.
 Humor w książce, niestety jest go mniej, prawie wcale go nie ma. Za to mamy dialogi przepełnione miłością. W książce pojawia się kilka nowych osób z czego najważniejszą, chyba jest Violet, była dziewczyna Bradiana, która komplikuje sprawy.
 Oprócz tych pięknych momentów, mamy chwile załamań bohaterów, smutku, rozstań, żalu, nie jest to najpiękniejsza historia z happy endem.


"- Lubię, gdy jesteśmy tacy. 

- Jacy?
- Szczęśliwi"


Normalnie, bym się zabrała zaraz za trzeci tom, ale musiałam napisać tą recenzję, chociaż dla mnie zakończenie było cudowne! Prześliczne, kompletnie sobie takiego nie wyobrażałam.
Po pierwszym tomie, byłam zdruzgotana, zakończenie mnie przerażało, teraz lepszego sobie nie wyobrażałam! *.*

"Noc jest jakby ciemniejsza i bardziej pusta, kiedy odliczając mijające, godziny wiesz, że prowadzą one tylko do kolejnych i następnych; nic niewartych; przepełnionych oczekiwaniem i połączonych ze sobą bólem i żalem minut, które zdają się tlić, bo przecież nie biegną. Gdy noc jest tak ciemna jak dziś, myśli szumniej zawładają sercem, a przesuwające się po jezdni białe paski wyznaczają tylko to, co już za, a nie przed tobą."

"Ostatnia Spowiedź" tom 1 | "Ostatnia Spowiedź" tom 2 | "Ostatnia Spowiedź" tom 3


Udostępnij ten post

30 komentarzy :

  1. Nie słyszałam o tej książce ,a le skoro jest w niej wątek miłosny muszę przeczytać.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety książką wydawnictwa Novae Res mówię stanowczo nie. Po ostatnich dwóch myślałam, że będę rzucać książkami :/ Oczywiście zdarzają się perełki, ale mam uprzedzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo to naprawdę dobra książka :)

      Usuń
  3. Gdybym tylko lubiła tę tematykę, ksiązka już byłaby u mnie na półce (a raczej książki - oba tomy od razu, a co! :D).

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś miałam ochotę na tę serię, ale teraz jakoś nieco mniej. Chociaż może i warto po nią sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze warto sięgnąć po książkę :D

      Usuń
  5. Książka ta ciekawi mnie od dawna, jednak zawsze coś staje mi na przeszkodzie. Jednak słyszę wiele pozytywnych opinii zarówno o autorce, jak i książce :D Dlatego koniecznością będzie sięgnięcie po tę książkę, zwłaszcza, że ty również ją polecasz :) Czuję, że nie jest to zwykła młodzieżówka z głupkowaty romansem, ale głębsza powieść :D
    Buziaki :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dziękuje ♥
      Warto, nie nie jest to taki zwykły romans jak w większości książek xD

      Usuń
  6. W sumie czemu nie? :D Jeśli gdzieś spotkam pewnie sięgnę :)

    Buziaki
    Z miłości do książek

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo żałuję, że autorka nadal nie napisała nic nowego. Ale może jak w końcu się doczekamy, będziemy tak zdruzgotani jak po OS? Uwielbiam ten cykl i ie zmieniłabym w nim ani jednego elementu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo bym chciała żeby napisała inne książki :)

      Usuń
  8. Uwielbiam tę trylogię. Jest CUDOWNA!

    OdpowiedzUsuń
  9. Romanse to zdecydowanie nie mój gatunek. Tym razem podziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, można sobie czasem odpuścić te fantasy, romanse nie są takie złe xD

      Usuń
  10. Słyszałam o całej trylogii i jest niezwykle polecana :) A ja się nie zdecydowałam jeszcze, te okładki strasznie mnie odpychają :(

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okładki, też mnie odpychały, ale ta 3 tomu jest prześliczna *.*, uważam, że najgorsza jest 3 :D

      Usuń
  11. Cala serie mam w planach :)
    Bardzo się cieszę że drugi tom jest na wysokim poziomie. To bardzo dobrze świadczy o całej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej mi się podobał :D Cieszę się, że masz w planach tą serię :D

      Usuń
  12. Swego czasu było baaardzo głośno o tej serii, każdy zachwalał. Mnie jakoś to całe Bum ominęło, a teraz już chyba nie bardzo mam ochotę czytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo to naprawdę dobra trylogia :)

      Usuń
  13. Wciąż nie przeczytałam żadnego tomu tej serii :/
    Kiedyś miałam na nią naprawdę dużą chrapkę, teraz wciąż mam jakąś małą ochotę ją przeczytać, ale mój wolny czas wynosi teraz jakieś dziewięć godzin dziennie, które z reguły poświęcam na sen.
    Zbliżające sie ogromnymi krokami egzaminy gimnazjalne, również nie poprawiają mojej statystyki czytelniczej, która w sumie nie jest aż taka zła, ale mogłaby być większa...
    Obiecuję, że kiedyś przeczytam!
    Pozdrawiam cieplutko! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuje egzaminów, ja je przeżyje dopiero za dwa lata :D
      Dziękuje ♥

      Usuń
  14. Oh, zdecydowanie nie dla mnie :D Romans, nope :P

    OdpowiedzUsuń
  15. W sumie mnie ciekawi drugi tom i trochę mnie nakręciłaś, ale z pierwszym trochę się męczyłam więc chyba od razu sobie odpuszcę

    Pozdrawiam
    toreador-nottoread.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń