R.I.P. IT OR SHIP IT!- Book Tag


    Walentynki, czyli święto zakochanych. Obchodzimy je co roku 14 lutego i takie tam... Ja oczywiście o tym, zapomniałam i wczoraj byłam na łyżwach, więc nie weszłam na bloga, ale dzisiaj tak i najwspanialsza Olcia mi przypomniała i nominowała mnie to Tagu! :) Dziękuje Oli bardzo bardzo :D Pożyczam grafikę ;) 
R.I.P. IT OR SHIP IT- Book tag, nie jest to trudny tag, a mianowicie chodzi oto, że wybieramy 10 postaci męskich i żeńskich. Zapisujemy ich na karteczkach, wkładamy do dwóch pudełek i losujemy.

Znalezione obrazy dla zapytania walentynki

          Postacie Damskie:                                                                             Postacie Męskie: 

- Lisabeth- "Być jak Audrey Hepburn"                                                                          - John- "Łowczyni"
- Allie- "Ostatnia Spowiedź"                                                                             - Ravi- "Daj mi odpowiedź"
- Liv- "Silver: Pierwsza księga snów"                                                                        - Silas- "Never Never"
- Deliah- "Z innej bajki"                                                                                               - Sylvain- "Wybrani"
-Audra- "Potomkowie"                                                                                               - Eliot - "Girl Online" 
- Tella- "Ogień i woda"                                                                             -  Cole- "Alicja w krainie Zombii"
- Caymen- "The distance between us"                                                                           -  Aspen- "Rywalki"
- Elizabeth- "Łowczyni"                                                                                    - Gideon-"Czerwień Rubinu"
- Aza- "Magonia"                                                                                    - Finch- "Wszystkie jasne miejsca"
- Iv- "Wilk"                                                                                                 - Adam - "Zostań jeśli kochasz"

No to losujemy.  Dum, Dum..
Para numer jeden to: Aza i Sylvain.
 Ciekawe zestawienie. Hmm,.. Aza jest bardzo chora, a Sylvain jest taki kochany i przede wszystkim opiekuńczy, troskliwy i bardzo mu zależy tylko na tym, żeby ta druga osoba go pokochała. SHIP IT! 

Para numer dwa to:  Tella i Finch. 
Dziwnie, Finch ma obsesje na tym, żeby się zabić, a Tella to silna dziewczyna, która chcę uratować brata. Nic z tego raczej nie wyjdzie, R.I.T. IT !

Para numer trzy to: Audra i Gideon.
 Audra po tym jak wyczyściła pamięć, musi uciekać, żeby jej nie zabili, a Gideon, raczej niee, chociaż chwila Gideon ma moc podróży w czasie, więc mogliby tak jak Paul i Lucy, wiedli by spokojne życie. Dajmy tej parze szansę, SHIP IT!

Para numer cztery to: Liv i Ravi.
 Hahaha, to zależy od ocen Liv, no bo Ravi taki dobry uczeń, znienawidził Jane, że dostali B, no a tak poza tym to nie widzę  ich ze sobą razem. Liv to Liv, a Ravi jest trochę dziwny z obsesją na punkcie ocen, uhh coś czuję, że Liv by nie wytrzymała. R.I.P. IT

Para numer pięć to: Ohoho, John i Elizabeth! 
I to z tej samej książki. Oczywiście SHIP IT! Oni są wspaniali ♥♥♥

Para numer sześć to: Iv i Adam.
 To mogłaby być idealna para. Iv jest taka delikatna, dlatego Adam byłby dla niej wsparciem, tym który śpiewa jej piękne piosenki. SHIP IT!

Para numer siedem to: Caymen i Silas.
 Nie zdecydowanie Nie. R.I.P IT!

Para numer osiem to: Deliah i Aspen. 
To raczej nie przetrwa, uwielbiam Aspena, ale on i Lucy tworzą piękną parę, a z Deliah nieee!  R.I.P. IT!

Para numer dziewięć to:Cole i Allie. 
O jego dziewczyna też ma na imie Allie XD Cole jest uroczy, piękny i uwielbiam go, a Allie ma wiele problemów, ale mimo to Cole by ją wspierał i kochał, SHIP IT! 

Para numer dziesięć to: Lisabeth i Eliot.
Myślę, że byliby uroczą parą, Eliot jest świetny, zabawny, a Lisabeth chciała być sławna. Myślę, że możemy dać im szansę. SHIP IT! 

To już koniec. W większości były SHIP IT, ale zdarzyły się też i R.I.P IT. Nominuję wszystkich, którzy chcą wykonać ten tag! :)


Udostępnij ten post

22 komentarze :

  1. Zabiłaś wszystkich bohaterów z książek, które czytałam. Smutek ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam praktycznie żadnych bohaterów, których wzięłaś do tego tagu xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny tag :) Załam tylko kilka postaci męskich :)

    Pozdrawiam Agaa
    http://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy tag a jeszcze ciekawsze pary powstały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy tag, pary zresztą też, tylko jakoś średnio znam większość bohaterów, których wybrałaś :/
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Znałam tylko dwie postacie jakie wybrałaś, obydwie męskie :'D I jest to Sylvain oraz Cole. Koffam ich ♥♥♥ U mnie też w większości były SHIPy c;
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam kilka bohaterów książkowych, których dałaś, ale nie za wiele :D
    Widzę, że muszę nadrobić kilka pozycji czytelniczych!
    Świetny tag :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej!:) Nie widziałam takiego tag'u jeszcze, ale jest bardzo ciekawy. Jednak pewnie lepiej by mi się czytało gdybym znała tych bohaterów, a niestety nie znam żadnego.. chyba całkiem różne ksiazki czytamy.. Tzn znam Silasa z ''never never'' i Adama z ''Zostań jeśli kochasz''ale zaden z nich jakos specjalnie nie skradł mi serca:D Dobrze, ze walentynki juz za nami.. ufff haha:D
    Pozdrawiam!:)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dokładnie. Ja za nimi też jakoś nie przepadam :P

      Usuń
  9. Robiłam kiedyś ten tag u siebie ale to było dawno... Za początków bloga. Tak mi o nim przypomniałaś i stwierdziłam, że może zrobię drugą wersję z innymi bohaterami, bo tag jest świetny!
    Niestety nie wylosowałaś takiej pary, żebym znała obydwie osoby, więc raczej się nie wypowiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w ogóle to ja też nominowałam Cię do Walentynkowego TAGu...
      https://zaczytana-w-fantastyce.blogspot.com/2017/02/ksiazkowa-randka-tag-by-kitty-ailla.html?m=1

      Usuń
    2. Ojka przepraszam :) Koniecznie zrób u siebie! :) Dziękuje ♥♥♥

      Usuń
  10. Uwielbiam ten tag. Mogę się wypowiedzieć jedynie o parze nr.1 i mówiąc szczerze ja nie widzę tego związku, może dlatego, że nie przepadam za Sylvainem :)
    Pozdrawiam
    http://czytaniejestmagiczne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń