Pierwsze urodziny bloga! :)

Cześć kochani!

Znalezione obrazy dla zapytania urodziny



Dokładnie rok temu, w taki lutniowy, zimowy dzień założyłam tego bloga. Jakiś tydzień temu przypomniało mi się o tym i postanowiłam sprawdzić datę, 12 luty, nie zdawałam sobie sprawy i takie naprawdę? 12. Już wyjaśniam 12 zawsze są dla mnie szczęśliwe. Urodziłam się 12.12, śmieszna data, i zawsze coś magicznego dzieje się każdego miesiąca w tym dniu. Rok temu założyłam akurat tego bloga. :) Jestem szczęśliwa, że to zrobiłam. Stało się to tak niespodziewanie, nie liczyłam na to, że moje wpisy będą "regularne", chociaż nie zawsze były. Nie spodziewałam się, że będę coś robić dłużej niż miesiąc, a jednak minął rok i jestem tutaj. 


Pisząc swój pierwszy powitalny post, bardzo się bałam, że mi nie wyjdzie, że nie odnajdę się w blogosferze, a jednak Wy przyjęliście mnie tak ciepło, pamiętam to uczucie kiedy czytałam pierwsze radosne komentarze :D Dzięki kolejnym wpisom i wskazówkom od Was, nauczyłam się wiele i wiele się uczę, mój język, styl wypowiedzi wszystko uległo zmianie, czasem kiedy patrzę na pierwsze wpisy, a na obecne mam uśmiech na twarzy. :)  A to dzięki Wam, waszemu wsparciu. Dziękuje Wam ♥  

Udostępnij ten post

28 komentarzy :

  1. Gratuluje i życzę dalszej satysfakcji z bloga :)

    Ps. - ja mam dziś urodziny :) u ciebie świętuje blog, a u mnie ja - tylko nie wiem czy się cieszyć czy płakać, że jestem rok starsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! :) Oczywiście, że się cieszyć :) Wszystkiego najlepszego! :D

      Usuń
  2. Stooo lat stoooo lat niech żyje twój blog nam !! <3

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę następnych lat pełnych weny, ciekawych książek i recenzji! :D

    pozdrawiam
    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję pierwszej rocznicy. Życzę dużo wytrwałości w prowadzeniu bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję rocznicy! Kolejnych lat blogowania i czerpania przyjemności z tego co robisz :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję, życzę kolejnych udanych lat blogowania :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :)
    Obyś wytrwała w blogosferze bardzo długo <3
    I fajna data urodzin ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, akurat tak się złożyło XD Dziękujee ♥

      Usuń
  8. Gratuluję i życzę kolejnych udanych lat tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sto lat, sto lat, bądź z nami długo :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo, kolejne urodzinki! :D Nie wiem czemu, ale w lutym 2016 mnóstwo blogów postawło. Gratuluję, gratuluję, gratuluję! Oby twoje wyniiki za rok liczyło się w milionach :) Poza tym mnóstwa nowych 'ksiązków' :D

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na najnowszą recenzję!
    'Kocham bohaterów'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dziękuje przyda się :D ♥

      Usuń
  11. Kochana życzę ci by blogowanie sprawiało ci jeszcze więc radości, weny twórczej, cudownych statystyk oraz wielu, wielu książek.
    Nominowałam cię także do Book Tagu :)
    Pozdrawiam c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo Olcia jak zwykle kochana ♥
      Dziękuje ♥

      Usuń
  12. Gratulacje! Jejku, rok to bardzo długo! Podziwiam Cię! :D
    Ja na swój roczek muszę jeszcze trochę poczekać, ale Tobie życzę kolejnych lat w blogosferze, więcej (dobrych!) książek, regularnych postów (z czym u mnie jest np. problem xD), no i może jakiejś współpracy? Buziaki!<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, jeju dziękuje, no o współpracy będzie na pewno coś :D

      Usuń
  13. Gratuluję i życzę, żeby blogowanie w dalszym ciągu sprawiało Ci przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O mój Boże! To już rok o.O
    Życzę Ci spóźnione Wszystkiego Najlepszego, aby twój blog stale się rozwijał, pisanie recenzji wciąż bawiło a przede wszystkim życzę Ci wytrwałości! :)
    Pozdrawiam cieplutko! :*

    OdpowiedzUsuń