Książkowa randka TAG by Kitty Ailla


 Hej! Może dziś nie są walentynki, ale za to dzień kota, który świętuje bardziej! Uwielbiam koty, te śliczne małe stworzonka, a Wy? :) A tak przy okazji wykonam Tag, do którego nominowała mnie Magic Wizard, śmiało wpadajcie do niej :D  



Zasady, jak ja ich nie lubię. 12 książek w kolejności alfabetycznej, tytułami. Po kolei losujemy następujące rzeczy: 
Zaproszenie na randkę - imię bohatera/bohaterki
Trzy godziny przed lustrem - część garderoby
Pierwsze koty za płoty - rzecz
Książę/księżniczka z bajki - przymiotnik lub rzeczownik mogący opisywać charakter
Twój Disneyland - miejsce
Prześladowca - imię
Co może pójść nie tak? - czasownik
Ostatni posiłek - coś jadalnego
Zazdrośnik/zazdrośnica - imię
Waleczna kotka - czasownik
Nareszcie sami - miejsce
I że cię nie opuszczę - zdanie z dialogu lub monologu

Znalezione obrazy dla zapytania walentynki


Wybrane przeze mnie książki to: 
- "Alicja i Lustro Zombi"- Gena Showalter
- "Forrest Gump"-Winston Groom 
- "Harry Potter i Przeklęte Dziecko"-J.K.Rowling,  Jack Throne
- "Kochani, dlaczego się poddaliście?"-  Ava Dellaira 
- "Mały Książę"- Atoine de  Saint-Exupery 
- "Niezłomni"- C.J.Daugherty 
-  "Ostatnia Spowiedź"- Nina Reichter
- "Ponad wszystko"- Nicola Yoon 
- "Rywalki"- Kiera Cass
- "Silver: Pierwsza Księga Snów"- Kerstin Gier
- "Śpiący Giganci" - Sylvain Neuvel 
- " Wróć, jeśli pamiętasz"- Gayle Forman 

Zaproszenie na randkę - czyli bohater/bohaterka, z którym wybierzesz się na randkę*
Hihi, tak tak Cole ♥ Ja go uwielbiam, jest wspaniały, chciałam żeby to był on ♥♥♥


Trzy godziny przed lustrem - twój strój na randkę (jeśli idziesz w samych stringach - gratuluję odwagi :D)
Hmm,.. a znajdę coś w tej książce. O a jednak znalazłam niebieskie jeansy i koszulkę. No nie jest tak źle, mogło być dużo gorzej :D 

Pierwsze koty za płoty - podarunek od partnera/partnerki (bo kwiatki i bombonierki to przeżytek)
Dostanę:  przepowiednię . Woo to musi być niezłe, nie powiem zaczyna być ciekawie, hmm co może być w tej przepowiedni ?

Książę/księżniczka z bajki - cecha partnera/partnerki, w której od razu się zakochasz
To będzie ostrożność. To jest bardzo dziwne i naprawdę ostrożność, liczyłam na jakąś fajną cechę, ale w sumie ta też może być. XD

Twój Disneyland - upragnione miejsce, do którego się wybierzecie (nawet, jeśli to Mordor, to jest upragniony :D)
To będzie piąta planeta, a na niej tylko latarnia... No, ale nie jest tak źle, przynajmniej można podziwiać gwiazdy. 

Prześladowca - bohater/bohaterka, który ma obsesję na twoim punkcie i będzie cię śledzić całą randkę
Nieee, Gabe on jest przerażający i na dodatek taki okrutny morderca. 

Co może pójść nie tak? - z wylosowanym czasownikiem ułóż 2-3 zdania historyjki o tym, co poszło nie tak (nie może to być zakończenie randki)
Kiedy nagle wyłonił się Gabe, Cole krzyknął nie bój się. Wtedy Gabe rzucił się na latarnię i nagle się odbił i spadł z planety. Koniec. 

Ostatni posiłek - najlepsze danie randki (nawet, jeśli jedyne :D)
Będzie to tuńczyk marynowany... 

Zazdrośnik/zazdrośnica - bohater/bohaterka, która zacznie podrywać twojego partnera/partnerkę
O niee, to będzie Lucy! Ona służyła w pałacu, na pewno zna jakieś sztuczki. 

Waleczna kotka - opisz krótko, co zrobisz z zazdrośnikiem/zazdrośnicą, używając wylosowanego czasownika
Zastanawiałam się, czyli jeszcze do końca nie mam pomysłu na zemstę. Szkoda mi Lucy, ona przecież miała taką przykrą przeszłość, a teraz się na niej mścić ?

Nareszcie sami - idealne (bez względu na WSZYSTKO) miejsce na pierwszy pocałunek
Stany Zjednoczone! Czyli za granicą, tam musi być pięknie. 

I że cię nie opuszczę - ostatnie słowa randki
A ja za nią idę. To urocze, ale hmm, za kim? 

Kochaj mnie, kochaj - co ty na kolejną randkę z tym partnerem/partnerką?
Szczerze, po tych ostatnich słowach to już nie wiem. Ale nie było chyba tak źle, jeszcze ta przepowiednia, ciekawe czy mi przepowie przyszłość... Jeszcze w kosmosie, nigdy nie byłam. 

Podzielmy się miłością - nominacje:

Udostępnij ten post

24 komentarze :

  1. Cieszę się, że zrobiłaś ten TAG :) Chyba wyszła ci lepsza randka niż mi... no wiesz, ja miałam krwiożerczego kota... xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie to było niesamowite! xD

      Usuń
  2. hahaha niezle pytania i odpoweidzi ubaw dobry :D szkoda ze nie szlas w strongach xD pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ominąłem dzień kota, bo nie miałem o nim pojęcia! Jaki przyjemny tag i jeszcze przyjemniejsze odpowiedzi.
    ps. tuńczyk mnie rozbawił xD

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny ten tag ♥ z miłą chęcią go wykonam, dziękuje za nominacje ♥
    Gabe świetnie się wpasował w pytanie :D
    Pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja go nie lubię xD

      Usuń
    2. ja też już go nie lubię xD ale jak teraz czytam twoje odpowiedzi to ty miałaś dużo fajniej :D Gabe jako prześladowca? Idealna postać! I Cole ♥ Ta ostrożność mi jakoś do niego nie pasuje xD

      Usuń
    3. O nie wcale nie, Gabe prześladowca ... Haha mi też xD Cole ♥

      Usuń
  5. Hahaha uśmiałam się czytając ten TAG! Wyszedł nieziemsko! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo śmieszny ten tag :) Miło się go czyta, oby więcej takich ;)

    Pozdrawiam ♥
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam czytać odpowiedzi do tego Tagu :D Randka wyszła świetnie ;)
    Pozdrawiam, Alice

    OdpowiedzUsuń
  8. Przynajmniej masz pełną garderobę :D
    Ej, jaki świetny prezent!
    Randka na planecie zapowiada się świetnie :D
    Ble, tuńczyk...
    O nie, oby nie uciekł za Lucy. A może za radą serca, aby z tobą zostać? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, może nie myślałam o tym hihi :d

      Usuń
  9. Świetny TAg i świetne odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń