Czytelnicze Podsumowanie Stycznia!


  I tak o to kochani kończymy styczeń, a już nie długo rozpoczynamy luty. Dzisiaj postanowiłam wykorzystać ten czas, kiedy jestem trochę chora i poodwiedzać Wasze blogi, przeczytać co się w tej blogosferze dzieje i podsumować miniony miesiąc.




  Jeżeli chodzi o książki, to no nie było najlepiej. Sami rozumiecie ta szkoła nie daje spokoju, a szczególnie w styczniu kiedy jest koniec semestru i wystawianie ocen, a ferie dla mnie zaczynają się dopiero za dwa tygodnie, no więc widzicie, że nie jest lekko. W grudniu czytałam książka za książką, a na początku tego miesiąca miałam straszny zastój czytelniczy.

 Styczeń zaczęłam książką "Ostatnia Spowiedź" Niny Reichter, która okazała się bardzo dobra. Nie sięgam jakoś często po polskich autorów książki, a po tej, nie dowierzałam, że jest to polska książka. Bawiłam się niesamowicie, pomimo kilku drobnych wad, na które prawie nie zwracałam uwagi. Pokochałam i znienawidziłam bohaterów. Recenzja. 

 Potem z moimi książkami było już gorzej, dopiero jakieś dwa tygodnie później sięgnęłam po książkę "Być jak Audrey Hepburn". Na pewno kojarzycie tą aktorkę z wielu filmów, jak "Śniadanie u Tiffanego", czy "Rzymskie Wakacje". Jest ich wiele, a Audrey zachwyca nas swoim wdziękiem, sposobem życia. W książce, Lisabeth uwielbia Audrey i pewnego dnia dzięki przyjaciółce przymierza jedną z sukienek, a jej życie staje się inne. To było w wielkim skrócie. Recenzji nie napisałam jeszcze, i nie wiem czy dam radę. Za to naprawdę Was zachęcam do przeczytania książki :)

 Zupełnie przypadkowo sięgnęłam po "Daj mi odpowiedź", Sandy Hall. Historia może i przewidywalna, ale niezmiernie mnie wzruszyła. Momentami chciałam płakać, a nawet łza mi napływała do oczu, a wiedzcie, że ja nie płacze przy książkach. Może się wydawać, że życie jest bardzo proste, a czasami nie zdajemy sobie sprawy z tego co mamy, użalając się nad sobą. Teo razem z Jane, mają wiele problemów z rodzicami. Bez przerwy się kłócą, a ich życie jest całkiem inne. Jaki sens przybiorą sprawy, o tym w książce "Daj mi odpowiedź".

 Chwila dramatu. Ostatnia książka stycznia, którą pochłonęłam dzisiaj. Wiele pozytywnych ocen i opinii, w mojej szkolnej bibliotece, od września wypatrywałam, bo była dosyć szybko przechwytywana jak żadna jeszcze książka i w końcu dostała się w moje rączki, nie wiem jak można, ale jest troszkę pobrudzona.
"Wybrani", D.J.Daugherty. Allie nie może się pozbierać po śmierci brata i była zawieszana parę razy i takie tam. Trafia do Akademii Cemmira, gdzie zaczynają dziać się dziwne rzeczy. Pożar. Śmierć. Dawno się tak nie bawiłam, była to naprawdę świetna książka i z przyjemnością sięgnę po następne części.

To na tyle, chociaż było tego niewiele, to przy każdej z książek niesamowicie się bawiłam. Zmieniałam tematykę. Od romansów, przez poważne książki, aż do fantastyki. Zawsze czytałam tylko fantastykę, a teraz zaczęłam czytać wszystko, oprócz kryminałów, na które mam ostatnio ochotę.

Najlepsza książka: "Wybrani", "Daj mi odpowiedź"
Najgorsza książka: w styczniu takiej nie znalazłam.


Czas na statystyki, tutaj też się sporo pozmieniało.

Obserwatorzy: 

Było: 42                                Jest: 47

Wyświetlenia: 

Było: 6,397                          Jest: 7,489 


Statystyki ciągle wzrastają, a z każdym postem widzę coraz więcej komentarzy i wyświetleń. Każdy post ma ponad 100 wyświetleń, dziękuje Wam za to bardzo :* W lutym będę świętować pierwszą  rocznicę bloga, nie wiem jak to się stało. 

Zazwyczaj piszę tu o książkach, od czasu do czasu pojawia się to recenzja filmu czy serialu, ale od tego roku, zamierzam dodawać więcej takich postów. W styczniu nie obejrzałam za dużo, przeważnie były to jakieś urywki czy momenty, ale mogę wyróżnić serial, który pokochałam i film, który myślałam, że będzie bardziej komedią, a nie że się wzruszę xD.

"Skam". Norweski serial, o którym zrobię oddzielny post. Opowiada o nastolatkach, jest wiele osób, które oglądają od 3 sezonu, bo no co tu mówić mamy tam wszystko. Są poruszane problemy. Obecnie wyszły 3 sezony, chociaż prawdopodobnie będzie ich więcej. Ja uwielbiam 2 sezon, wielu rzeczy się nie spodziewałam.  
A jednak czekam na dalsze sezony, a Was zachęcam do obejrzenia. 


Znalezione obrazy dla zapytania skam


"Legion Samobójców" obejrzałam jakoś tak niedawno, zobaczyłam parę opinii, były pozytywne. Był to ciekawy pomysł, o złoczyńcach, więc trochę jak w tej bajce "Następcy". Ale w tym filmie było bardziej niebezpiecznie. Złoczyńcy mieli zabijać, ale to na wojnie. Historie, tych ludzi zagrażających innym, były takie wzruszające. Chociaż nie spodziewałam się tego, to było to świetne :D 

Znalezione obrazy dla zapytania legion samobójców



To już koniec, gratuluje wytrwałym do końca. Postaram się bardziej systematyczna w dodawaniu postów. 
Miłego dnia :) Pozdrawiam Alex. :D

Udostępnij ten post

36 komentarzy :

  1. Naprawdę "Ostatnia spowiedź" to polska książka?! Zaskoczyłaś mnie!
    Gratuluję statystyk. :) Przeczytanych przez ciebie książek ja sama jeszcze nie czytałam, ale "Wybrani" stoją na półce i czekają na swoją kolej.
    Wszyscy bardzo polecają serial "SKAM", ale nie mogę się do niego przekonać. Może kiedyś. :)

    Pozdrawiam,
    Book Prisoner! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mnie też to zdziwiło :D
      Bardzo Ci polecam tą serię, powoli się staje jedną z moich ulubionych. Sama jestem na drugim tomie ♥ SKAM jest bardzo fajny :D

      Usuń
  2. Ja w styczniu przeczytałam tylko trzy książki. Miałam okazje czytać wybranych ale niestety nie przypadła mi wcale do gustu i uważam że jest jedną z najgorszych. Cóż każdy ma inne gusta :D
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To i tak dobrze, jak na styczeń :D Naprawdę? Zaskoczyłaś mnie :)

      Usuń
  3. Gratuluję świetnych statystyk. Ciesze się, że są coraz lepsze ponieważ twój blog jest świetny.
    Ja także przeczytałam 4 książki i także mam ferie za dwa tygodnie. Siiissss :D
    Z twojego zestawienia czytałam tylko Wybranych.
    Ostatnio zakochałam się w serialu The 100 ♥ polecam, nie zawiedziesz się ♥
    Ja po "Legionie ... " spodziewałam się calkowicie czegoś innego i to jest u mnie straszne rozczarowanie. Myślałam, że będzie więcej walk, scen z zwiastunów :/ no cóż. Tak to nie byl aż tak zły :D
    Zaczytanego lutego!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuje ♥
      O kurde, normalnie teans ♥
      Słyszałam sporo i na pewno w ferie postaram obejrzeć :D
      Dziękuje, jesteś taka kochana! :)

      Usuń
  4. kocham legion <3 mogę oglądać go codziennie haha Zyczę więcej książek w lutym ale wiem jak to jest ze szkołą ;/

    Pozdrawiam Agaa
    http://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/2017/02/9-recenzja-smierc-miosci-czyli.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ta szkoła mocno wnerwia :D Ale w lutym w końcu ferie, więc będzie lepiej! :)

      Usuń
  5. Legion samobójców bardo mi się podobał :)
    Daj mi odpowiedź jeszcze przede mną ale chyba się skuszę :)
    Gratuluję zaczytanego stycznia i tak dobrych sttystyk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :D
      Bardzo polecam książkę, wzruszyła mnie ogromnie ♥

      Usuń
  6. Meh, "Legion samobójców" był dla mnie jednak zdecydowanie zbyt głupkowaty ;P Generalnie nie jestem wielką fanką komiksowych filmów: niby są ok jako odmóżdżacze, przynajmniej zazwyczaj, ale są zbyt powtarzalne i takie zwyczajne już.
    Gratuluje statystyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Właśnie ja się spodziewałam większej komedii xD

      Usuń
  7. Bardzo dobry wynik :)
    Świetne statystyki. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Styczeń to był miesiąc wow. Zaczynając od tego, że do szkoły w styczniu chodziłam tylko cztery dni (2,3,30 i 31) kończąc na tym, że czytałam książki jedna za drugą, dawno nie miałam tak dobrego miesiąca czytelniczego, ponieważ w styczniu przeczytałam dziewiętnaście książek i brakło mi czterech stron do 20. Przez to jestem totalnie do tyłu z recenzjami, mam ogromną ochotę na oglądanie filmów/seriali a do tego młyn w szkole, bo w kwietniu egzaminy i potrzebne jak najlepsze oceny by się dostać do wymarzonej szkoły.
    ,, Legion Samobójców" był dziwnym filmem o którym do końca nie wiem co mam myśleć.
    Życzę powodzenia w następnych miesiącach! :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chcę ferie, a one zaczynają się dopiero za tydzień ;/
      19 książek! :O Dziewczyno, szalejesz! :D Ja tyle w wakacje, raczej nie czytam, pojechałaś z tym :P Dziękuje ♥ Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Pierwszy tom "Ostatniej spowiedzi" był dobry, ale kolejne... Autorka stworzyła istną telenowele i najbardziej denerwujący trójkąt w historii literatury.
    "Wybrani" to przyzwoita seria, ale (znowu - zawsze musi być jakieś "ale") nie byłam zadowolona ze zwieńczenia serii - była trochę rozczarowująca. Jednak książki są świetne na rozluźnienie - lekkie i niezobowiązujące :)
    Powodzenia w lutym!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Ostatnia Spowiedź", a słyszałam że to następne tomy są lepsze ♥ Haha, ten trójkąt miłosny, ja tam się przy tej książce nieźle bawię, normalnie jak przy "Romeo i Julia" XD Tak "Wybrani" bardzo mi się podobają, teraz kończę drugi tom i jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  10. Mi też się "Legion samobójców" podobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Styczeń wcale nie był taki zły u Ciebie! Życzę za to zaczytanego lutego! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mogło być lepiej :D Dziękuje :)

      Usuń
  12. Gratuluję wyników :D No i tych wyświetleń oczywiście, mam nadzieję, że w lutym dobijesz do 500 pod każdym postem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, no nie wiem :D Dziękuje ♥

      Usuń
  13. Filmy czy seriale - to nie dla mnie :D
    Z książek też nic mnie nie interesuje. Autorkę Wybranych poznałam przy okazji "Tajemnego ognia" i akurat jej część była tą gorszą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niedobrze :) "Wybrani" są naprawdę wspaniali! :D

      Usuń
  14. Bardzo ciekawe podsumowanie. Mam ogromną chęć na poznanie serii "Wybrani" i mam nadzieję, że w końcu będzie mi to dane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Zachęcam, ja nie mogę się oderwać :D

      Usuń
  15. Ja nie doczytałam "Wybranych" do końca. Zmęczyła mnie ta książka, ale pewnie do niej wrócę. I również miałam zastój czytelniczy.
    Pozdrawiam,
    Helena z ksiazkinocy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej nie ja jedna XD Polecam. Mam nadzieję, że teraz Ci się spodoba :D

      Usuń
  16. Cała trylogia ,,Ostatniej spowiedzi'' już za mną i jestem nią zachwycona, zwłaszcza ostatnim tomem, który rozwalił mnie totalnie.
    Gratuluję dobrych statystyk. Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie już zostało zaspoilerowane, jak się skończy i nie mogę się z tym pogodzić :(

      Usuń
  17. I tak niezły wynik! Ale życzę jeszcze lepszego lutego, albo przynajmniej tej połowy, która została xd

    Pozdrawiam
    toreador-nottoread.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Owocny miesiąc! Mi niestety udało się przeczytać tylko 2 książki, jednak cieszę się, że chociaż tyle, niż nic :D

    Co do tego norweskiego serialu - nigdy o nim nie słyszałam, jednak zaintrygował mnie, szczególnie ze względu na swoje skandynawskie pochodzenie. Będę o nim pamiętać :)

    Pozdrawiam,
    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ee to i tak dobrze :) Tak, Skam jest naprawdę świetny! :D

      Usuń