Świąteczne tagi! :D

Wesołych Świąt kochani! :)

   Święta wszędzie już czuć od kilku dni, a u mnie wszystko opóźnione jak zwykle. Dzisiaj w Boże Narodzenie chcę Wam życzyć zdrowych, wesołych pogodnych świąt! Mnóstwo prezentów pod choinką i żeby wasze marzenia się spełniały! :) Znalazłam dzisiaj odrobinkę czasu, aby wykonać Tag, ale nie znowu taki zwyczajny, bo świąteczny. Uwielbiam święta, dekorowanie choinki, pasterka, pierniki, czas spędzony z rodziną, więc jak mogłabym sobie odmówić wykonania takiej nominacji. Pierwszą nominację dostałam od Olci z bloga Złodziejka zapisanych stron. A że nasza Olcia jest taka miła i ma pomysłów wiele, to uznała, że Świąteczny tag, powinno się wykonać z kimś, przecież w Święta nikt nie chciałby być sam xD Tak, więc sobie pomyślałam, że zaproszę wszystkich chętnych do odpowiedzenia na pytania :DA druga nominacja, od nikogo innego jak od Magic Wizard z bloga Zaczytana w fantastyce i nie tylko. Bardzo dziękuje za nominacje, zajrzyjcie do dziewczyn, piszą świetnie :D

Znalezione obrazy dla zapytania świąteczny tagNominacja od Oli :D Jest to Christmas Tag :D Grafikę pozwoliłam sobie pożyczyć, jest wspaniała :)


1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia?

Chyba 2 dni przed Świętami XD Zawsze czekam na Święta, planuję tyle rzeczy a wychodzi to trochę słabo ;/


2. Posiadasz kalendarz adwentowy?

Niestety nie, ale hmm.. jeśli liczyć najpierw odliczanie do urodzin (12.12) a potem każdego dnia czytanie jednego świątecznego opowiadania :D

3. Jakie są Twoje ulubione filmy świąteczne?

Większość odpowie Kevin...., ale mi się trochę znudził chociaż czasem obejrzę. Zazwyczaj oglądam jakieś filmy z Mikołajem i elfami, jakaś misja żeby dostarczyć prezenty albo coś, ale potem zapominam tytułu xD


4. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?

Nawet sporo, Święta są dla mnie wspaniale odczuwam wtedy magię. Kiedy o nich pomyślę już mi się robi cieplutko, na samą myśl. Oczywiście też większość prezentów przywołuje wspomnienia xD


5. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?

To, że możemy je spędzić z rodziną, wspólnie dekorujemy choinkę czy pierniki. W końcu wszyscy mogą odetchnąć i cieszyć się chwilą :)

6. Czy masz jakieś tradycje świąteczne?

Hmm... dekorowanie choinki?

7. Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne?

Uwielbiam wszystkie ! :) 

8. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?

Od kilku lat mam w swoim pokoju malutką choinkę, która stoi na parapecie. Złoto-czerwona :D

9. Jaki jest Twój ulubiony zapach świąteczny?

Cynamon!  Ten zapach kiedy roznosi się po domu...
Znalezione obrazy dla zapytania choinka
10. Jakie kolor lampek choinkowych lubisz najbardziej?

Niebieskie, srebrne i złote! Są cudowne,

11. Odliczasz dni do Świąt?

Tak! Jak już wspomniałam, czytałam każdego dnia jedno z opowiadań! :)

12. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?

Zazwyczaj nie maluję paznokci, ale może niebieski? xD

13. Ulubiony zimowy napój?

Wystarczy kawa, albo herbata! :) Nie jestem jakoś wymagalna xD


Teraz przejdźmy do pytań od Magic Wizard, tutaj jakże wspaniała i kreatywna się wykazała. Sama wymyślając tag! Jest wspaniały i dziękuję, że mogę go wykonać! Grafikę pożyczam jest taka śliczna! A w tagu chodzi o to że bierzemy 6 książek i otwieramy na jakiej kol wiek stronie i odszukujemy jakiegoś imienia.






Znalezione obrazy dla zapytania święty mikołaj gif 

                                                           Święty Mikołaj - Liv  "Silver"

Liv Silver, nie spodziewałabym się tego po niej :D W snach można zmieniać wszystko, ale żeby zmieniać się zaraz w Świętego Mikołaja. Nie no coś tu jest nie tak, chociaż przecież Liv lubi zagadki i wyzwania :)

                                                   Renifer - Fenny "Podaruj mi miłość" 

Fenny z książki "Podaruj mi miłość", a dokładniej z opowiadania Dama i Lis. Nawet ciekawie Fenny nasz nowy renifer, ale to bardzo możliwe przecież to tajemniczy człowiek i jeszcze pojawia się tylko....

Znalezione obrazy dla zapytania święty mikołaj i renifery

                                                 Pomocnik Świętego Mikołaja - Rose "Śpiący Giganci" 

Rose Mogłaby być niezłym pomocnikiem w końcu zna się na tych wszystkich obliczeniach, fizyce i rożnych przedziwnych rzeczach. Może by znalazła jakąś fajną zabawkę ? 


Bałwan -Kriss "Jedyna" 

Haha,, Kris  . Najpierw kandydatka na księżniczkę a tera zna bałwana? Skąd taka zmiana ?  Najwidoczniej los tak chciał ;)

Królowa Śniegu - Kat "Alicja w krainie zombi"

Uwielbiam Kat, więc nie mam nic przeciwko! :D Pewnie nie obeszłoby się przy tym bez śmiechu, no bo jak można, także cieszę się, że Kat królową. Hmm.. a kto na króla ? 

Elf- Ally "Ostatnia spowiedź"

Raczej nie wyobrażam sobie Ally jako elfa, ale może tam by się w końcu czuła dobrze i mogła normalnie żyć. Chociaż może by mogła być elfem, ...


To już koniec :) Mam jeszcze kilka postów do opublikowania, trochę się zapomniałam i mam zaległości. Mam nadzieję, że rozumiecie mnie jeszcze szkoła,  a w Święta mam ostatni trochę mało czasu, w każdym razie Wesołych Świąt! :) 









Udostępnij ten post

24 komentarze :

  1. Spóźnione wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo ciekawego się o Tobie dowiedziałam. Ja także lubię niebieski kolor na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieski wg jest ładnym kolorem :)

      Usuń
  3. Ja w tym roku też niestety nie miałam kalendarza adwentowego :( O miałaś urodziny 12? W takim razie spóźnionego NAJLEPSZEGO! :D <3 Ja też miałam czytać wcześniej opowiadania świąteczne, ale coś mi nie wyszło xD W następnym roku może się uda :D
    Nie lubię cynamonu :/ :P
    Kawy też nie lubię XD Ale za to kocham herbatę! I w zimowe dni potrawię wypić nawet 10 szklanek xD
    Hmmm...nie pamiętam Fenny'ego xD To ten duch? xD
    O jezu! Kriss na bałwana? Hahaha
    Kat będzie świetna w roli Królowej śniegu! :D Oczywiście, że Królem będzie Szron :D
    O Elf! Mam teraz na sb śliczne skarpetki w zilono czerwone paski jak elf! XD
    Świetne wykonanie tagów :D
    Buziole :8
    Zapraszam na recenzję Bogini oceanu: http://pomiedzy-wersami.blogspot.com/2016/12/bogini-oceanu.html
    Zapraszam również na moje wydarzenie na FB: https://www.facebook.com/events/1380913855275904/?fref=ts
    Tutaj dowiesz sie o nim troszkę więcej: http://pomiedzy-wersami.blogspot.com/2016/12/rok-2017-rokiem-73-ksiazek.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha,. ojej dziękuje :* Mi się tak średnio udawało, raz przeczytałam raz nie, i tak wyszło xD Jak? ja tyle szklanek to przez dwa dni nie wypiję xD Można tak powiedzieć, ten co przychodził tylko w Gwiazdkę xD Haha, nie chcę tego widzieć Kat i Szron. xD Poleci trochę ripost w takim razie xD Ojej dziękuję ♥

      Usuń
  4. Ja dopiero pod choinkę dostałam świąteczne książki, więc nadrabiam po świętach. Również zaczynam rzygotowania dwa dni wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo kiedy indziej? XD Ja pod choinką znalazłam tylko jedną książkę :(

      Usuń
  5. Trochę spóźnione - Wesołych świąt i wszystkiego najlepszego!
    Liv jako Święty Mikołaj, to byłoby ciekawe Xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! :* Z chęcią bym to zobaczyła :D

      Usuń
  6. A ja uwielbiam niebieskie lampki i te kolorowe. ;)
    Wesołych i Najlepszego . ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie są piękne! :)
      Dziękuje :)

      Usuń
  7. A teraz trzeba trochę poczekać na kolejne Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cynamon i przyprawa do piernika która rozwala po prostu wszystko :D
    Bajki czy filmy z Elfami są świetne :D
    Z drugiego TAGu nie znam nikogo! :O Zaczęłam czytać Alicję, ale mi ebooka gdzieś zjadło :( musze nadrobić :D

    Buziaki
    coraciemnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi :) Ojj.. naprawdę, mi się gdzieś zgubiło "Fangirl" :(

      Usuń
  9. Ja lubię zapach cynamonu, ale tylko dzierżę go w szarlotce. Wszelkie świeczki czy jogurty o tym zapachu/smaku odpadają.
    Natomiast kawa to najgorsze zło ;P Jej zapach jest okropny. Za to herbatkę wszelkiej maści uwielbiam :D
    Ally z "Ostatniej spowiedzi"! Największy minus tej serii - miałam ochotę zrobić jej krzywdę :P
    Pozdrawiam cieplutko!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, mnie też troszkę denerwuję :D

      Usuń
  10. Kiedyś próbowałam używać kalendarza adwentowego, ale znikał już drugiego, trzeciego dnia XD
    Nienawidze cynamonu. Smaku, zapachu... fuuuuj

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też zazwyczaj nie maluję paznokci i uwielbiam kawę. Ale zapachu cynamonu jakoś nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju, jak ja kocham cynamon, czy to w święta czy nie - zapach ma cudowny. Szkoda, że trochę słabo smakuje xd
    Również nie maluję paznokci; zdarza się to, ale rzadko.
    Pozdrawiam ! :D
    http://magia-ksiazek-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń