Pokemon Book Tag

Znalezione obrazy dla zapytania pokemonyHejka!

  Kojarzycie Pokemony, albo chociaż Pikachu? W każdym razie są to małe, przesłodkie i przecudowne zwierzaczki! :D No, a w wakacje była taka gra Pokemon Go! Aplikacja jest świetna, :) Dobrze, ale nie przychodzę do Was dzisiaj żeby o Pokemonach mówić, może troszeczkę. Przybywam do Was z nominacją od wspaniałej Magic Wizard z bloga   Zaczytana w fantastyce i nie tylko...  klikajcie, polecam Wam bardzo!  :D Za nominację dziękuję :D A i tą grafikę to pożyczam, bo jest taka cudowna, że nie mogę sobie odmówić :D




1. Twój startowy Pokemon – pierwsza książka, która rozpoczęła twoją przygodę czytelnika.

 Czytam od,.. kiedy umiem czytać? Ale w książkach zakochałam się tak bardzo, że nie mogę zrobić sobie przerwy bez nich, po Trylogii Czasu, a raczej pierwszej części , czyli "Czerwień Rubinu" pani Kristiny Gier, jej książki są olśniewające, nie mogę doczekać się, aż przeczytam "Silvier" !

2. Pojawienie się legendarnego Pokemona – książka podpisana przez autora.


Raczej nie mam takiej książki, chociaż mam na dzieję, że to się kiedyś spełni XD Takie marzenia. 


3. Magickarp ewoluował w Gyaradosa! – książka, której początek był słaby, ale okazało się, że jest bardzo dobra.


"Hobbit, czyli tam i z powrotem",  przez książki Tolkiena jest ciężko na początku przebrnąć, ale potem nie można się oderwać od książki. "Z innej bajki" też mogę dołączyć do tej kategorii, chociaż strasznie mi się dłużyła i dopiero ostatnie 50-100 stron było dobre, ale też nie takie jak bym chciała. :)


4. Jigglypuff śpiewa – książka, która sprawia, że zasypiasz.



Chcecie to z chęcią podam Wam wiele przykładów, podręcznik od języka angielskiego, podręcznik do informatyki,... A z takich ten, to "Wróć jeśli pamiętasz" albo "Gwiazd naszych wina", pierwszą książkę przeczytałam jakoś, ale to drugą... jestem na tytule. 

5. Skitty przyciąga swoją uwagę – książka, w której ostatnio jesteś zakochany.

Powiem, że zakochałam się w dwóch pierwszych częściach  i nie mogę doczekać się, aż sięgnę po następne. Kroniki Białego Królika, czyli "Alicja w krainie Zombii" naprawdę jestem zauroczona tą książką, bohaterami, okładką, po prostu wszystko jest tam cudowne! 

6. Elitarna czwórka – twoje cztery ulubione książki.

Ejj nie ładnie zadawać takie pytania, to tak jak by kazać wybrać cztery ulubione słodycze! No, ale dobrze. "Alicja w krainie Zombii", Harry Potter, "Mały Książę", "Czerwień Rubinu". 

7. Twój Pokedex – zdjęcie książek, które już „złowiłeś”.

Takie zadania to miesiąc przed, najpierw musiałabym posprzątać pokój, potem poukładać książki, a cześć znaleźć i poprosić siostrę żeby zrobiła zdjęcie, bo ja oczywiście nie umiem ;/ 

8. Masterball – książka, którą chcesz mieć tak jak trenerzy Pokemonów Masterball.

Mogę kilka, proszę! No dobrze "Księgarenka przy ulicy wiśniowej", chyba najbardziej. Jestem zauroczona fabułą! :) Dalej Dary Anioła, już czekam aż trafią do mnie! :D A no i "Silivier", który już nie długo, będzie mój! :D 

9. Wyzwij kolejnych, co najmniej pięciu trenerów do TAG-u.

No dobrze to :
Natalię z bloga Truskaweczka 
Ewę Smaś z bloga To read or not to read 

Udostępnij ten post

22 komentarze :

  1. Cieszę się, że wykonałaś ten tag :D
    Trylogia czasu była wspaniała, a trzeci tom najlepszy <3 Też się nie mogę doczekać kiedy przeczytam Silver.
    Dla mnie początek Hibbita też był ciężki i książka jakoś mnie nie powaliła, chociaż podziwiam Tolkiena za świat, ktory stworzył.
    Ja na Wróć jeśli pamiętasz i na książki Greena zupełnie nie mam najmniejszej ochoty bo... Jakoś mnie tak odrzucają. Może tym, że to nie fantasy, ale w sumie przecież czytam i czasem inne gatunki. Jednak myśle, że to by mi się nie spodobało...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie chyba pierwszy <3 XD Ja też, wg robię odliczanie XD Jest cudowny :D Mnie też nie ciągną, ale znowu jedna z moich przyjaciółek czyta tylko takie :D

      Usuń
  2. Moja jedyna książka z autografem to biografia Janosha, która nie ma większego znaczenia w gruncie rzeczy XD Moja mama była na spotkaniu autorskim z twórczynią (bo pracuje w przedszkolu imienia tego pana) i po prostu uznała, że mi kupi bo tak ;P
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Na Pokemonach znam się słabo, ale tag mi się podoba :) chociaż ja zawsze mam problem z wybraniem książek o które jestem pytana :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale synchronizacja. Dopiero co zrobiłam u siebie ten tag xdd
    Pierwsza część Kronik Białego Królika mnie oczarowała, ale druga i trzecia już niezbyt xd.
    A Hobbit od samego początku do samego końca mi się nie podobał :c

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje za nominację, na pewno wykonam- niedawno zastanawiałam się czy może sama siebie nie nominuje bo jest fajny xD masz wyczucie ♥
    KBK~kroniki białego królika "Alicja w krainie zombii" - od teraz używam u cb tylko tego skrótu kochana xD
    ♥ kocham pierwsze 3 części ♥ 4 trochę mniej ale też ♥ mam nadzieję, że szybko przeczytasz pozostałe i powiesz/napiszesz nam co o nich sądzisz ♥
    W końcu ktoś mnie rozumie! Ja też uważam, że zadania typu " pokaż biblioteczkę" powinny być podawane około miesiąc przed by wszystko ogarnąć xD
    Ja jeszcze nie czytałam Silver a tak bym chciała ♥ to przez tą okładkę, jest magiczna ♥ bardziej podoba mi się ta druga-niebieska a tobie?
    Dziękuje jeszcze raz za nominację :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no wiesz ma się ten dar xD
      Ojej, mam czuć się zaszczycona? XD Właśnie tylko czekam, aż przeczytam trzecią, po prostu je chłonę xD a dwie pierwsze od dłuższego czasu stały na półce XD
      Akurat teraz bym mogła zrobić zdjęcie, wczoraj siostrzyczka pokój mi wysprzątała :D Mi chyba bardziej pierwsza, ale cóż obie są piękne ! *.*
      Dziękuje ♥

      Usuń
  6. Dziękuję za nominację, postaram się szybko odpowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokemonów nie lubię, ale tag fajny. Sama wykonałam go u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak możesz nie lubić tych słodkich małych istotek? :D

      Usuń
  8. Ależ Trylogii Czasu! :P
    Ale wiesz co - strasznie ciężko czyta się ten mały druczek... Myślałam, że mi oczy odpadną.... :P
    Dziękuję za nominację, ale robiłam już ten TAG, dość niedawno zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wiem, nie wiem co mi się z czcionką dzieje. Zmieniałam setki razy i nic. xD

      Usuń
  9. Jaki kochany TAG *0*
    Na Dary Anioła warto czekać! Spodobają ci się <3


    Buziaki
    coraciemnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Silver to świetna seria <3 Z niecierpliwością czekam na trzeci tom :D
    Kurde, małe trochę te literki, mam za dużą wadę wzroku na tak mikroskopijną czcionkę xD
    Kasia z Kasi recenzje książek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co mi się dzieję z tą czcionką

      Usuń
  11. Ja mogą przygodę zaczęłam z książką lokomotywa :D Pamiętam jak by to było wczoraj, jak mam gotowała w kuchni obiad, a ja siedziałam w salonie i próbowałam nauczyć się czytać :D I proszę! Jak widać udało mi się xD
    Ja mam jedną książkę z autografem i jestem z niej bardzo dumna :D Jest to książka "Łowca 4 żywiołów" od Agaty Adamskiej, którą właśnie czytam :D
    Wróć jeśli pamiętasz czytałam i może przy niej nie zasnełam, ale nie jest to zbyt fajna książka :/
    Gwiazd naszych wina, były fajne :D Ale cóż różni ludzie, różne gusta :)
    Alicja w krainie zombi jest świetna *.* Przeczytałam wszystkie 4 części i jestem zachwycona :D
    Świetny tag i wykonanie :*
    Buziaki :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń