Podsumowanie listopada!

Hejka!
  Witam Was w tym grudniowym dniu, tak owszem grudniowym. Z postem spóźnionym, ale wybaczcie mi często się spóźniam i w tym tygodniu miałam sporo nauki już nie mówię o następnym. No dobrze już dość użalania się nad sobą. W końcu nadszedł grudzień, nie wiem jak wy, ale ja strasznie się cieszę. Uwielbiam ten miesiąc, nareszcie śnieg!!!





Przeczytane książki:

1. "Harry Potter i Przeklęte dziecko" 

Można powiedzieć ósma część przygód Harrego Pottera, ale nie jest to właściwe określenie. Zastanawiałam się jakiś czas temu czy naprawdę J.K.Rowling wydała to z Jackem Thronem dla pieniędzy. I przyszła mi taka myśl przecież autorka pisała niegdyś pod innym nazwiskiem, aby inni czytali nie tylko dlatego, że jest sławna. No dobrze dość tych moich rozmyślanek,.. fabuła jest bardzo interesująca po prostu pochłonęłam ją. Opowiada o młodszym synu Harrego, o nie kochani Harry nie jest już głównym bohaterem, dzieckiem z nadzwyczajnymi zdolnościami tylko ojcem trójki dzieci. Więcej o książce możecie dowiedzieć się z recenzji, zamieszczonej na moim blogu ;)

2. "Korona"

Piąta część słynnej serii pani Cass, opowiada o dalszych losach córki Americki i Maxona. Eadlyn musi podjąć ważne decyzje w swoim życiu. Wreszcie zaczyna interesować się poddanymi. Jej wybory są bardziej rozważne, ale co wybierze jeśli chodzi o miłość? Wybór musi nadejść szybko, Eadlyn ma coraz mniej czasu. Nareszcie! Moje słowa po skończeniu serii. Czwarta część mi się dłużyła. Głównej bohaterki nie znosiłam, a teraz stała się strasznie podobna do swojej matki. Chociaż i tak wolę pierwsze trzy część, to uważam, że pani Cass bardzo ładnie zakończyła tą serię. Więcej możecie znaleźć w recenzji, która również została zamieszczona na moim blogu :D

3. "Baśniobór"

Znamy wiele magicznych światów, lecz kto słyszał o Baśnioborze. Widzicie jest nas niewiele, ha! bo to tylko dla wtajemniczonych. To może troszkę Was wtajemniczę. Baśniobór to taki świat, a właściwie rezerwat dla magicznych zwierząt zarówno tych dobrych jak i złych. Chcecie więcej, a więc na co czekajcie przeżyjcie to razem z  Sethem i Kendrą. Bardzo hmm,. ciekawa, interesująca lektura. Może dla dzieci, jednak mnie przechodziły dreszcze emocji, szczególnie strachu. Recenzja już nie długo :D

4. " Alicja w krainie Zombi"

I znowu mrocznie, tyle że dużo bardziej. Skończyłam drugą część, muszę Wam napisać recenzje, będzie ciekawie. Strasznie mi się spodobała tematyka i wiecie co bez przerwy teraz bije się z niewidzialnymi zombi. A mówiłam, że będzie ekscytująco. Kiedy wszyscy dookoła się z ciebie śmieją, a ty czytasz sobie tylko książce. Znacie to uczucie, przy tej książce nie wykluczone. Czułam się jak klaun, a boje się klaunów. Pokochałam bohaterów, dobrze już się zamykam. Opowiem Wam kiedy indziej, a najlepiej jak przeczytacie :D

5. "Ponad wszystko"

Kłamstwa na każdym kroku. Zdanie odzwierciedlające fabułę, nie spodziewałam się tego na samym początku, wszyscy byli tacy wyrozumiali, życzliwi. Wyobraźcie sobie, że macie alergię na cały świat i żyjecie w jakiejś bańce. Wszystko co Was otacza jest niespodzianka! Białe. Strasznie mnie wciągnęło,.. a sposób pisania te wszystkie ilustracje. wspaniałe. Olly... No dobrze, dobrze napiszę tą recenzję niedługo. :D

6."Krzyżacy"

Najbardziej wyczekiwana książka xD W końcu po sporym czasie skończyłam ! :D Zakończenie strasznie mną wstrząsnęło i zakochałam się po nim w tej fabule! No nie ma co gadać od dziś czytam Sienkiewicza! Naprawdę, to będzie moje postanowienie noworoczne... Recenzji raczej nie będzie :( Ale często będę Wam opowiadać o tej wspaniałości :D

7. "Girl Online"

Książka trochę na wakacje, albo rok szkolny. Nie można się spodziewać niczego wielkiego, a przyjemnej szybkiej w czytaniu. Fabuła nie powiem ciekawa, nie dłużyła mi się. Jednak słabym punktem książki są bohaterzy. Jak kogoś polubisz to potem znienawidzisz ;/ Recenzje znajdziecie na moim blogu :D

8."Girl Online on Tour"

Dalsze losy Penny, tyle, że w trasie. Moim zdaniem trochę gorzej niż w poprzedniej części. :( Wszystko się już posypało, było interesująco, ale nie wystarczająco. Sekrety, kłamstwa dla mnie trochę porażka :( Ale recenzja wkrótce. Stron nie żałuje, bo czytało się bardzo szybko.

Przeczytane strony:

"Harry Potter i przeklęte dziecko"- 368 
"Korona"- 304
"Baśniobór"- 344
"Alicja w krainie zombi"- 512
"Krzyżacy" tom 2- 416
"Girl Online"-  368 
"Girl Online w trasie"- 338

   Co razem daje :  2650 stron , średnio każdego  dnia przeczytałam: 88 stron 
Z wyniku jestem zadowolona, bywało lepiej, ale jak na listopad to naprawdę się cieszę :D 

No to teraz statystyki:
      Wyświetlenia                                     Obserwatorzy     

W październiku: 3,827                         W październiku: 31
W listopadzie:    5,051                          W listopadzie: 37 

Jest Was coraz więcej, bardzo mnie to cieszy! Dziękuje :* 

Opublikowane posty:
 w Tym, 3 recenzje książek, a dwie filmów :D
Mogło być lepiej, ale spokojnie mam dla Was jeszcze sporo.. 



Udostępnij ten post

30 komentarzy :

  1. Bardzo dobry wynik listopadowy oby w grudniu było też dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, podobali ci się Krzyżacy? o.O. Zawsze słyszałam, że to takie nudne... Po W pustyni i w puszczy Sienkiewicza, myślę, że raczej mi się to nie spodoba, ale... Kto wie? Ja będę mieć to w 3 klasie gim dopiero :)
    Gratuluję wyników i życzę zaczytanego grudnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? U nas jest w pierwszej. Ale myślę, że Ci się spodoba. Trochę opisy są męczące, ale potem jest wspaniała :D

      Usuń
    2. Do Krzyżaków trzeba przywyknąć. Jeśli człowiek wsiąknie w styl jest OK ;) Ja uznałam tę lekturę po prostu za znośną, bez wybuchów czy to w jedną, czy drugą stronę :D

      Usuń
    3. Haha, no trochę trzeba było, żeby się przyzwyczaić do tych opisów :D

      Usuń
  3. Łady wynik! "Ponad wszystko"<3 Cała historia i ilustracje są cudowne <3
    Pierwsza połowę "Krzyżaków" czytało mi się dosyć trudno, szczególnie początek. Natomiast druga połowa nie była taka zła :)
    Pozdrawiam, Ola
    bookwithhottea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo książek udało Ci się przeczytać. :D Mi udało się znaleźć czas na prawie trzy. :P

    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
  5. Krzyżacy!!! Nigdy ich nie przeczytałam do końca i wcale nie jest mi z tego powodu smutno czy cos.. Ale Ciebie podziwiam za.. odwagę i poświecenie haha:D Nie czytalam żadnej z ksiazek przez Ciebie przedstawionej. Ja takze uwielbam grudzien to taki miły, przytulny miesiac.. wyjątkowy, magiczny! U mnie jednak śnieg stopniał xD
    Pozdrawiam!
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grudzień- jak można nie czuć magi tego miesiąca! :D

      Usuń
  6. "Krzyżacy" to było... ehhh... wole nie pisać ;)
    Jestem ciekawa Twojej opinii "Ponad wszystko" - mi książka się podobała, ale nie zrobiła piorunującego wrażenia.
    Gratuluję wyników i życzę powodzenia w grudniu!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha.. "Krzyżacy" no ja dobrze wspominam :D

      Usuń
  7. Na całe szczęście los nie pokarał mnie czytaniem "Krzyżaków" XD zamiast tego czytaliśmy "Quo Vadis" (co w sumie też było dla mnie jedną wielką tragedią).
    Przez próbne matury prawie nie miałam czasu ani ochoty na czytanie ;_; Bieda...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. 8 książek, ojej jak dużo! ;) Mnie Krzyżacy zupełnie nie porwali, jestem raczej z tych, którym podobała się Lalka i Cudzoziemka. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani Lalki ani Cudoziemki nie miałam okazji jeszcze czytać :D

      Usuń
  9. Korona i w moich planach, ale w sumie to Ci zazdroszczę, że ona już za Tobą. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, ja w sumie też się cieszę, że zakończyłam serię :)

      Usuń
  10. Sporo książek przeczytałaś, u mnie było ich zdecydowanie mało ze względu na mały zastój książkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wynik. Ja miałam kiedyś czytać Alicję w Krainie Zombie ale jestem w klasie maturalnej i tego czasu raczej nie mam za wiele,przez co narobiłam sobie książkowych zaległości.
    Pozdrawiam.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego dobrze, że niedługo Święta! :D

      Usuń
  12. Alicja w krainie zombi to super książka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne wyniki kochana! ♥ Mam wszystkie 4 części KBK-kroniki bałego królika- i te książki są niesamowite ♥ chociaż od 4 oczekiwałam dużo więcej :/ ale ja też już się zamykam xD mam nadzieję, że będziesz czytać dalsze losy Ali i domyślisz się o co mi chodzi xD

    Nominowałam Cię także do Chrismas Tagu: https://zlodziejka-zapisanych-stron.blogspot.com/2016/12/coraz-blizej-swieta-2-chrismas-tag.html

    Magicznych chwil... ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohoho no dokładnie, mam taką podjarkę. Ale mam tylko 2 części :( Ojej dziękuję <3

      Usuń
  14. Gratuluję pięknego wyniku :) A propos Sienkiewicza - przeczytaj koniecznie Quo vadis i Ogniem i mieczem :D TO SĄ NIESAMOWITE KSIĄŻKI. Uwielbiam obie :D Na bank Ci się spodobają, ja przez Krzyżaków nie przebrnęłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, własnie mam takie postanowienie w 2017 roku XD

      Usuń