Podsumowanie grudnia! :)



 Grudzień zleciał mi naprawdę szybko,może to dzięki Świętom jakie mieliśmy okazję przeżyć. Zawsze mówię sobie, że Grudzień jest magicznym miesiącem, tylko odrobinę szkoda, że nie ma śniegu. Miejmy nadzieję, że w styczniu będzie go więcej. A może powinnam napisać list do Nowego Roku? Stary już odchodzi, trochę przykro, znowu się starzejemy :( No to podsumujmy Grudzień i cały rok, chociaż może mi to nie wyjść, bo piszę posty na blogu od lutego, a w styczniu kompletnie nie wiem co czytałam.  
          (Grafika z google, tak na szybko) 


Znalezione obrazy dla zapytania grudzień

Przeczytane książki, nie jest może najlepiej, ale jestem zadowolona. Recenzje pojawią się w wkrótce 3-4 mam już napisane, więc możecie się spodziewać w najbliższym czasie. 

* "Alicja i lustro Zombii", tej recenzji nie mam. Może podsumuję całą serię, albo będę miała natchnienie na napisanie recenzji, bo teraz akurat nie mam natchnienia. Autorstwa: Geny Showalter, jest to drugi tom o Alicji i naprawdę nie można przy nim złapać tchu. Fabula jest ciekawa ZOMBI, oryginalnie :D Liczba stron: 444. 

* "Z innej bajki", recenzja nie długo, ale pewnie po nowym roku. Autorstwa Jodi Picoult i Samanthy Van Leer. Stron ma niewiele 312, świetny pomysł na fabułę, ale do końca nie wykorzystany. Bardzo dłużąca się historia o wstrząsającym zakończeniu. 

*"Książę i gwardzista". Przyjemnie było dostrzec eliminacje ze strony zarówno Maxona jak i Aspena. I teraz dostrzegam zachowanie Amy, które pewnie by mnie teraz irytowało. Warto czasem sięgnąć po dodatki i z pewnością sięgnę po resztę. Autorstwa Kiery Cass, a stron: 220. 

*"Podaruj mi miłość 12 świątecznych opowiadań. " Autorstwa 12 osób. Recenzja niedługo. W święta może zdarzyć się wiele cudów, można też spotkać drugą połówkę. Książka idealna na święta, jednak czytając ją nawet w ferie, powinniśmy się dobrze bawić. Liczba stron: 432.

*"Potomkowie"- Tosca Lee. Troszkę historii zawartej w książce. Emily ma 21 lat  i  wyczyściła pamięć nie wie czemu ani jak, dopóki się nie dowiaduje, że jest potomkinią Krwawej Hrabiny i jest ścigana. Dałam pochłonąć się historii, świetnie się bawiąc. Najlepsze było ... nie będę Wam zdardzać. Kiedyś Wam opowiem. Stron: 392. 

*"Silver: Pierwsza księga snów"- Kerstin Gier. Wspaniała książka, krążąca w okół snów, o tym co dzieje się w snach i na jawie. Godna polecenia, piękna historii, nie będę Wam opowiadać, bo recenzja pojawi się jutro, albo pojutrze. Stron: 416. 

"Śpiący giganci"- dopiero co skończyłam, o książce napiszę na pewno. Autorem jest Sylvain Neuvel. Stron: 384. Fabuła potrzebująca wielkiej uwagi i skupienia, jednocześnie bardzo wciągająca. 


Przeczytane strony: 2600
Średnio dziennie: 83 

Najlepsza książka: "Silver: Pierwsza księga snów"
Najgorsza książka: "Z innej bajki" 

Opublikowane posty :4 
w tym 2 recenzje: -"Girl Online w trasie" (klik)
                            - "Baśniobór"  (klik)
i 3 tagi - Pokemon Book Tag (kilk)
           - Świąteczne Tagi (klik) 

Statystyki 

Obserwatorzy 
Było: 37                      Jest:  42
   Wyświetlenia 

Było: 5,051          Jest:  6,397  


Dzisiaj życzę też Wam wszystkim udanego sylwestra i szczęśliwego nowego roku! :D Oby 2017 był jeszcze lepszy! :)

Znalezione obrazy dla zapytania nowy rok





Udostępnij ten post

28 komentarzy :

  1. Wprawdzie mam dopiero rocznikowo szesnaście lat, ale i tak z każdym kolejnym Nowym Rokiem czuję się zmasakrowana, może mi się liczy lata tak jak psom? (jeden ludzki rok to siedem lat psich, albo jakoś tak :3)
    Mój blog powstał w styczniu więc w sumie jest co podsumować :D 2016 rok był bardzo ubogi czytelniczo dla mnie bo tylko przeczytałam pięćdziesiąt cztery książki :)
    Życzę Ci abyś za rok i za rok i jeszcze za dwadzieścia takich roków mogła robić podsumowania z całego roku :)
    Tradycyjnie Życzę Ci Szczęśliwego Nowego Roku a przede wszystkim Szczęśliwego Czytelniczego roku! :*
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ♥
      Też bym mogła podsumować cały rok, ale nie oszukujmy się jestem zbyt leniwa :P
      A książek nie wiem ile przeczytałam, w tym roku przeczytam może 73 xD

      Usuń
  2. Gratuluje świetnych wyników czytelniczych! Mam nadzieję, że kolejny miesiąc będzie jeszcze lepszy dla ciebie pod względem czytelniczym :*
    Bardzo chciałabym wreszcie przeczytać Silverka, ale jakoś nie miałam nigdy na niego czasu, a stoi już na mojej półce. Myślę, że (w końcu) na początku 2017 roku uda mi się znaleźć na nią troszkę czasu, a na twoja recenzję tej książki będę z niecierpliwością czekać :)

    Pozdrawiam cię serdecznie i zapraszam do mnie na recenzje książki "Charlie" Stephena Chbosky'ego :* Dopiero zaczynam swoją przygodę z blogiem :*

    P.S. Szczęśliwego nowego roku!!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :* Recenzja pewnie jutro, albo we wtorek :D
      Z chęcią zajrzę :)

      Usuń
  3. Świetny wynik :) Bardzo podoba mi się Twój blog, zostaję na dłużej i obserwuję :) Co do "Księgi snów" - książka pełna magii i snów, niezwykle oniryczny klimat, również przypadł mi do gustu.
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyniki!
    Zaczytanego roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi również podobała się "Księga snów". Jestem ciekawa twojej opinii o "Potomkowie".

    OdpowiedzUsuń
  6. ee tam luty czy styczen wazne ze niedlugo skoczyc Ci roczek :D szczesliwego nowego roku i powodzenia wk oeljnyc hrecenzjach czytainach i wogle duzo radosci z tego co orbisz :) pozdrawiam i zapraszam na recenzje ksiazki dla dzieciach o dzieciach i o tym jak trzeba uwazac :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam podsumowania grudnia nie robiłam bo mi się nie chce, ale podsumowanie całego roku. Przeczytałam 72 ksiązki i jestem ogólnie dumna.
    A tobie zazdroszczę przeczytania Silver! Muszę to zdobyć <3 Ma taką śliczną okladkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, okładka naprawdę jest na co patrzeć xD

      Usuń
  8. Gratuluję świetnych wyników :D
    Rozwijaj się dalej kobieto, bo chętnie tu wpadam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Planuję Potomków :) Ładny wynik ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. O, ja też przeczytałam Z innej bajki. Mnie tam zakończenie nie wstrząsnęło, bardziej zaskoczyło i do końca zmuliło. Jakoś zupełnie mi nie pasuje do tej historii

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę, jest takie dziwne.. :D

      Usuń
  11. wow gratuluje statystyk :)
    Życze jeszcze wiecej sukcesow :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie + obserwuje :)
    Agaa
    http://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny wynik, nic tylko pogratulować! Oby tak dalej :)
    Pozdrawiam serdecznie- http://strefawyobrazni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wyników i życzę, aby ten nowy rok był równie udany pod tym względem!

    Pozdrawiam i bardzo przepraszam, że tak długo mnie tutaj nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wyników! :D Czytałam Silver (ale to już się wypowiedziałam pod recenzją) i Potomków - pierwsza połowa tej ksiażki była fantastyczna, ale potem... No stało się coś złego i ciężko było przebrnąć przez tak niedopracowaną historię ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę się z tym zgodzić, ale historia i tak mi się podobała :D

      Usuń