Szkolił superbohaterów, ale jak się nim sam stał?- "Doctor Strange"

Cześć!
  Wiecie co, przed wczoraj, a mianowicie w środę byłam w Warszawie, na wycieczce integracyjnej i jednym z punktów wycieczki było kino! A film, był wielkim zaskoczeniem, bo udaliśmy się na Doctora Strangea!



Seans trwał ponad około 2h. Twórcą filmu jest moja ulubiona wytwórnia, czyli Marvel!  Scott Derrickson wyreżyserował ten film, wielkie brawa dla niego! :D W Polsce premiera odbyła się 26 października 2016 roku!


Znalezione obrazy dla zapytania doctor strange


Kochacie filmy Marvela. To nie było pytanie, ja uwielbiam a ten dołącza do mojej kolekcji, chyba nigdy nie wyrzucę tego biletu :D  Jeśli pokochaliście Deedpoola, to Doctora Strangea również! No dobrze powiem Wam o czym to jest. xD Mam nadzieję, że Wam nie spoleruje niczego 

Znalezione obrazy dla zapytania doctor strange marvel

                     Opis                    

Doctor Strange, jak się domyślacie jest doktorem. Spokojnie prawdziwym operuje ludzi i takie tam drobnostki. Nie wyobraża sobie bez tego życia. No w końcu jakiś poważny film, spokojnie nie! :D Jest przy tym strasznie arogancki, egoistyczny i sarkastyczny! Uwielbiam to w postaciach Marvela. Dobra i rusza na jakąś konferencje, gdzie musi opowiedzieć o swojej jakiejś wielkiej operacji, której dokonał. xD A wspomniałam, że jest chodzącą Wikipedią xd I podczas podróży ulega wypadkowi, jest kompletnie załamany, ma szwy na całym ciele, różne druty.. straszne, już myślałam, że umrze, ale spokojnie nie xD 
Nie może ruszać rękami i wykonywać swojej roboty, straszne. Postanawia udać się do Tamar... coś tam, nie jestem dobra w zapamiętywaniu takich tam. No i tam poznaje bardzo ciekawych i interesujących ludzi xd
Myślałam, że to jakieś Mnichy xD 

Znalezione obrazy dla zapytania doctor strange opis

I tam Strange poznaje kilka ciekawych rzeczy, wiecie?Poznaje różne techniki walki, sposoby, że jest klika światów, a ich jest jednym z nielicznych! Jednak szkolenie nie dobiega końca, gdy zaczynają dziać się złe rzeczy, mroczni ludzie atakują sanktuaria, lecz czy zdołają obronić te?

                Bohaterowie            

Doctor Strange, możemy zobaczyć tego bohatera w wielu produkcjach Marvela, np. w Batmanie. Znany jest ze szkolenia superbohaterów, i wiecie co, świetnie było zobaczyć go jako główne bohatera, jak miał rodzinę i jak to się stało, jak nauczył wszystkiego! Był bardzoo egoistyczny, sarkastyczny jego odzywki potrafiły rozbawić do łez, także naprawdę świetny był! :D Świetnie wykreowany, mega! Jeśli mówimy o świetnie wykreowanych, to warto wspomnieć o Drommadu i jego ludziach! Naprawdę akcja z serii Doctor Strange cofa się jakieś 100 razy w czasie żeby tylko powiedzieć 3 słowa, wszystkich rozbawiła na sali! :D Ale mówimy o wykreowaniu, normalnie prawie jak Jokerzy z Batmana 

Podobny obraz

Nie mam pojęcia jak oni to robią, ale to jest cudowne, superbohaterzy mają bronie, różne drobiazgi są świetnie wykreowani, ale źli bohaterzy są najlepiej wykreowani, może nie darzymy ich wielką sympatią no, ale patrzcie na tą twarz! Dalej nie będę mówić bo boję się, że polecą spoilery. 

Podobny obraz

                     Opina                    

Kiedy wyszłam z kina, zostało mi tylko, jedno wielkie WOW! To było świetne, mega, cudowne... Chwilami cała sala pękała ze śmiechu, chociaż nie wszyscy oglądali, bo był to film z napisami. Spokojnie każdy da radę, można nadążyć. :)  Przyznam, że było mega ciekawie. Zawsze jak zaczynają się filmy o superbohaterach to było wszystko, ale o doktorze jeszcze nie było! Czekam, mam wielką nadzieję na następne części.Bym Wam mogła powiedzieć jakieś minusy filmu, no ale jest tylko jeden niestety trwał za krótko! Szczerze, do tej chwili nie mogę poukładać sobie w głowie wszystkiego! Też tak pewnie macie, i przez to moja recenzja może wydawać się troszkę chaotyczna! 

                   Polecam                   

Film polecam, czy masz 15 lat, czy 20, albo więcej to warto obejrzeć. Ludzie!!! To Marvel!!! Bez wątpienia zaciekawicie się fabułą, będziecie śmiać się na całe kino i będzie trzymać Was w niepewności. Dlatego też, polecam! Jest milion plusów, tego filmu, więc trudno byłoby mi je wyliczyć. Jeśli nie oglądaliście zwiastunu, to tutaj zamieszczam. 


Mam nadzieję, że Was zachęciłam. :) A Wy oglądaliście już, jakie są wasze opinie na temat filmu? :D

Udostępnij ten post

34 komentarze :

  1. Film mnie ciekawi, ale nie jakoś szczególnie: do Marvela podchodzę z pewną rezerwą ;) Ich produkcje są często bardzo do siebie podobne i jasne, na rozluźnienie są fajne, ale to byłoby na tyle... Niemniej, o tym słyszałam sporo dobrego i jestem trochę ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można znaleźć kilka podobieństw, ale niewiele! :) Polecam, naprawdę warto obejrzeć. :D

      Usuń
  2. Benedict Cumberbatch skutecznie mnie zniechęca do obejrzenia tego filmu. Nie trawię tego aktora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam filmu, ale po obejrzeniu zwiastuna jestem nim zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "operuje ludzi i takie tam drobnostki" - pff, takie tam xDDDDDDDDD
    Szczerze mówiąc, zamierzam na to pójść - no halo! Marvel!
    Jestem bardzo ciekawa Doctora, bo jak na razie, moją świętą czwórcę (?) tworzą: Thor, Logi Iron Men i Wolverine :D
    Po takich zachwytach muszę ruszyć... się i iść do kina xD :D
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, no musisz Iron Mena uwielbiam :D

      Usuń
  5. Na początek- śliczny szablon :)
    Mam wielką ochotę iść do kina, nie pamiętam Kiedy byłam po raz ostatni O.o Na szczęście spadasz mi prosto z nieba z tym filmem. Produkcje marvela lubie, a o tym filmie jeszcze nie słyszałam. Ale zwiastun jest świetny więc koniecznie musze na to iść <3 ale haotyczny komentarz :D
    Recenzja mi się podobała, zwłaszcza gdy udał się do Tamar.... Coś xD albo gdy operuje ludzi I inne takie drobnostki xD
    Zapomniałabym ! Kochana nominowałam cię do tagu, szczegóły: http://zlodziejka-zapisanych-stron.blogspot.com/2016/11/kawowy-book-tag.html?m=1
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuję, też chodzę do kina raz na ruski rok xD Dziękuję za nominację :)

      Usuń
  6. Niestety film kompletnie nie dla mnie, jakoś nie jarają mnie klimaty Avengersów i tym podobne ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie moje klimaty.
    Nominowałam Cię do LBA! Więcej szczegółów znajdziesz na moim blogu.
    Pozdrawiam,
    Zaczytana Wiedźma

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie bym obejrzała, ale tylko w kinie, dla efektów specjalnych :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety nie mam ostatnio na tyle dużo wolnego czasu, żeby wybrać się do kina na jakikolwiek film :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas, najgorszy problem. Bądź jak Doctor Strange przenieś się jakieś setki razy xD

      Usuń
  10. dzieki Tobie wiem o co w ty mwszystkim chodzi i to ze powinna mgo oebjrzec :D pozdrawiam i zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Od dawna obiecuje sobie poznanie wszystkiego od Marvela, ale no, nie wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jakoś za twórczością Marvela nie przepadam, to chyba dlatego, że jeszcze nic nie obejrzałam :D No ale jakoś od początku mnie od tego odrzuca a co do tego filmu to niestety dla mnie jest on jeszcze przede mną bo obiecałam mojej drugiej połowce, która o zgrozo jest fanem Marvela, że obejrzymy więc no cóż muszę przetrwać :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Polecam oglądałam razem z Alexsis ! film jest mega

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jestem miłośniczką filmów Marvela, ale mój mąż tak, więc jemu polecę powyższą produkcję. Myślę, że będzie zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  15. A no film świetny. Benedict <3. I ta scena z wiecznym cofaniem się w czasie - piękna. Ale moje ulubione to chyba te w szpitalu z cyklu pojawiam-się-i-znikam XD
    Jak masz ochotę to zapraszam do siebie na moją recenzję filmu ;)

    Pozdrawiam
    To Read or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha to było niezłe, albo ostatnie- śmiech Wonga :D
      Z chęcią wpadnę xD

      Usuń