Straszny serial, o strasznych rzeczach! :D

Hejka dziś trochę inaczej, bo o filmie, a właściwie serialu. Horror z fantastyką niezłe połączenie, a jak oglądam to, aż dreszcz mnie przechodzi. Może większość z Was ogląda, bo jest dopiero pierwszy sezon, a jak nie to mam nadzieję, że Was zachęcę do oglądania! A teraz miłego czytania! :)





Film nazywa się:"Stronger things", no to już pewnie coś wiecie, te wasze światełka, żarówki się zapalają, jest to serial produkcji: Netflix , no genialna wytwórnia. Na razie jest pierwszy sezon, nie mogę doczekać się drugiego! No, ale dobra składa się z ośmiu odcinków tak od 45 do 50 minut zazwyczaj. Twórcami są  Matt i Ross Dufferowie. Serial wyprodukowany jest w Stanach Zjednoczonych.  Data premiery, tak jak mówiłam niedawno,bo 15 lipca 2016r. 

Przejdźmy do fabuły, tak jak mówiłam mrożąca krew w żyłach. hieh W pewną noc zaginął Will Byers. Wszyscy są przejęcie zaginięciem, tak małego dziecka. Jednak jego matka wierzy, że on żyje. Inni mają Joyce za oszalałą, ale komendant zaczyna wierzyć Joyce. Matka Willa znajduję sposób komunikacji z synem, lecz nie morze przejść  na drugą stronę. Przyjaciele Willa próbują go odnaleźć, spotykają dziewczynkę jedenastkę, która posiada nadzwyczajne zdolności. Podobno wie gdzie jest Will Bayers. 




I jak boicie się? Spokojnie to początek, w rzeczywistości jest dużo straszniejszy! :D Ale uwielbiam ten serial. Trochę jest w nim motywu z  "Hobbita" i "Władca Pierścienia". Są tam różne potwory no i jak mówiłam mroczna dolina, a jak się do niej przedrzeć, niektórzy już w niej byli, a niektórzy nie wyszli. 

A i coś co mi się strasznie podoba każdy odcinek ma tytuł i rozdział np. odcinek pierwszy rozdział 1 "Zniknięcie Willa Bayersa" świetne, tak mi się to podoba, że ja Wam mówię xd.


Znalezione obrazy dla zapytania stranger things


Przez pierwsze dwie minuty filmu wydawał mi się strasznie nudny, ale dobra potem zaczęło się dziać, Joyce jest naprawdę dziwna, ale rozumiem ją straciła syna i naprawdę to co się działo w jej domu. No ludzie, to straszne! Ale i tak nie polubiłam zbytnio Joyce. Dalej mamy o wiem, Nancy jest starszą siostrą Mikea, jednego z chłopców. Nancy, hmm.. ja ją lubię może inni nie, ale dla mnie jest fajna. No i chyba w 7 odcinku strasznie się bałam, pewnie Nancy też. Jonathan hmm, jego też niezbyt polubiłam, jest starszym bratem Willa. Lucas, Will, Mike i Dustin hę lubię ich chyba tak samo, no są fajni a co do 11 to mnie przeraża! 



Kojarzycie tą piosenkę, uwierzcie po serialu, będziecie się bać! Kiedy dzieje się coś strasznego, zawsze się pojawia i te migoczące światełka, już chyba nie powieszę lampek nad firanką! ;D



Serial, naprawdę polecam mogłabym tylko mówić i się zachwycać, ale nie chce Wam spoilerować. Mam nadzieję, że zaczniecie oglądać, a jak oglądacie to jakie są wasze opinie?

Udostępnij ten post

32 komentarze :

  1. Hmmm, chyba zacznę oglądać. Skończyłam ostatnio OUAT i jestem z nim na bieżąco, więc mam czas :)
    Pozdrawiam
    Natalia Łucja z withcoffeeandbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! :) Ja z kolei mam mało czasu, a mam spore zaległości w teen wolf :D

      Usuń
  2. Nie oglądam seriali i niestety ten mnie też nie bardzo skusił :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zbytnio nie oglądam seriali, jednak ten mnie wciągnął :D

      Usuń
  3. Ogólnie nie oglądam seriali, więc raczej się nie skuszę ;/
    Słyszałam jednak o nim ostatnio dość sporo, jestem ciekawa czy jest warty takiego szumu ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym obejrzała, ale mam tyle serialów w planach, że nie wiem czy mi życia wystarczy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha.. spokojnie drugi sezon dopiero za rok, dasz radę! :D

      Usuń
  5. Słyszałam dużo o tym serialu, ale na razie mnie nie zachęcił. Poczekam na kolejne sezony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha.. no ja nie mogę się doczekać następnych :D

      Usuń
  6. Mam ogromny problem z serialami.
    Nie mogę się przekonać, żeby jakikolwiek zacząć, bo po prostu nie umiem usiedzieć 45 minut i coś oglądać :p
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tym serialu ale czasami lubię obejrzeć coś tego typu więc może w wolnej chwili się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki horror, + świąteczna teraz atmosfera, nic lepszego :D

      Usuń
  8. Już od jakiegoś czasu buszuję po Netfilxsie (czy jakkolwiek to się pisze). A na serial mam chrapkę już, ojj, no od sierpnia chyba :D
    Ale zawsze znajduję jakieś wymówki, a to to - a to tamto. No i teraz, po Twoim wpisie chyba w końcu się przekonam i obejrzę :D
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha,.. tak Natflix jest genialny, uwielbiam ♥

      Usuń
  9. Nie oglądam za często seriali ale tym mnie zainteresowałaś. Może obejrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię seriali, a ta grafika wydaje mi się kiczowata (ta pierwsza z tymi wszystkimi postaciami), so na pewno nie zainteresuję się, nawet mimo twoich zachwytów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie najlepsze zdjęcie, ale serial jest cudowny! ;D

      Usuń
  11. Chętnie obejrzę kiedyś ten serial :) Idealny dla mnie.

    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nowy serial? Spróbuję, chociaż nie wiem czy to to, co do końca lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko uważaj, żebyś się nie przestraszyła xD

      Usuń
  13. Jak seriale to tylko obyczajowe jakieś i kryminalne, które uwielbiam, rzadko kiedy sięgam po inne, więc raczej nie dla mnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale morderstwa też były, pozorne zabójstwa. Bardziej horror, ale kryminał też po części ;D

      Usuń