Podsumowanie Wrzesień i Październik!

Hejka kochani!

  Mam dla Was podsumowanie dwóch miesięcy, a wiecie czemu? Bo wasza kochana i cudowna Ola miała lenia i jej się nie chciało. No dobra to nie tak, chociaż trochę tak. Szczerze, myślałam, że będzie lepiej z tą 'moją aktywnością na blogu', a jednak szkoła i nauka ważna rzecz, i nie udaje mi się znaleźć zbyt wiele czasu, na czytanie i inne rzeczy, a jak już mam czas to lektury muszę przeczytać, dlatego mamy tu dwa miesiące:
Wrzesień 

Przeczytane książki: 

Haha... dodałam taki post pt. Czytelnicze plany na wrzesień a wiecie co przeczytałam z stamtąd nic kompletne zeeroo!!! No, ale coś tam przeczytałam:

1. "Krzyżacy"-tom 1 


Lektura zapewne wszystkim znana napisał ją Henryk Sienkiewicz. Genialny, polski pisarz ! Uwielbia opisywać mega dużo..ale przynajmniej wiadomo kto, co i jak. Stron pierwszy tom ma ponad 300, to niewiele, alee jak się czyta... Dobra tam, dalej przeczytałam pierwszy tom i kończę drugi, więc przed przerabianiem w szkole zdążę :D"Krzyżacy" to książka historyczna, są tam opisane dzieje rycerzy i wojny. 


2. "Antygona"

Uwierzcie mi nie można było tego znaleźć w księgarni. Niby cieniutka książka a bardzo trudna. Mitologiczna, napisał ją Sofokles. A żył p.n.e to ile ta książka ma lat?  Niezbyt mi się podobała, ale nie była najgorsza. Ma chyba 55 stron, więc jak ktoś nie czytał, a chce to wiele czasu mu to nie zajmie. Jest to dramat, główną bohaterką jest Antygona, córka Edypa i Jokasty. Bez mitu o Edypie, się nie obejdzie. 

3. "Opowieści z Narni. Książę Kaspian"

Zdałam sobie sprawę, że nie czytałam wszystkich części i postanowiłam przeczytać. Pierwszej części jednak nie czytam po raz kolejny, ponieważ pamiętam jak ogromnie mi się spodobała, a jak czytałam 2 część teraz 3 nie wzbudzają we mnie takich emocji, jak po raz pierwszy. Jednak chcę je przeczytać, bo być może to przez to, że obejrzałam film na początku.  Są to cieniutkie książki mające ponad 200 stron.


4. "Księżniczka Wampirów" 

O książce możecie dowiedzieć się więcej, ponieważ jest ona zrecenzowana na moim blogu. Zapraszam. Książka ma 250 stron, czyta się ją przyjemnie, wzbudza sporo emocji i posiada naprawdę dobry romans. Jest naprawdę dobra, przynajmniej dla mnie, z chęcią przeczytam dalsze części. Książka jest dla fanów fantastyki, są tam wampiry, więc nie wszystkim może się spodobać.

Październik 


Przeczytane książki, no było podobnie jak we wrześniu, nie te z planu tylko na spontana xD

1. "Opowieści z Narni. Podróż wędrowca do świtu"

Zawsze uwielbiałam tą część, a kiedy oglądałam.. Tak było jak byłam młodsza, czytam książkę BUM czar prysł, tłumaczę sobie, że to przez film, no ale czemu jak oglądam to mi się bardzo podoba,a tu nie mogłam się skupić wcale na fabule dopiero jak odetchnęłam i zebrałam myśli.

2. "Opowieści z Narni. Srebrne krzesło"

Ta część stosunkowo do 2 i 3 była wiele lepsza. Pewnie dlatego, że nie ma ekranizacji, ale czasem też miałam momenty zwątpienia. Tą razom do Narni przyniósł się Eustachy i Julia. Julia jest bardzo mila, ale i tak uwielbiam Łucję! 

3." The distance beetwen us"

Recenzja jest, więc możecie śmiało ją znaleźć, naprawdę książka bardzo mnie poruszyła i wzruszyła. xD I z  pewnością sięgnę po dalsze książki autorki, ma bardzo przyjemny styl pisania. A i nie zrażajcie się tytuł jest po angielsku, a e-booka czytałam po polsku. :D

4. "Kamień i sol"

Tu mamy drugi tom i nie wiem czy jest taka osoba, która by o tej książce nie słyszała. Początek jest trudny, ale dalej już lecicie jak z górki. Akcja toczy się niezwykle szybko, momentami jest bardzo straaaszna! Książkę polecam. xD

5. "Girl online"

Recenzja już wkrótce. Nie miałam ochoty tej książki brać nawet do rąk, jakoś mnie odtrącała . No ale szczerze jest mega! Min. Eliot i Noah kocham takich bohaterów, no i ze względu na nich polecam, a ja lecę czytać drugą część nie no żarcik najpierw muszę iść do biblioteki. 


Jeśli chodzi o książki to jestem z siebie zadowolona, chociaż potrafię lepiej. Przez szkołę, jest gorzej z czytaniem i prowadzeniem bloga, ale zawsze znajduję 1-2 razy w tygodniu czas żeby tu zajrzeć i coś napisać. W październiku miałam straszny zastój czytelniczy, i książka "The distance beetwen us" pomogła mi go przetrwać! :D 

Ze statystyk niewiele

Odwiedziło Was w sierpniu:3,144           
A po wrześniu i październiku :  3,827 
Było Was: 27
Jest Was: 31 

Dziękuję Wam, za każde odwiedziny, za każdy miły komentarz  zostawiony pod postem, chcę żebyście wiedzieli, że bardzo Wam za to dziękuję! Cieszy mnie to, że jest Was coraz więcej, ale  ja niestety mam mniej czasu :(

Udostępnij ten post

10 komentarzy :

  1. Bardzo ładny wynik książkowy! Zaciekawiłaś mnie książką "Girl Online". Ale do "Krzyżaków" nadal nie mogę się przekonać. Poza tym jestem chyba jedną osobą na świecie, która nie czytała i nie oglądała jeszcze "Opowieści z Narnii". Skąd ja się wzięłam? Z szafy? :D

    Pozdrawiam,
    Book Prisoner! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah.. to lepiej zacznij od książek :D

      Usuń
  2. "Krzyżacy" to była dla mnie męczarnia :/
    A "Opowieści z Narnii" nie czytałam, ani nie oglądałam - w moich czasach w zamierzchłej przeszłości nie było jej na liście lektur. A teraz po prostu nie chcę mi się jej czytać.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę zaczytanego listopada!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja bardzo miło wspominam lekturę "Krzyżaków" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krzyżacy... w sumie, gdyby byli napisani bardziej przystępnym językiem - to byłaby całkiem cacy książka :D
    Antygonaaa <33 I to uczycie, kiedy nauczycielka karze przygotować napisać kto był winny i dlaczego (taka zabawa w sąd) i miało być tak, że kilka osób broni Kreona - a kilka Antygony. Oczywiście tylko ja broniłam Kreona xD Taki lajf xDDDDDDDD
    Ładne statystyki, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, no u nas też woleli Antygonę, a Kreon przecież chciał dobrze :D

      Usuń
  5. Wszyscy rozumieją raczej, że teraz każdy ma mniej czasu, bo w końcu zaczął się rok szkolny i akademicki :)
    Gratuluję tylu przeczytanych i przede wszystkim gratuluję samozaparcia w czytaniu lektur - czasem z nimi bywa ciężko :D
    Pozdrawiam !
    Kasia z Kasi recenzje książek :)

    OdpowiedzUsuń