Liebster Blog Award 3


Znalezione obrazy dla zapytania liebster blog award

Hejka kluseczki! 

 
Ola dostała nominację od wspaniałej i kochanej  Oli z bloga: Złodziejka zapisanych stron . Bardzo zapraszam Was do Oli jest naprawdę świetna, uwielbiam jej posty, więc Wam też się spodobają. 

Nie chce mi się tłumaczyć, ale dobra Lba wszyscy znają, ale nie będę niszczyła tradycji. Krótko chodzi o to, że nominację dostaję się za tak zwaną 'dobrą robotę' odpowiadamy na 11 zadanych pytań i nominujemy następne osoby.


Pytania od Olcii: 

1. Jaką książkę teraz czytasz? Podoba ci się?
Czytam sporo książek jednocześnie, ale chyba najczęściej "Krzyżaków". Są genialni, może są trudni i są momenty akcji i trochę dużo opisów, ale jak potem zebrać to wszystko w jedną wielką całość to naprawdę nieźli są. Początek jest chyba najtrudniejszy, pierwszy rozdział 3  razy czytałam, ale zrozumiałam i naprawdę jak nie czytaliście to bardzo polecam, można się nieźle wkręcić. 

2. Czytasz podczas jazdy np. autem, pociągiem?
Nie, a jak tak to bardzo rzadko mi się to zdarza. Zazwyczaj czytam tylko w łóżku no i może na balkonie. Jak czytam to muszę mieć te swoje kilka wygód. A przy jeździe raczej nie skupiam się na książce  tylko na widokach, szczególnie w długich podróżach.  

3. Spotykasz znienawidzoną męską postać. Jak reagujesz?
Normalnie podbiegam i pięścią prosto w twarz xD. Nie no może bym się opanowała, albo podrzuciła tylko skórkę od banana, związała sznurówki i wykrzyczała mu co o nim myślee... Nie lubię takich osób, więc na pewno bym coś tam wymyśliła.

 4. O nie, musisz pokonać potwora morskiego! Kto będzie z tobą walczył? Możesz wybrać 3 postacie książkowe.
Kurczę trudny wybór, ale w tym momencie pomyślałam sobie o hobbicie na pewno Biblbo by mi się przydał, przecież sam pokonał potwora morskiego i wiele innych przeszkód. Ohh chciałabym mieć Gandalfa, uwielbiam  takich czarodziei, a jak mowa o czarodziejach o jeszcze chce Dumbeldora, na pewno by się dogadali z Gandalfem. To by była wspaniała drużyna, wiec Bilbo, Gandalf i Dumbeldore!!! Najlepsi! 

5. Oglądasz seriale?
Szczerze, to nie a jak tak to rzadko. Wolę filmy. A z seriali to jak mi się nudzi to "Szkoła", "Dlaczego ja" i tego typu seriale, albo "Rozmowy w toku" xd




 6. Ile książek liczy twoja biblioteczka?
Rzadko kupuję książki, czasem coś dostanę, alee to tak czasem. Zawsze wypożyczałam książki z biblioteki, wiec w biblioteczce mam mało książek około 30-40.


7. Idziesz na randkę z jedną postacią książkową. Kim będzie ten szczęściarz/szczęściara?
Ojej, i jak ja mam odpowiedzieć na to pytanie. Uwielbiam wielu bohaterów książkowych np. John, Maxon, Any...i tak dalej i mam wybrać jednego. Hmm... To może Jace z Darów Anioła. Uwielbiam tą postać przystojny, sarkastyczny i do tego NOCNY ŁOWCA!!!Wow! 

8. Masz jakiegoś zwierzaka?
Mam, mojego kochanego pieska Sticha ♥ i kota Fuktorka. Uwielbiam zwierzęta, zawsze chciałam mieć świnkę morską i kameleona!

9. Spotykasz swoją ulubioną damską postać. Jak reagujesz?
Jestem opanowana, podchodzę do niej normalnie żeby nie zrobić z siebie idiotki i proszę o autograf 
.
.
.
.
.
.
.
A tak serio lecę, drę się w niebo głosy, mam milion pytań, chcę z nią zdjęcie i autograf, nie obchodzi mnie, że na środku chodnika wyglądam, jak idiotka!

10. Podaj 3 blogi które lubisz czytać
Jedno z najtrudniejszych pytań, ale odpowiem:
- no i z chęcią czytam bloga Olcii link macie powyżej w wstępie. 

11. Otwórz najbliższą książkę na stronie 11 i przeczytaj 3 zdanie.
Pod ręką mam "Księżniczka Wampirów", ale wezmę inną książkę bo o tej się trochę nasłuchaliście. No to padło na "Kamienie Na Szaniec" jeszcze nie czytałam, ale na półce już są, a więc 3 zdanie brzmi:"Zespół Buków, do którego należeli Alek i Rudy, był zespołem udanym"


Teraz pora na nominacje, ale wiem, że nie każdy to lubi, wiec nie nominuje nikogo. No i jestem trochę leniwa, więc nie chce mi się wymyślać pytań. Pochwalcie się w komentarzach, co teraz czytacie, bo szukam szybkiej, sarkastycznej książki idealnej na takie wieczory jak teraz.

Udostępnij ten post

10 komentarzy :

  1. Ale mi tu słodzisz, przestań bo się zarumienię! :D
    dziękuje za odpowiedź <3
    Bilbo, Gandalf i Dumbledore! fantastyczna 3 :) W sumie to oni mają już niezłe doświadczenie w tych walkach... dobry wybór :D
    Kończę Harrego :D polecam książkę, jest fantastyczna <3
    Tak! takie seriale idealnie zajmują nudę :D
    Jakie świetne imie dla psa <3

    Buziaki :*
    kochana trwa już TzK a można zgarnąć nagrody więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chwilę mnie tu u Ciebie kurde nie było :D
    Ooo nie mogę się nie odnieść do odwiedzanych blogów - oooo <3 +100000 do motywacji i uwielbienia dla siebie - niedobrze, uważaj, bo się rozpuszczę jak dziadowski bicz. Dzięki wielkie kochana :D O i Ulka też się znalazła w owej magicznej trójce :D Powiem jej :D
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Jace <3
    Wpadaj na kawę, albo alkohol jak już możesz pić i pogadamy sobie o naszej miłości do owego Pana. Trochę straszne, jestem 5 lat starsza od mego męża książkowego xD
    O matko! Jeżeli masz 30 ksiażek, to ja mam 10 razy więcej xDD Ale nie polecam, nie ma gdzie tego cholerstwa upychać.
    Podziwiam za czytanie "Krzyżaków", a że jeszcze Ci się podobają, to już wgl masakra xD Chociaż Henio spoko, kocham "Ogniem i mieczem" <3
    Czekej, jak ten Twój kot się nazywa? Fuktorek? xDDD Padłam i poleżę, zasłużyłam :D
    Kasi recenzje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, to może na herbatkę jeszcze xD Ej Fuktorek jest słodki i teraz to ja leżę z Tobą. xD

      Usuń
  3. Dużo ciekawego się o Tobie dowiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "3. Spotykasz znienawidzoną męską postać. Jak reagujesz?
    Normalnie podbiegam i pięścią prosto w twarz xD" - hahahahah XDDDD
    Takie "odmóżdżacze" rozumiem xD Czasem lubię takie cuś obejrzeć, ale zazwyczaj nie oglądam :')
    No Nocny Łowca nooo <3<3<3<3<3<3
    A ja to zawsze chciałam mieć szczura, skunksa i takiego ooooogromnego groźnego psa :D Stety niestety - mam małego shih tzu :''') Ale jego też kocham no <3 :DD
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też bardzo rzadko czytam np w samochodzie bo od tego boli mnie głowa :D

    OdpowiedzUsuń