Czytelnicze plany na wrzesień

Hejj!

Kochani, bardzo Was przepraszam, że tak długo mnie nie było. Niby mówiłam Wam coś tam o tym, że jest szkoła, a posty będą pojawiać się rzadziej, We wrześniu postanowiłam przeczytać sporo książek, a jak na razie ich nie ubywa, ale za to przybywa. Kolejna sprawa brak weny!!! Ludzie powiedzcie mi jak czemu?  Dobrze, ale wróćmy do tematu, wpisy pojawiają się teraz rzadziej i będą się tak pojawiać 1-2 na tydzień zależy to od nauki i mojej cholernej weny twórczej. A i muszę się Wam pochwalić teraz to tak ćwiczę pisanie, że wiecie ( nie ma to jak co dziennie na polski pisać jakąś recenzje, charakterystke....)  No, ale postanowiłam się ogarnąć i przedstawić Wam moje plany na wrzesień, a jest ich sporo. No dosyć mojej paplaniny, jak Wy to znosicie. Ja sama siebie nie znoszę, a co dopiero ktoś....




1. Trylogia- "Igrzyska Śmierci"- Suzanne Collins 



Od dawna znam tą trylogię, jednak nigdy nie mogłam się za nią zabrać. Ale we wrześniu Ola stwierdziła, że  przeczyta i koniec. Pewnie każdy z Was zna tą trylogię, albo przynajmniej o niej słyszał, więc objaśnię krótko. Co roku z dystryktu dwunastego zostaje wybrana dwójka uczestników, którzy muszą wziąć udział w Igrzyskach. Katniss zgłasza się na ochotniczkę, czy przeżyje w igrzyskach, z których tylko jedna osoba może wyjść żywa. A i wspomnę, że wolę te drugie okładki :D


2. ,,Ja, diablica", ,,Ja, anielica", ,,Ja, potępiona"- Katarzyna Berenika Miszczuk




Autorkę, jeśli czytacie dłużej mojego bloga na pewno znacie, albo przynajmniej kojarzycie. A co powiecie na to żebym zaczęła pisać posty o autorach? W każdym razie jest to autorka książki: "Wilk" recenzja na moim blogu, a jak nie chce się Wam szukać to znajdziecie ją w zakładce: Recenzje. Książki opowiadają o dziewczynie, która trafia do piekła, ciekawy pomysł. Dalej trafia do nieba z misją.... i tak dalej.


3. Dary Anioła- Casandra Clare 



Kto nie zna tej serii, ręka w górę! Ups.. cholera tylko jedna ręka w górze, czyja? Moja!!! Naprawdę wszędzie gdzie się nie spojrzy to tylko DA albo Jace! Jace! Serię kochają chyba wszyscy, mimo tych okładek te są lepsze, chociaż pierwsze 3 i tak mogłyby być lepszee... No to tak w książce jest wszytko co kocham Nocni łowcy, mroczne istoty!!!! 


A no i "Krzyżacy" przeczytałam pierwszy tom!!! Przez miej więcej tydzień, i nieźle się wkręciłam mam nadzieję, ze z drugim będzie już tylko lepiej. A jakie wy macie plany na wrzesień? Pozdrawiam Alex :*

Udostępnij ten post

14 komentarzy :

  1. O nie! ,,Igrzyska Śmierci" to dla mnie zło ;-; Nie cierpię tej trylogii :/
    ,,Dary Anioła" są świetne, a z każdym kolejnym tomem jest już coraz lepiej :)
    Przeczytałam ,,Ja diablica" i jest to kolejna książka tej autorki, która jest wzorowana trochę amerykańskim światem XD
    Jednakże powodzenia!
    Pozdrawiam cieplutko! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Igrzyska śmierci" naprawdę, aż tak złe? :O

      Usuń
  2. Śmiem twierdzić, że ostatnio w necie może huczeć o "Darach anioła" trochę za moją sprawką. Piszę o nich wszędzie i przy każdej okazji. Jace jest moją jedyną książkową miłości na wieki wieków, amen.
    Oooo, te stare okładki to są dopiero ohydy.
    Osobiście uważam, że te trzy pierwsze są okej, za to te trzy kolejne to takie małe paskudki bez pomysłu i polotu, na których oczywiście trzeba było wpieprzyć twarze.
    "Igrzyska..." to już trochę klasyk zaczyna się robić, uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha..:D Dla mnie właśnie 3 następne są lepsze! A te stare to wg ohydaa

      Usuń
  3. O," dary anioła" musisz jak najszybciej przeczytać :) Świetna seria jedna z moich ulubionych chociaż film mnie zawiódł co do reszty to 1 nie zamierzam czytać bo nie lubię po obejrzeniu filmów czytać a 2 odpada bo polski autor poza tym okładki mi się nie podobają :)

    Blog o książkach-nowy post

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zbieram się tak na te Dary Anioła, a się wybieram jak sójka za morze :D

      Usuń
  4. Dary Anioła... <3 uwielbiam ale jestem w trakcie :D Ale Igrzyska.... są rónież cały czas przede mną :D
    Ja obecnie czytam "Dwór cierni i róż", a we wrześniu muszę obowiązkowo przeczytać Harrego Pottera :D A jak starczy czasu to "Ogień i woda" oraz "Kamień i sól" "Obsydian" i "Tytany" :D haha

    Buziaki :*
    zlodziejka-zapisanych-stron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Ogień i woda" genialna książka <3

      Usuń
  5. Środkowej serii nie czytałam i też mam ją w planach :) a czytałaś "Spętanych przez bogów"?

    OdpowiedzUsuń
  6. Trylogię o Wiktorii akurat odświeżałam sobie w tym tygodniu, bierz się jak najszybciej <3
    DA - czytałam Miasto kości, całkiem fajne :)
    Za to.... No cóż Igrzysk nie lubię :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam w planach Dary anioła! Kasia tyle się o nich rozgadała w internetach, że zrobił mi się na nie czytelniczy smaczek:D
    Igrzyska śmierci jakoś mnie nie zachwyciły, wolę film.
    Pozdrawiam! http://bookwormss-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie wszystko przez ta Kasię :D

      Usuń