TOP 5 moi ulubieni superbohaterzy

Cześć Kochani !! 

Dzisiaj mam dla Was post o superbohaterach! Jesteście fanami komiksów ? seriali? filmów? produkcji Marvela? Mam nadzieję, że kochacie tą cudowną wytwórnię! Dlatego zapraszam Was na TOP 5 moi ulubieni superbohaterzy! :D



1.  Capitan America 



I niech mi nikt nie mówi, że nie zna właśnie Kapitana America, bo posiekam na drobne kawałeczki i zjem :D No dobra uwielbiam Jego historię kiedy jak to ja nazywam z Max-chuderlaczka staje się superbohaterem i podbija Amerykę! Ameryko szykuj się bo nadchodzi twój Kapitan, a właściwie nadszedł w 1941. Uwielbiam tego superbohatera a naprawdę przegapiłam nowy film Kapitan Ameryka:Wojna Superbohaterów. I co nie pojechałam. Symbolem takim znakiem rozpoznawczym Kapitana jest tarcza, pewnie wiecie, ale żeby nie było.



2. Deedpool 


Nie no tego superbohatera na pewno znacie. A o to przed państwem Weid. Kocham ten film. Film trafił do kin w tym roku, ale i tak jak nie oglądaliście to ukatrupię. O nieee, nie będę miała dla Was litości. A teraz może o tym kim jest Deedpool. Na początku był Weid a potem Deedpool proste nie? Nie no opowiem Wam o nim co nie co. Tacy nie mądrzy ludzie, bardzo głupiutcy zamknęli Weida w takiej kapsule, że tak powiem i no i wtedy Weida skóra uległa zniszczeniu, więc gościu zrobił sobie strój nazwał się Deedpool i szukał tych ludzi co mu to zrobili. Weid nie jest taki jak inni superbohaterzy, oglądając ten film naprawdę można było się nieźle uśmiać.


3.Batman 



Nie no, kto nie zna Batmana, a może Brusa Wayna. Batman- czyli człowiek nietoperz. Jak myślicie dlaczego superbohater się tak nazwał? Po prostu bał się nietoperzy, a to najlepszy sposób na pokonanie strachu. Batmana znają wszyscy, każdy zna jego znak rozpoznawczy.  No i ten post zawdzięczacie jemu, bo gdyby nie leciał w telewizji to postu by nie było. Ale tak serio to uwielbiam batmana. Mroczny Rycerz, był genialny naprawdę, a Joker, nie no nie lubię go, ale  był świetnie ucharakteryzowany, kurde, ale to było trudne słowo  , no dobra dla mnie miał najlepsze włosy, takie zielonki, nie? Dobra podsumujmy: Batman jest genialny !!!


4. Zorro

Zorro mimo, że to nie jest postać mojej kochanej wytwórni to i tak zasługuje na miejsce w mojej 5! Zorro ta postać powstała już w 1919 roku WOW stary jesteś Zorro, jak ty się trzymasz ?   Postać Zorra jest znana na całym świecie i wiecie co właśnie wyczytałam w necie,że Zorro to po hiszpańsku lis. Hah nic dziwnego bo był chytry jak lis! :D Zorro to postać w czarnej masce, czarnej pelerynie no i z tym kapeluszem i szpadą. Ajj!  Filmów o tej postaci jest naprawdę multum a seriali łoo... Ale są genialne i nie mówcie, że nie.


5. Spider-man






Nie no jego bez wątpienia znacie. Człowiek pająk to jedna z najsłynniejszych postaci komiksów Marvela.  Peter Parker tak właśnie nazywał się nasz człowiek co miał pajęczą sieć w jednym palcu. Nie no uwielbiam superbohaterów, którzy umieją skakać po budynkach, albo latać mam wtedy taką podjarkę. XD  Co ja bym dała, żeby tak latać!!!  No dobra teraz coś z historii Petera . Postać pojawiła się w 1962 roku, no trochę młodsza od zorra. Spider-man jak każdy superbohater, ratuje ludzi, dobra po co ja to mówię, przecież wy to wiecie. Znacie znak rozpoznawczy tej postaci- no pewnie człowiek pająk to pewnie jakiś jednorożec czy coś w tym stylu c'nie, ale niestety zawiodłam się jest to pająk w ogóle co wspólnego ma pająk do człowieka pająka nie? Co innego jednorożec! 



 No to już koniec i jak podobało się Wam, dajcie znać w komentarzach! A jacy są wasi ulubieni superbohaterzy? O którym z superbohaterów marzycie, aby Was uratował?   No i teraz posty mogą pojawiać się rzadziej, bo  uwaga ważne info: Czytam  książkę  pt."Krzyżacy". I co wiecie jestem na 4 rozdziale. Ale ze mnie hardkor c'nie? Ale przeczytam, czytam dopiero od piątku. 




Udostępnij ten post

22 komentarze :

  1. Odpowiedzi
    1. Niesamowity to mało powiedziane! XD

      Usuń
  2. Ja polubiłam superbohaterów za sprawą mojego chłopaka, który jest wielkim fanem Batmana, Kapitana Ameryki i Deadpoola. Teraz mam pełno ciuchów z superbohaterami, gdzie co znajdę i wpadnie mi w oko, to od razu kupuję :D

    Pozdrawiam cieplutko, bookworm z Książkowoholizm :>

    OdpowiedzUsuń
  3. ja z produkcji Marwela zakochałam się Quicsilver'ze <3 którego grał Aaron Taylor-Johnson <3
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze =, nie znam, ale nadrobię to :)

      Usuń
    2. UWAGA ZDRADZAM TOŻSAMOŚĆ (SPOJLER):D Cudowny bliźniak którego mocą jest super szybkość z Avengers: Czas Ultrona

      Usuń
  4. Deadpool i Rogers <33
    Osobiście jestem #TeamMarvel, więc kocham wszystkich ich bohaterów po równo. Iron Man, Thor, Ant-Man itd itd... <3
    Ale ostatnio, po Suicide Squad pokochałam czarne charaktery z DC xD

    Pozdrawiam
    http://pierwsza-strona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, nareszcie ktoś z #TeamMarvel :D

      Usuń
  5. Deadpool!! O TAK!! Jak ja go uwielbiam! Jest naprawdę świetny!!
    Zgadzam się, że Joker był świetnie ucharakteryzowany! Uwielbiam jego postać-chociaż w sumie nie wiem dlaczego, skoro obejrzałam tylko jeden film z jego udziałem, ale ciii.... :D Batmana jakoś nie trawię :/

    Powodzenia z "Krzyżakami"! Może pocieszę Cię myślą, że tylko początek jest strasznie słaby i ciężko się w niego wbić. Potem książką wciąga (przynajmniej mnie wciągnęła) :D A! I koniec...jakby to delikatnie powiedzieć...nie powala, ale trzymam kciuki za Ciebie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kapitan Ameryka jest mega sexownym ciachem, którego bym zjadła na obiad, dobrze przyprawiając :D
    Dodałabym tutaj Wolverina, ten to dopiero jest świetny *-*
    Deadpola gdyby tak poddać operacji plastycznej, dałoby się znieść o ile by nie robił psikusów w stylu "WDYCHAJ" xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Zorro.:)
    Obserwuję i liczę na rewanż sachmey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. O nie... nie znam Deadpoola. :-( Już się Ciebie boję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Skoro chcesz posiekać osobę, która nie zna Kapitana Ameryki, to boję się co zrobisz ze mną, bo go nie lubię :<
    Deadpool w sumie był całkiem okey, ale mojego serca nie podbił :'D
    W mojej świętej trójce są Wolverin i Iron Mam i (nwm czy można nazwać go superbohaterem, ale ciii) Thor <3
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak byłam dzieckiem to uwielbiałam Zorro!
    Ale moim najulubieńszym superbohaterem pozostaje Iron Man :P W sumie, jak obejrzałam pierwszą część to potem musiałam obejrzeć drugą. Do trzeciej się jeszcze nie zmotywowałam :P Ale u mnie to tak jest, bo ja generalnie nie lubię filmów, więc i tak.... :D Ale najbardziej kocham go w Avengersach <3 I to tam go poznałam <3

    OdpowiedzUsuń