Podsumowanie sierpnia




Hejka Kochani!

Dzisiaj mamy 31 sierpnia, a to znaczy, że jutro jest tak wspaniały  dzień, wyczekiwany przez wszystkie dzieci na całym świecie, to znaczy 1 września.  No to witaj szkoło! Kocham Cie!   Niestety, ale ja też idę do szkoły, a z tej przyczyny moje posty nie będą tak często, jak nadrabiałam wszystko w sierpniu.



No to zacznijmy od książek, przeczytanych w sierpniu było ich mniej z racji, że pisałam często posty, zaczęłam czytać "Krzyżacy", no i tak trochę miałam lenia.



1. "Wróć jeśli pamiętasz" o tej książce Gayle Forman mogliście usłyszeć ode mnie w Lipcowym podsumowaniu. Książkę zaczęłam pod koniec lipca a skończyłam na początku sierpnia. Książka liczy 288 stron, i jest wydana przez wydawnictwo: Nasza  Księgarnia.  Jest to kontynuacja "Zostań, jeśli kochasz". Pierwsza część podobała mi się bardziej, chociaż ta nie była zła. Książki nie czytałam z zapartym tchem czy coś tylko tak normalnie. Książkę oceniam na 7/10.



2. "Akademia dobra i zła. Długo i szczęśliwie"-została napisana przez Somana Chainani. Recenzję pierwszej części znajdziecie na moim blogu.Książka liczy 620 stron i została wydana przez wydawnictwo Jaguar. To 3 tom całego cyklu i na prawdę cudowny. Autor przeszedł samego  siebie. Te książki bardzo Wam polecam. Moja ocena, 9/10




3. "Wilk"- książka Katarzyny Bereniki Miszczuk. Jest to moja pierwsza jej  książka i naprawdę bardzo mi się spodobała. Teraz zabieram się, za jej trylogię. "Wilk" został wydany przez wydawnictwo W.A.B i liczy 304 stron. Moja opinia 8/10. Bardzo polecam Wam autorkę, jest polką i na prawdę czasem nie doceniamy naszych pisarzy. Recenzję znajdziecie tutaj: klik

4. No to teraz "Łowczyni" Virginii Boecker. Szukacie książki z przeszłości o tym jak palono wiedźmy na stosach i magii to zdecydowanie książka dla Was i jeszcze do tego delikatny romans. Spokojnie Nie trójkąt miłosny. Książka ma sobie  396 stronek, wydawnictwo Jaguar. No a moja opinia 10/10.
Recenzja tutaj : klik

5.No to tera "Ogień i woda", książka same ohh.... ahhh.....  Książkę napisała Victoria Scott, stron liczy 368 ,a wydawnictwo to iuvi.  Moja ocena to 10/10. Książkę bardzo polecam na prawdę, piekielny wyścig, dużo emocji i rywalizacja na prawdę książka cudo. Recenzja wkrótce miała być dziś, ale na podsumowanie.  



6. No to człowieczki koniec, ale no wspomnę o tych 168 stronach przeczytanych. Tak jak wiecie Ola czyta sobie "Krzyżacy: od tygodnia i wiecie co wkręciłam się, chociaż historię niezbyt lubię, no ale co tam dat się poduczę. I naprawdę niezłe to chociaż te opisy  czasem męczą to książkę polecam :D

Aktualność!

Naprawdę nie wiem jak czemu, ale w sierpniu pojawiło się 9 postów a ten będzie 10. Nie mogę w to uwierzyć zawsze były 2-3. Mam nadzieję, że będzie tak dalej.  Pojawiło się 5 recenzji książek: "Magonia", "Akademia dobra i zła", "Never Never", "Wilk" i "Łowczyni". Pojawiło się  też Podsumowanie Lipca,  Liebster Blog Award 2, Top 5 moi ulubieni superbohaterzy, oraz wyzwanie Mój Pierwszy raz, w którym opowiadam o swojej przygodzie z książkami.

Dalej mamy obserwatorów: było Was 18 a jest... 27 przybyło Was prawie dziesięcioro. Oby tak dalej!

Następnie mamy wyświetlenia było  1,783  a teraz jak patrzę jest 3,144, czyli przybyło... 1,361. Jesteście mega! Szczególnie dziękuję za wyświetlenia pod recenzję"Never Never" było ich prawie 400!

No dalej nie wiem co mam Wam pleść, więc do zobaczenia we wrześniu. Pozdrawiam :D


Udostępnij ten post

12 komentarzy :

  1. No proszę, fajnie, że jesteś zadowolona. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, gratulacje! Ja też w sierpniu miałam najwyższe wyniki. Akademia dobra i zła *o* cudowna okładka! Mam następne książki do przeczytania :D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okładka świetna, a obrazki w środku *.*

      Usuń
  3. "No to tera" i umarłam xDDD Zawsze mam ochotę tak pisać, ale stwierdzam, że mogę zostać lekko niezrozumiana xDDD

    Widzę, że tak samo jako ja przeczytałaś w sierpniu "Ogień i wodę"- świetna książka moim zdaniem też :D Kiedy zabierasz się za "Kamień i sól" (okładka jeszcze lepsze ;))?

    Gratuluję zapału, ja przeczytałam całe 4 strony "Krzyżaków" i miałam dosyć, stwierdziłam, że nie ogarnę tego dziadostwa. Jak "Quo vadis" i "Ogniem i mieczem" kocham, tak tego nie zniese.

    Gratuluję wyników i własnie dodał Ci się kolejny obserwator! Jam to nie chwaląc się uczyniła.

    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mnie jakoś naszło, chociaż też bałam się, że może ktoś tego nie zrozumieć :D Za drugą część zabiorę się we wrześniu,albo w październiku, bo mam tyle książek do przeczytania. Oo jak miłoo :D

      Usuń
  4. No tak hmmm... mega ci zazdroszczę sześciu przeczytanych książek, a zwłaszcza ,,Krzyżaków" gdzie ja dwa zdania męczyłam trzy miesiące, koniec końców obejrzałam film, mi ,,Wilk" nie przypadł do gustu, był zbyt wzorowany na amerykańskim życiu amerykańskich nastolatek, a jeden bohater irytował mnie bo on nie mówił on ,,mruknął". ,,Wróć, jeśli pamiętasz" czytałam bodajże w kwietniu i nie była to zła kontynuacja czego się obawiałam, było ok, ale nie jestem w stanie powiedzieć ile bym dała jej gwiazdek. No i tak zazdroszczę ci sześciu przeczytanych książek, bo ja przeczytałam tylko jedną, także ;-;
    Pozdrawiam cieplutko! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj nie przejmuj się wrzesień będzie lepszy! :D

      Usuń
  5. Do Krzyżaków idzie przywyknąć :D Aż tak źli nie są.
    http://drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze, to się w nich wkręciłam :D

      Usuń