Podsumowanie Lipca!

   Cześć!!!

Pierwszy miesiąc wakacji już za nami, jak ten czas szybko minął. Ale co powiecie na to, abyśmy znowu wrócili do lipca i poznali 7 przeczytanych przeze mnie książek. Jest ich 7 tylko dlatego, że dwa tygodnie byłam na koloniach  a nie wzięłam ze sobą żadnej książki.






Książki przeczytane w lipcu:




Tytuł:"Magonia"
Autor:Maria Dahvana Headley
Data wydania: 3.02.16
Liczba stron: 320
Moja ocena: 8/10
Gatunek: Fantastyka



Książkę zaczęłam czytać na pewno w czerwcu, ale do końca nie wiem kiedy ją skończyłam.   Recenzja możliwe, że pojawi się nie długo więc będziecie mogli więcej dowiedzieć. Książkę czytało się miło i szybko, ale szczerze liczyłam jeszcze na coś więcej. Możliwe, że autorka jeszcze nas czymś zaskoczy pisząc następne tomy. 





Tytuły: "Błękit szafiru", "Zieleń szmaragdu".
Autor: Kerstin Gier 
Liczba stron: 364,456
Moja ocena: 10/10
Gatunek: Fantastyka


  Drugi i trzeci tom trylogii okazał się znakomitą lekturą czytałam je z istną rozkoszą napawając się każdym słowem.Książki zostały wydane około 2012 roku, więc już trochę czasu upłynęło. No i jak dla mnie kolejna zaległa recenzja, spokojnie ja to w sierpniu wszystko nadrobię! XD 







Tytuły: "Akademia dobra i zła", "Akademia dobra i zła. Świat bez książąt."
Autor: Soman Chainani
Liczba stron: 496, 438
Moja ocena 9,5/10
Gatunek: Fantastyka

Tym razem mamy pierwszy i drugi tom . Popatrzycie, te okładki są cudowne! *.* Właśnie, wiem że nie powinnam oceniać książki po okładce, ale tak mnie kusiła . Nie pomyliłam się d tej książki szybko się czytało i przyjemnie, ale zakończenia  w trzecim tomie już raczej takie nie będzie, ale  po prostu trzeba przeczytać co będzie w następnym tomie bo tak w pierwszym gdzieś znikają a w drugim jedna gdzieś ucieka, że ja wam mówię ...





Tytuł: "Kochani, dlaczego się poddaliście?"
Autor: Ava Dellaira
Liczba stron: 303
Moja ocena: 10/10
Gatunek: Realizm 

"Kochani, dlaczego się poddaliście?" to jedna z  niewielu realistycznych książek jakie przeczytałam. Przy tej książce płakałam była taka wzruszająca sam fakt, że dziewczyna pisze do zmarłych osób, które były sławne. Książkę czytało się szybko i jest przepiękna. <3 



Tytuł: "Never, Never"
Autorzy: Colleen HooverTarryn Fisher
Liczba stron: 300
Moja ocena: 7/10


"Never, Never" to książka sama nie wiem czy realistyczna, czy fantastyczna. Z jednej to wszystko jest realne normalni ludzie wszystko ok. A z drugiej to, że co 48 godzin tracą wspomnienia coś tu jest nie halo. Książkę tak jak większość czytało się przyjemnie i szybko.




Tytuł :" Wróć, jeśli pamiętasz"
Autor: Gayle Forman 

"Wróć jeśli pamiętasz" tej książki przeczytałam kawałek, ale przeczytałam jest to druga część książki "Zostań, jeśli kochasz". Pierwsza część bardzo mi się spodobała, wiec stwierdziłam czemu nie i książka mnie zaskoczyła, tym razem pisana z perspektywy Adama i zaskoczyło mnie więcej zdarzeń po wypadku Mi ale nie będę Wam już spoilerować. 


A teraz trochę z danych bloga :

Na blogu pojawiły się dwa nowe posty: The Selection Book Tag i Liebster Blog Award 
Przybyło też Was, obserwatorów teraz jest Was 18  oraz wyświetleń jest ich 1,783 na chwilę obecną.
Pozdrawiam i do zobaczenia w następnych postach :)





        

Udostępnij ten post

22 komentarze :

  1. Siedem książek to naprawdę wspaniały wynik! Ja jestem pod wrażeniem. Nie mogę doczekać się recenzji "Magonii" oraz 2. i 3. tomu trylogii "Czasu". Na "Kochani..." także w wielu momentach byłam bliska płaczu. Czy będzie może recenzja "Never, Never"? Jestem bardzo ciekawa tej książki. Pozdrawiam cieplutko! :*
    bookmania46.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo pojawi się recenzja "Never,Never" tylko czytam 3 tom "Akadami dobra i zła", wiec jak skończę pojawi się więcej postów z recenzjami :)

      Usuń
  2. Też przeczytałam w lipcu ,,Magonię" i była to naprawdę idealna lektura na wakacje <3
    Trylogię czasu kupiłam dość dawno, ale mam zamiar do niej wrócić jeszcze w te wakacje, ponieważ w końcu udało mi się ją kupić ;)
    ,,Kochani dlaczego się poddaliście?" również czytałam i mimo że była to książka dość ckliwa smutna to nie stałam się jej wierną fanką.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trylogię czasu teraz jest faktycznie trudno znaleźć, ale ja mam na szczęście starszą siostrę, która też dużo czyta
      :)

      Usuń
  3. U mnie lipiec należał do Harrego Pottera :) Przeczytałam 3 przedostatnie części oraz "Bazar złych snów" Stephena Kinga :D
    Życzę udanego sierpnia! Pozdrawiam!
    Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O też bym z chęcią wróciła do Harrego Pottera :)

      Usuń
  4. Z wymienionych znam jedynie Błękit Szafiru i Zieleń Szmaragdu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie te książki chciałabym przeczytać <3 Ale najbardziej chciałabym upolować "Trylogię Czasu" :( Niestety nigdzie nie mogę jej kupić :((
    Idę płakać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co ostatnio w empiku widziałam "Błękit Szafiru" i na różnych stronkach internetowych musisz poszukać. Wiem teraz trudno znaleźć. :/

      Usuń
  6. Wspaniały wynik, powodzenia w sierpniu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę wyniku! :))
    Mój lipiec to jedna wielka masakra czytelnicza i blogowa :(

    Buziaki
    coraciemnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuj się sierpień będzie lepszy! :D

      Usuń
  8. Kusi mnie ,,Trylogia czasu". Mam nadzieję, że w wakacje w końcu uda mi się ją przeczytać. :) Zaczytanego sierpnia!
    Pozdrawiam,
    GeekBooks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Trylogia czasu" jest wspaniała i też mam nadzieję, że sierpień będzie udany. :D

      Usuń
  9. Serio w 2 tygodnie udało ci się przeczytać 7 książek? Ja w takim czasie przeczytałam tylko jedną, malutką książeczkę "Hobbit".
    oddychacpowoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo "Hobbit" z chęcią do niego wrócę i tak nie wiem jak to zrobiłam, bo jestem strasznym leniem, ale przeczytałam a po za tym mój plan dnia to czytanie spanie jedzenie. :D

      Usuń
  10. Strasznie zazdroszczę trylogii czasu, bardzo chciałabym ją miec u siebie <3 "Never never" ma przecudowną okładkę, podobno na żywo wygląda jeszcze lepiej :D
    Gratuluję pięknego wyniku !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak "Never Never" wygląda cudownie! :)

      Usuń