[11] "Never, Never"- Collen Hoover, Taryn Fisher

         Dzisiaj przychodzę do Was z nową recenzją, Zastanawiałam się czy nie lepiej napisać 2 tom Akademii Dobra i Zła, ale stwierdziłam, że tą książką możecie być bardziej zainteresowani z racji, że była nie dawno wydawana.I muszę się przyznać do jednego (nie bijcie) to była moja pierwsza książka Collen Hoover, wiem  że dużo osób zachwala tą autorkę, ale ja nie miałam jakoś przekonania i stwierdziłam, że sięgnę po książkę którą pisała z Taryn Fisher trochę miej znanej autorce, a książka okazała się, właśnie jaka się okazała to możecie zobaczyć czytając recenzję :)

Tytuł oryginału: "Never Never"
Autor: Collen Hoover, Taryn Fisher
Data wydania: 3 sierpnia 2016 
Liczba stron: 300
Kategoria: literatura młodzieżowa 
Moja ocena: 7/10
Wydawnictwo: Moondrive,Otwarte  


"Never Never"- to pierwszy tom trylogii opowiadający o Charlie i Silasie. Książka pisana jest z perspektywy każdego z nich, na przemian raz z perspektywy Charlie a raz z Silasa.



 Charlie jest brunetką, ma prawo jazdy, mieszka w ubogiej dzielnicy, ojciec siedzi w więzieniu a matka cały czas pije. Charlie ma młodszą siostrę Jane. Nie mają one jednak ze sobą za dobrych stosunków. Życie Charlie to imprezy, zabawy itp. Oprócz tego Charlie ma chłopaka Silasa(Tutaj spoiler) którego jak się dowiadujemy później zdradzała z Brianem.

"Z pewnością nie spodziewałem się, że dzięki temu pocałunkowi wszystko inne stanie się nieważne."

Silas jest wysoki i przystojny. Gra w piłkę nożną ( o której nie ma pojęcia- sory musiałam).I tu spoiler: Podobnie jak Charlie zdradzał ją z asystentką  czy jak ona tam wiem ze z sekretariatu. Koniec spoiler-u. Silas ma brata z którym się świetnie dogaduje. Uwielbia robić zdjęcia. Silas jest bogaty ma ogromny dom własny samochód.

"Przeznaczenie to pole magnetyczne przyciągające nasze dusze do pasujących do nas ludzi, miejsc i rzeczy."

W środę (chyba) Charlie budzi się jednak nie jest w domu z resztą sama nie wie gdzie jest słyszy dzwonek i dociera do niej, że jest w szkole. Tylko co ona tam robi. Nie wie jak się nazywa co tu robi kim jest ani kto jest jej rodziną czy też gdzie mieszka. To samo dzieje się z Silasem tak samo tak Charlie nic nie wie podczas lanczu oboje dowiadują się, że ze sobą chodzą na następnej lekcji siadają ze sobą w ławce. Silas wychodzi z klasy a Charlie za nim. Nagle Charlie się pyta Silas kim jest a on jej odpowiada że nie ma pojęcia i wtedy się dowiadują, że oboje nie wiedza kim są i co tu robią. Razem uciekają ze szkoły próbują się czegoś dowiedzieć a w rzeczywistości i tak mało wiedza i jeszcze zostaje pytane na końcu gdzie jest Charlie??? to był spoiler 



"Never Never" ujmę to w kilku słowach to jedna wielka zagadka. Prawie nic się nie wyjaśnia, tylko dochodzi jeszcze więcej i więcej pytań a zakończenie brzmi Ciąg dalszy nastąpi czy jakoś tak. Autorki miały fajny pomysł, ale może jakby połączyły te 3 części w jedno byłoby lepiej, bo tak to po pierwszej części możemy się tylko domyślać do momentu kiedy wyjdzie 3 część. Wiem, że nie powinnam porównywać tej książki do Akademii Dobra i Zła, ale porównam. W Akademi..... też było tak, że zakończenie było zaskakujące ale wtedy to było takie wykańczające typu, że to mogło się też tak zakończyć i tam część była wyjaśniona, a tu nic po prostu tak jakby praktycznie nic się z tej książki nie dowidziałam. I teraz możecie powiedzieć to skąd taka wysoka ocena jednak ? Sam pomysł mi się spodobał, bohaterzy byli fajni i może w następnych tomach wszystko się wyjaśni i będą po prostu lepsze. A no i okładka jest piękna. XD  I jakby to powiedzieć drobne informacje się trochę ujawniły. W każdym razie książkę możecie przeczytać, nie jest taka zła.



Udostępnij ten post

14 komentarzy :

  1. Książka mnie coraz bardziej kusi. Lubię takie zagadki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię gdy w książce opowiadane jest trochę z perspektywy jednego trochę z drugiego. Książki tej autorki są świetne więc i tą mimo wszystko przeczytam :)

    Blog o książkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdym razie nie była taka zła. :D

      Usuń
  3. Taka jakby zawiła :D myślę że może będzie jednak ciekawa :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czytałam pierwszy tom może następne będą lepsze :)

      Usuń
  4. Na tą książkę się będę czaić ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jak będą 3 tomy w jednej książce to kupuj xd

      Usuń
  5. Mam ja w planach - przyjdzie do mnie w Book Tourze. :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Co prawda, to prawda - okładka jest śliczna! :D
    Hmm, pomysł wydaje się ciekawy, jednak jakoś nie ciągnie mnie do tej książki.
    I mam pytanie, czy to fantastyka? Bo ta nagła strata pamięci i ogólnie... :)
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie sama nie wiem wszędzie gdzie czytałam pisze literatura młodzieżowa, ale moim zdaniem to fantastyka, bo jak inaczej wyjaśnić to, że co 48h tracą wspomnienia ?

      Usuń
  7. "Never naver" to według mnie bardzo dobra książka, chociaż zakończenie mogłoby być lepsze. Ale nie jest źle. Po tych wszystkich narzekaniach na koniec książki spodziewałam się czegoś gorszego.
    Zgadzam się, okładka książki jest śliczna <3
    Pozdrawiam, Ola
    bookwithhottea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń