#2 Liebster Blog Award




Cześć kochani!  Dzisiaj nie mam dla Was recenzji, ale spokojnie niebawem  pojawi się post o "Łowczyni". A teraz zapraszam Was na  LBA, do którego zostałam nominowana przez  Olę z bloga Złodziejka zapisanych stron . Klikajcie na bloga Oli,    naprawdę  warto. 



 Liebster Blog Award to nominacja którą otrzymujemy od innego bloggera za "świetną robotę". Jest przyznawana nowym blogom o mniejszej ilości obserwatorów, co daje możliwość rozpowszechniania ich. 

Pytania od Oli:
1. Ulubiona ekranizacja?

Nie mam jednej, uwielbiam wszystkie ekranizacje komiksów Marvela, ale i tak najlepszy Kapitan Ameryka, Batman, Deedpool! A oprócz komiksów to "Krzyżacy", "W pustyni i w puszczy". 


 2. Możesz iść na randkę z jednym chłopakiem( z książki oczywiście) kim jest ten szczęściarz?

Tylko z jednym, proszę nie rób mi tego. Może John z "Łowczyni". Chwilowo to myślę tylko o tej książce, a Johna bardzo polubiłam. Jest wrażliwy i opiekuńczy. ♥♥♥

3. Gracie w siatkówkę. Kto jest w twojej drużynie?

Trochę nie wiem jak rozumieć to pytanie, w mojej drużynie zawsze będą przyjaciele, a jeśli chodzi o postacie książkowe  to nie zdecydowałabym się,w siatce może grać tylko 6 osób, więc wybór byłby naprawdę  ciężki.
   
4. Jaka piosenka gra Ci cały czas w głowie?

Szczerze to cały czas, w głowie gra  mi piosenki, którą pokazała mi moja siostra, mówię Wam jest genialna :D 





5. Należysz do jakiś fandomów? Jakich?

Tak, należę do Pooterhead! Harry Potter, kocham! <3  No i shadowhunters!

6. Czytasz inne blogi? Wymień 4 ;)


Tak zdecydowanie, ale jest ich więcej niż 4 a nie chcę nikogo pominąć. Ale na pewno Bookshelf ღ ,tego bloga znam od początku kiedy się tu pojawiłam, Best Friend - the Book ,Z miłości do książek , Książki według Jęczącej Marty Osobisty ósmy księżyc, Truskaweczkasubiektywnym okiem ,Drzwi do innego wymiaru,no i Złodziejka zapisanych stron oczywiście! To były moje ulubione blogi, ale oczywiście czytam więcej! Tylko nie sposób ich wszystkich tutaj wypisać! 


7.  Gdzie wyobrażasz się za 5 lat?

Za 5 lat będę chodzić jeszcze do szkoły i być może nadal będę prowadzić bloga, bo jak na razie nie zamierzam, Was opuszczać. 


8. Jakie słowo uwielbiasz powtarzać?

Z natury jestem naprawdę bardzo wnerwiającą osobą, i potrafię mówić jedno w kółko. Ale czekaj muszę pomyśleć...Może Power, Power Wiać albo  Supraise!, no i często zwracam się do kogoś Deklu. XD  Dużo tego jest...

9. Księgarnie stacjonarne czy internetowe?

Raczej stacjonarne, chociaż w internetowych często można kupić za mniejszą cenę.

10. Ulubiona część Harrego Pottera?

Ulubiona część Harrego wszystkie . Jedna to "Harry Potter i Książę Półkrwi". Uwielbiam tą cześć!


11. Otwórz najbliższą książkę na stronie 99 i przeczytaj 8 zdanie. Jak ono brzmi?

I muszę się przez ciebie pofatygować do pokoju... dzięki, no to trafiło na Sienkiewicza "Krzyżacy": "No to Maćko podniósł się na chwiejnych nogach, wyciągnął przed siebie ręce- i choć natury ówczesnych ludzi twarde były, jakby je kowano z żelaza- ryknął nagle rozdzierającym głosem: 
-Zbyszku!..."

A to moje pytania:
1. Ile książek liczy Twoja biblioteczka?
2. Czytasz w trakcie jazdy?
3. Potrafisz czytać tylko jedną książkę, czy kilka na raz?
4. Wolisz książki papierowe czy elektroniczne?
5.Jaką książkę teraz czytasz, lub jaką skończyłeś/aś czytać ?
6.Od kiedy prowadzisz bloga, czy chcesz zaprowadzić w nim jeszcze jakieś zmiany?
7. Od kiedy czytasz książki i jak się zaczęła Twoja przygoda z nimi ?
8.  W jakim miejscu najlepiej Ci się czyta książki?
9. Co chcesz robić w przyszłości ?
10. Jakie masz zainteresowania?
11. Co cię denerwuje w blogosferze? 

Nominuję: 
Subiektywna  z bloga subiektywnym okiem
Marta M z bloga Books-my life
Natalia z bloga Truskaweczka
Pyśka xD z bloga Best Friend - the Book
- iza goszczyńska z blogaBookParadise
-  Ameruję z bloga Osobisty ósmy księżyc
-  Monella Reads   z bloga Bookshelf ღ
Daria H z bloga Podróże w książki
-Quidportavi ii z bloga Drzwi do innego wymiaru

Udostępnij ten post

22 komentarze :

  1. Jej, cieszę się, że chętnie czytasz mojego bloga.Dziękuję bardzo za nominację, jutro wszystkie LBA i TAGi nadejdą... Jaka słodka piosenka. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać jutrzejszego postu! :D

      Usuń
  2. Dziękujemy bardzo za nominację :) Twój LBA też bardzo dobrze się czytało
    pozdrawiamy Alice i Hayles z bloga https://ourbooksourlive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również uwielbiam Harrego Pottera a moje ulubione części to "Zakon Feniksa" i "Książę Półkrwi" <3
    Otworzyłam z ciekawości książkę (Pax: Pal przekleństwa) na na 98 ( bo na 99 był obrazek) i oto zdanie: "Jest na nim zatknięty koński łeb, krew spłynęła po palu i zabarwiła go na czerwono." Taaak. To książka młodzieżowa, a teksty jak z horroru hahaha :D
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo Potterheads łączymy się! :D
      No naprawdę tekst jak z horroru :D

      Usuń
  4. Dziękuję za nominację i zapraszam jutro do siebie- pojawią się wszystkie odpowiedzi :)
    A i bardzo mi miło, że mój blog jest jednym z Twoich ulubionych :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, już odpowiedziałam, wpadaj: http://kochaneksiazki.blogspot.com/2016/08/lba-3-4-5-6-7-oraz-tag-4.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak niefortunnie napisałam to pytanie z siatkówką :D Jest mi bardzo miło, że odpowiedziałaś <3 Ja to uwielbaim część " Harry Potter i Czara Ognia" <3 A piosenka... fantastyczna! Teraz nie wyleci mi z głowy :D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czara Ognia też była genialna jednak i tak wolę Księcia Półkrwi. :D

      Usuń
  7. Uwielbiam tego typu posty! Przez Ciebie będę cały czas słuchać tej piosenki, haha.

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah :D Piosenka naprawdę, bez przerwy gra w głowie :D

      Usuń
  8. Taaaak, HP i KP to też moja najukochańsza część <3
    Ja nie miałabym problemu - nie lubię siatkówki, więc bym nawet nie zagrała :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję za nominację! :)
    Postaram się na nią odpowiedzieć, jak najszybciej :)
    Hmmm... Ja za pięć lat nie mam pojęcia gdzie będę, lecz jeśli marzenia mogłyby się spełniać to byłabym na UJ na prawie/ lub na medycynie - specjalizacji medycynie sądowej ;D
    Uwielbiam piosenkę ,,Masterpiece" od Jessie J ;D
    Moja ulubiona część HP to ,,Harry Potter i Kamień Filozoficzny", ponieważ jest to dla mnie część bardzo sentymentalna, to od niej zaczyna się wszystko, cała historia nastoletniego czarodzieja, poniekąd to ona zapoczątkowała moją miłość do książek i czytanie ,,czytam bo to fajne" a zakończyła etap ,,Czytam bo to coś co sprawia, że jestem lepsza"
    Jeszcze raz bardzo dziękuję za nominację! :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak miło usłyszeć tak miłe słowa. Szczerze ja pierwszej części Harrego Pottera zawsze bałam się jak diabli, kiedy leciał film wyłączałam telewizor jak już znalazł się w tym miejscu. Bałam się kiedy ten profesor odwijał tą swoją chustkę :D

      Usuń
  10. Oo, też uwielbiam filmy na podstawie komiksów :D Jednak, strasznie denerwuje mnie Kapitan Ameryka (jako postać, bo filmy są spoko) XD :')
    Onieee, nie będę mogła spać przez tę piosenkę XD
    Shadowhunters łączmy się! :D
    Serdecznie dziękuję za nominację, na pewno odpowiem :)
    Pozdrawiam! ;**

    OdpowiedzUsuń
  11. OJEJ!! ♥ Czuję się tak niezręcznie! Wymieniłaś mnie w swoim poście (i nie mówię tu o nominacji, za którą tak na marginesie bardzo dziękuję)!!
    Potterhead and Shadowhunters!!! O TAK!! ♥ :D
    HAH! Piosenka jest genialna-taka słodka :D
    Jeszcze raz bardzo dziękuję za nominację! W najbliższym czasie postaram się odpowiedzieć na pytania!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń