The Selection Book Tag



Hej!! Pamiętacie mnie jeszcze , trochę mnie tu nie było, szkoła, wyciąganie się ,potem wakacje , dwa tygodnie w Zakopanym i tak potem się ocknęłam , że tyle czasu mnie tu nie było. Z tydzień tak myślałam o czym tu napisać,a chociaż przeczytałam sporo książek, to chciałam ten post uczynić wyjątkowym. I nagle dostałam nominacje. Zostałam nominowana przez: Natalię z bloga Fantastic books do tagu. Dziękuję za nominację.  Post w jej wykonaniu  bardzo mi się spodobał i postanowiłam podjąć się wyzwania, a więc zapoznajmy się z nim:

Na czym polega The Selection Book Tag ?
    To tak zasady są proste wybieramy 9 lub 10 książek z naszej biblioteczki i tworzymy nasze własne eliminacje. Następnie losujemy książkę i otwieramy na przypadkowej stronie. Szukamy tam przypadkowych bohaterów  lub miejsc które będą tworzyć nasze eliminacje!I co wy na to? :D 

9 książek które wybrałam:
- "W śnieżną noc" ~~Maureen Johson, John Green, Lauren Myracle 
- "Harry Potter i Insygnia Śmierci"~ J.K.Rowling
- "Zieleń szmaragdu"~ Kerstin Gier 
- "Mały książę"~ Antoine de Saint-Exupery 
- "Fangirl" ~Rainbow Rowell
- "Akademia dobra i zła" ~Soman Chainani 
- "Hobbit czyli tam i z powrotem"~J.R.R. Tolkien 
- "Kochani, dlaczego się poddaliście" ~Ava Dellaira 
- " Niezgodna"~ Veronica Roth 


  1. Miejsce, w którym odbędą się eliminacje

Miejscem gdzie odbędą się eliminację będzie tam tarara... Akademia. Hmm.. tam zorganizować eliminacje może ciut trudno i to jeszcze gdzie? Ale jakby trochę pomyśleć może być fajnie postacie z bajek mogą oceniać ich pobyt w pałacu zamiast pary królewskiej, jak w  The section .   


2 .Krol i królowa.

Król i królowa czyli najbardziej wyczekiwany punkt balu u nas królową balu zostaje Gwendolyn Shephred z "Zieleń Szmaragdu" a królem Gideon z tej samej książki. Będą cudowni jako król i królowa ciekawe co na to powie Charlotta? 


3. Pokojówką zostanie.

Usługiwać podczas eliminacji w naszej akademii będzie Hagrid z Harrego Potter. Hah ale czy Hagrid się zmieści w akademii. Będzie pewnie największy ze wszystkich. Lubię Hagrida i stwierdzam fakt,że jako pokojówka nie będzie sobie za dobrze radzić, ale kto wie ?


4.Gwardzistą będzie...

Naszym gwardzistą i obrońcą zostanie Sky z książki "Kochani, dlaczego się poddaliście". Co wy na to? Sky jest silny wysoki i wysportowany może byłby świetnym gwardzistą broniącym uczestniczek w eliminacjach, ale co na to Lauren?


5.Biuletyn poprowadzi...

Naszym komentatorem balu zostanie Gandalf z Hobbita. Ja też myślę, że skoro Gandalf tam jest to będzie prowadzil biuletyn ale  na pewno nie zabraknie jego wspaniałych fajerwerek! Już  Gandalf zajmie się wszystkim!


6.Księciem szukającym swojej księżniczki zostaje..

Jeb tak ten Jeb z książki "W śnieżną noc" kiedy zdarzają się świąteczne cuda a może eliminacje odbędą się w zimę i to tam Jeb znajdzie po raz kolejny swoją wymarzoną dziewczynę, a może to będzie znowu Addie . To mogą być udane święta w akademii dla nich.


7.Eliminacje wygra...

I zwycięzcą jest Cath. Niestety nie będzie to Addie tylko Cath z "Fangirl". Ej popatrzcie oni nawet pasują do siebie oboje są tacy spokojni mili  a z drugiej strony  to przeciwieństwa się przyciągają. Ale nigdy nie wiadomo.


8.Główną rywalką będzie....

Ojj a jednak to Triss będzie konkurowała o Jeba przecież oni kompletnie do siebie nie pasują. I Triss a co z Czterym????


9.Wesele nowej parze zorganizuje ..

I ostatnia książka, która mi została to "Mały książę" i własnie to główny i tytułowy bohater, zorganizuje przecudowne wesele, tylko jak on się tam dostanie, a może to wesele odbędzie się na planecie, Małego Księcia. 


10. Gośćmi pałacu zostana, czyli nominacje

Monella Reads z bloga Bookshelf ღ

Just yśka  z bloga Z miłości do książek

 To już koniec mam nadzieję, że wam się podobało i zapraszam do kolejnych już częstszych postów. ♥




Udostępnij ten post

8 komentarzy :

  1. Bardzo fajne odpowiedzi, książek, które wymieniłaś nie czytałąm, ale widzę że jesteś raczej zadowolona:)
    Pozdrawiam, books--my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gwendolyn i Gideon doskonale nadają się na parę królewską, chyba nie mogłaś trafić lepiej. Uśmiałam się, gdy wyobraziłam sobie Hagrida w kusym, czarno-białym ubraniu pokojówki, to dopiero byłby widok! Gandalf świetnie powinien się sprawdzić w roli prowadzącego biuletyn, ale Triss nie pasuje mi do podobnych eliminacji i noszenia sukienek.

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mi też Triss kompletnie tu nie pasowała, ale trudno. :D

      Usuń
  3. O rany Gwen i Gideon znów razem, znów na balu, to może być ciężkie xD
    hahahah wyobraziłam sobie filmowego Hagrida jako pokojówkę i padłam totalnie xDD
    Jaki cudowny TAG ♥

    Dziekuje ślicznie za nominacje i postaram się zrobić ją jak najszybciej jak tylko skończy się mi remont w pokoju i odzyskam dostęp do książek :D

    Zostaję na dłużej ♥
    Cudny blog *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć :)
    Nasz blog nominował Cię do "Liebster Blog Award". Więcej informacji na: https://ourbooksourlive.blogspot.com/2016/07/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i postaram się jak najszybciej wykonać :)

      Usuń