#1 Liebster Blog Award





Cześć! Dzisiaj na moim blogu pojawi się po raz pierwszy i mam nadzieję nie ostatni Liebster Blog Award do którego dominowała mnie Karou S.  z bloga  Our books.Our love za co bardzo dziękuje  i zachęcam Was do zajrzenia na Jej bloga. 
Na czym polega Liebster Blog Award? No waśnie większość z was już doskonale wie co to jest ale jakby  ktoś nie wiedział. Liebster Blog Award to nominacja od innego bloggera polegająca na odpowiedzeniu na  11 pytań  zadanych przez osobę która was nominowała następnie osoba nominowana po odpowiedzeniu zadaje swoje 11 pytań i nominuje 11 osób. Mam nadzieję, że wszyscy zrozumieli bo jestem kiepska w tłumaczeniu takich rzeczy. A teraz przedstawię wam moje odpowiedzi:

1.Jaka książka kojarzy Ci się z wakacjami?

Wakacje, letnie wieczory to muszą być "Rywalki". Uważam, że książka Kiery Cass  idealnie się nadaje na wakacje, dlatego że jest to książka romantyczna przy której zarówno płaczemy jak i wybuchamy śmiechem.

2. Którą książkę najkrócej czytałeś/aś?

Czemu zadajecie mi takie trudne pytanie, czytam od małego i nie wiem może "Koziołek Matołek"? Ale  tak teraz z przeczytanych przeze mnie książek to chyba "Harry Potter i Ksiąze Półkrwi". 


3. Czy jest taka książka, która zmieniła Twój pogląd na świat? Jeśli tak to jaka?
I to jest świetne pytanie! :) Jest kilka książek, które zmieniają mój podgląd na świat ale książka "Kochani, dlaczego się poddaliście?" najbardziej zmieniła to jak patrze na swiat. Przy czytaniu tej książki, chwilami leciały mi łzy z oczu i nawet nie wiedziałam kiedy.


4. Od której książki zaczęła się Twoja przygoda z nałogowym czytaniem?

Moja przygoda z czytaniem zaczęła się po przeczytaniu "Czerwień Rubinu", pamiętam przeczytałam ją kilka lat temu w wakacje jak szłam do czwartej klasy. A to dzięki siostrze ale następnych części mi już nie dała i zapomniałam o nich, ale w te wakacje to nadrobiłam i wszystkie 3 przeczytane.

5. Jaka jest twoja ulubiona pora dnia na czytanie książek?


Noc, raz z racji ,że jak jest szkoła to tylko w nocy mam czas  a jak są wakacje to tylko czytam jem i śpię. I pod tym względem noc jest dla mnie najwygodniejsza. 


6. Dlaczego założyłeś/aś bloga?

Tak naprawdę to do bloga przekonała mnie siostra a ja stwierdziłam, że mogę spróbować.

7. Czy zdarzyło Ci się spędzić całą noc na czytaniu książek?

Może nie całą ale potrafię przesiedzieć tak  w wakacje całe godziny. 

8. Którą książkę polecasz każdemu?

Trudno mi powiedzieć bo każdemu czyli i dorosłym i dzieciom to może "Mały Książę" każdy widzi w tej książce co innego lub "Hobbit, czyli tam i z powrotem".

9. Z jakim bohaterem książkowym utożsamiasz się? Dlaczego?

Nie wiem może Hermiona z Harrego Pottera w końcu obydwie lubimy czytać książki i przesiadywać dużo w bibliotece.


10. Jaki jest Twój ulubiony czarny charakter? O ile takiego masz. 

O uwielbiam czarne charaktery i mam ich mnóstwo kojarzycie Diabolinę albo Mal są świetne, wiem uwielbiam produkcje Disneya, lubię też Sneipa ,albo teraz czytam  "Akademię dobra i zła. Świat bez książąt". Tam jest mnóstwo czarnych charakterów chociażby Hester jest wiedźmą ale strasznie ją polubiłam.

11. Czy chciałabyś napisać własną książkę? Jeśli tak to o czym?

Tak, to moje marzenie, chociaż nie jestem humanistką i wolę matematykę to chciałabym jeszcze nie wiem o czym ale napisałabym coś tak fantastycznego i zarazem realistycznego i tak głębokiego wzruszającego. Jeszcze nie wiem co to będzie,ale to musi być genialne! :D

A teraz czas na moje 11 pytań:

1.Jaka jest Twoja ulubiona książka?
2. Jaki gatunek książek czytasz?
3. Czy w przyszłości też będziesz prowadzić bloga?
4. Jesteś humanistą czy raczej matematyka ?
5. Czy masz jakąś znienawidzoną książkę? Jak tak, to jaką?
6. Jaka jest Twoja ulubiona seria?
7. Dlaczego założyłaś(/eś bloga ?
8. Od kiedy czytasz książki i jak to się zaczęło?
9. Jaka jest Twoja ulubiona postać?
10. Jakiej książkowej postaci nie lubisz ,chociaż jest dobra?
11. Czy  zamierzasz rozwinąć jeszcze jakoś Swojego bloga?

A teraz nominacje :

-Katrina  z bloga  Drewniany Most
-Ellie Moore z bloga THIEVING BOOKS | Recenzje książek
-Natalia Łucja z bloga With coffee and books
-Just yśka z bloga  Z miłości do książek
-Mała Czytelniczka z bloga Między półkami
-Chaotyczna A.  z bloga Chaos myśli
-Monella Reads  z bloga  Bookshelf ღ
-Geek Girl z bloga  Books by Geek Girl
-Biblioteczka Suomi z bloga Biblioteczka Suomi
-toukie z bloga  KSIĄŻKOWA PRZYSTAŃ


Udostępnij ten post

18 komentarzy :

  1. Dzięki za nominacje ;) Zrobię ją ale będziesz musiała troche poczekać - kolejka postów i tak już jest dość długa, a ja bede pisać nowe dopiero po 7 sierpnia. Jeśli mogę tylko lekko się czepic - zadawajac pytania unikaj takich pokroju 'twoje ulubione cośtam'. Raz że przy blogach książkowych padają co chwile i większość na nie gdzieś odpowiedziała, a dwa zwykle jak dużo czytasz/ogladasz/[wstaw cokolwiek innego] to tych konkretnych ulubiencow nie masz ;p Za duzo cudowności jest wokół.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za nominację! Do "Małego Księcia" będę musiała wrócić, a "Hobbit..." dopiero przede mną :)
    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację, chętnie wykonam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rywalki<3 Fajne odpowiedzi, miło się czytało:)
    Pozdrawiam, books--my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne odpowiedzi! Muszę w końcu wziąć się za "Rywalki"-ta seria mnie prześladuje. W końcu ktoś kto podziela moje zdanie do "Kochani dlaczego się poddaliście?". Ta książka jest cudowna ♥ i dzięki niej poznałam cudowną Amy Winehosue ♥ Nie czytałam jeszcze "Małego księcia", ale już niedługo... Ja także utożsamiam się z Hermioną hahah :D Będę tu częściej zaglądać. Pozdrawiam ;)
    bookmania46.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post dear!
    I'm following you on Google Plus and via GFC,
    It would be great if you could follow me back :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeczytałam dwa pierwsze tomy rywalek i utknęłam w połowie trzeciej :(
    Ooo, trylogia czasu! <3
    Również kocham czytać w nocy :)
    Pozdrawiam, Ami
    Osobisty ósmy księżyc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz koniecznie przeczytać 3 tom mi się najbardziej podobał ze wszystkich! <3

      Usuń
  8. Bardzo ciekawe odpowiedzi :) Ja również marzę o tym aby w przyszłości wydać książkę. To byłoby wspaniałe!
    Pozdrawiam i zapraszam Cię do mnie http://subiektywnymokiem7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAK, to takie wspaniałe uczucie. Kiedy ja na samą myśl o tym jestem taka szczęśliwa dumna. :)

      Usuń
  9. Również utożsamiam się z Hermioną - obie lubimy się uczyć, sporo przesiadujemy w bibliotece i nawet podobnie wyglądamy (ach, te niesforne, puszyste włosy!) :)
    Pozdrawiam i zapraszam na recenzję "The Murder Complex" Lindsay Cummings! pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z włosami masz rację ja mam to samo ten puch :)Dziękuję na pewno zajrzę. :)

      Usuń