Harry Potter- Tag

Hejka!!

  Dzisiaj pomyślałam sobie, że skoro skończyłam czytać Harrego Pottera to zrobię jakiś tag o tym.  Oglądałam rożne tagi właśnie o hp i strasznie mi się one podobają. Mój Tag będzie składał się z dziesięciu punktów. Wszystko będzie dotyczyło Harrego Pottera całej serii i różnych innych rzeczy.
Może na początek coś prostego...

1.Ulubiona książka


   
Ulubiona książka oczywiście, że Harry Potter i Książę Półkrwi. Jest bardzo tajemnicza pełna nowych wiadomości informacji. Jest w niej pierwsza miłość Harrego. Pomimo śmierci samego Dumbeldora to nie ma zbytnio aż tak wielkich smutków i przykrości. To właśnie w szóstej części dowiadujemy się kto przekazał Voldemordowi przepowiednie i kto ją przepowiedział. I to chyba właśnie w tej części znajduję się najwięcej informacji o Tomie Marvolo Riddl'u.




2 Ulubiony dom, do którego pragniesz należeć.




Jestem gryfonką i nie widzę siebie w innym domu jak w gryffindorze od samego początku, chociaż Ravencvall też jest ok. I innego miejsca jak Hogwart też bym nie wybrała! Uważam że Hogwart to najwspanialsze miejsce jakie mogła stworzyć autorka!!!






3 Ulubiona postać..!

Hmm.... zawsze lubiłam Dumbeldora, James,Lily Syriusza,Lupina,Tonks, Ginny, Nevil , Luna. Nie wiem czemu ale ci bohaterzy nie licząc głównych wydawali mi się bardzo odważni szlachetni...Może tak bardzo ich lubię bo to przyjaciele Harrego i jego ojca?

4 Postać której nienawidzisz, a potem uwielbiasz!

Tu nikt inny jak Severus Sneip. Na początku okropny mściwy dla Harrego a potem się okazuje że on go chronił, że kochał go bo był synem Lily a nienawidził bo nie lubili się z Jamesem. Ale patronus samego Sneipa mówi za siebie nie mogłam w to uwierzyć przez te wszystkie lata!



5 Ulubiony przedmiot!

Jak dla mnie to bez wątpienia latanie na miotle. Nie wiem czy mi by się to udawało, ale czytając najbardziej chłonęłam te momenty. Uwielbiam też mecze quidicza to cudowne że autorka wspomniała własnie o nas w czwartej części!

6 Fred i George czy Ci którzy stworzyli mapę Huncwotów ?

Jejku co za wybór i nie wybiorę kocham ich wszystkich z wyjątkiem Petera Petigriva. Bliźniacy fajerwerki cudowne!!! Łapa Rogacz i Lunatyk to oni stworzyli taką wspaniałą rzecz jak mapę Huncwotów!!! Pomiędzy nimi się nie wybiera !!



                                                                                                                                                         
7.Ulubiony nauczyciel...

W Hogwarcie zazwyczaj wszyscy nauczyciele są fantastyczni, i zmieniają się często. Spośród nich od samego początku polubiłam profesora Lupina i to dziwne ale lubię też profesor Macdonald. Jest też wielu nauczyciele którzy są super ale nie w roli nauczyciela np.Hagrid jest fajny, ale w roli nauczyciela średnio sobie radzi, według mnie.


8.Ulubione miejsce w świecie czarodziejów.

Magic!Hogwart jest wspaniały , ale oprócz niego to Hogsmage uważam że jest cudownym miasteczkiem. Szczególnie sklepy, gospody wszystko jest tam takie dziwne a jednocześnie magiczne!!!

9.Ulubione zaklęcie!

Nie wiem czemu i jak ale nigdy nie zapomnę kilku zaklęć 
-Accio!-nie wiem czemu tak dobrze zapamiętałam zaklęcie przywołujące 
-Expeliarmus!- te zaklęcie chyba było najczęściej używane i dlatego
-Expetro Patronum!-myślę że te zaklęcie każdy dobrze zna i "umie wyczarować swojego patrona"
- Vingarim Leviosa!- tego momentu nigdy nie zapomnę kiedy Hermiona uczyła Rona tego zaklęcia :D


10.Czarny charakter- a jednak lubisz

Czarny charakter który polubiłam być może zbytnio nie mam takiego aż że uwielbiam, ale sądzę że to Narcyza Malfoy z siostrą. Narcyzę potem już nie obchodziło czy dobro czy zło, tylko czy jej syn jest bezpieczny. A Belatrixs nie to że ją aż tak polubiłam bo nadal mam do niej za złe że zabiła Syriusza, ale tak to była ok. 

To już koniec mojego tag'u mam nadzieję, że wam się spodobał. Teraz czas by  na nominację, ale nie wiem kto z was przeczytał a kto nie więc nominuję wszystkich którzy przeczytali całą serię Harrego Pottera!



Udostępnij ten post

4 komentarze :

  1. W podstawówce przeczytałam bodajże trzy części Harrego. Jestem chyba jedną z nielicznych, którą nie ciągnie do tych książek :D Nie wiem zupełnie czemu. Pozdrawiam! Skryta Książka

    OdpowiedzUsuń
  2. Harry Potter to nieodzowna część mojego życia i tak będzie już zawsze, dlatego jestem zaskoczona, że do tej pory nie wpadłam na ten tag w blogosferze i go nie zrobiłam xD Wyłapałam jednak w twoim tekście dość dużo literówek - powinno być Ravenclaw, Dumbledore, Snape, Quidditch, McGonagall :)

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze miałam problemy z ortografią uwierz mi, ale to też przez to że często słownik mnie poprawia. :D

      Usuń