[08] "Harry Potter i Insygnia Śmierci"- J.K.Rowling

Heejj !!!!


Znalezione obrazy dla zapytania harry potter i insygnia śmierci

Autor:J.K.Rowling 
Tytuł: :Harry Potter i Insygnia Śmierci" 
Seria: Harry Potter
Wydawnictwo: Media Rodzina
Ilość stron:774
Moja ocena:10/10
Wydawnictwo: Media Rodzina



Nie wiem jak wy, ale ja mam za sobą już wszystkie tomy z serii Harrego Pottera jestem szczęśliwa i dumna, że podjęłam się czytania, tej serii. Ostatnio liczyłam ile stron ma cała seria i nie mogłam uwierzyć. Jeju ponad 4000 stron, a tak szybko się czytało. 



Ten tom, jest chyba moim ulubionym zaraz po Księciu Półkrwi. Harry te wakacje spędził dziwnie pełen nie pokoju. Niedługo po przybyciu na Grimound Place (czy jak to się pisze) ma się przenieść do innego domu, bo sami wiecie kto na niego czeka.Jednak początkowe plany legły w gruzach. Wystartowało 7 Potterów. Podróż nie obyła się bez strat. Hedwiga i Szalonooki. Lubiłam Szalonookiego był dziwny ale był świetny! A Hedwiga tak bardzo ją polubiłam przywiązałam się do tej sowy!!! I jeszcze jeden z bliźniaków oduchowiony! Jednak Harremu nic się nie stało. Dalej urodziny Harrego i tu niespodzianka zjawia się minister magii z testamentem Albusa Dumbeldora!!! Harremu przypada złoty znicz,,,,
Niedługo potem na weselu Billa i Flour pojawiają się śmierciożercy minister nie żyje... Harry później już nie zwlekał odnajdywał horkruksy i je niszczył. Ukrywał się i był przerażony horkruksy źle działały na niego i jego przyjaciół. Do hokrsuksów doszło też coś jeszcze co trzeba było znaleźć to były insygnia śmierci. W końcu później nadszedł moment bitwy i walki czas zmierzenia się.... czas długo wyczekiwanego pojedynku!!!



Teraz podzielę się z wami moim ulubionym momentem z tej książki a nazwę to tak suprise Voldemord!
Bez przerwy używam tych słów. Ten moment Hagrid niesie Harrego wszyscy myślą że jest martwy a w  wielkiej sali nagle spod peleryny kto wyskakuje ? Harry Potter .Ten moment po prostu megga!!!

Teraz co mnie rozczarowało? Na pewno przykra była śmierć Snejpa a już go polubiłam.Ta jego historia, nie wiem jak was ale mnie strasznie wzruszyła. Tyle było tych śmierci naprawdę Lupin Tonks Fred.... 

Książka jak każda mega, 100%. W tej części była chyba pokazana jak według mnie największa odwaga całej trójki.Właśnie w tej to wszystko było pod napięciem nie mogą zniszczyć horkruksów a tu trzeba znaleźć jeszcze Insygnia Śmierci.Te wszystkie straty jeszcze książka Rity Sketer Zycie i kłamstwa Albusa Dumbeldora. 

Udostępnij ten post

10 komentarzy :

  1. Harry Potter to najlepszy bohater, mąż książkowy i chłopak, jakiego znam! Potterhead! <333
    Suprise Voldemord! XD
    Zostaję na dłużej!
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakżeby inaczej... Harryego uwielbiam i każdą część ubóstwiam. Magia, której nie znajdzie się nigdzie indziej :)
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna recenzja ! :D Harrego uwielbiam od zawsze i lubię sięgać po filmy i książki z nim związane ;)
    Pozdrawiam !
    Dolina Książek
    PS: Zostaję u Ciebie na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim osobistym wyzwaniem na 2016 miał być Harry Potter - cała seria, ale już połowa czasu za mną, a ja przeczytałam tylko pierwszy tom i to chyba najcieńszy :D Coś mi się wydaje, że nie podołam :D
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz trzymam za Ciebie kciuki! :)

      Usuń
  5. Jak już kiedyś wspominałam uwielbiam Harry'ego Pottera od dawien dawna ( z osiem lat już będzie c:) aczkolwiek Harry Potter i Insygnia Śmierci chyba nie jest moim ulubionym tomem :( Ginie w tomie zbyt wiele osób które uwielbiam, żebym była w stanie stwierdzić że to był dla mnie ten najulubieńszy tom :/ Aczkolwiek jako fanka J.K.Rowling i całego Potterowskiego świata z ogromną niecierpliwością czekam na ukazanie się ,,Harry'ego Pottera i Przeklętego Dziecka'' :D
    Pozdrawiam cieplutko ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ja też nie mogę się doczekać 8 części i autorka faktycznie przesadziła trochę z tymi śmierciami. :D

      Usuń