[07] "Harry Potter i Książę Półkrwi"-J.K.Rowlling

Hej i czołem kochani!



 Autor: J.K.Rowlling
Tytuł:Harry Potter i Książę Półkrwi
Seria:Harry Potter
Ilość stron:698
Wydawnictwo:Media Rodzina 




  Tak, to już szósty rok przygód i nauki Harrego Jamesa Pottera. Harry w tym roku dowiaduję się wielu ważnych wiadomości. W piątej klasie lekcji oklumencji nauczał go profesor Snajpe jednak teraz jej nauką zajmie się teraz sam Dumbeldor! Jednak te lekcje nie przypominają zupełnie lekcji z tamtego roku, teraz Harry w myślodziewni ogląda wspomnienia związane z Voldemordem, które podpowiadają mu jak go pokonać. Niespodziewanie też Harry zakochuje się w Jinny. Harry w raz z przyjaciółmi próbują razem odpowiedzieć na nurtujące ich pytania. W książce zdarzył się też najgorszy moment najgorsza śmierć jaka mogła być. Posady nauczycieli też się nie co pozmieniały np. lekcje eliksirów prowadził inny dość dziwny nauczyciel, który bardzo pomógł Harremu i Dumbeldorowi. Niestety lekcji czarnej magi nauczał profesor Snajpe! 




Nie wiem jak według was, ale według mnie to szósta część jest najlepsza pomimo tego okropnego zdarzenia. Jakoś właśnie tę szóstą część czytałam 3 dni najkrócej ze wszystkich i po prostu łapałam każde słowo jak by to było nie wiadomo co. Każde zdanie każda wypowiedź jak dla była genialna. Jeszcze zmiana ministra magii. Wow!!! Naprawdę, chyba ta część ze wszystkich wzbudziła we mnie najwięcej emocji.

Książkę jak już wspomniałam czyta się bardzo szybko i przyjemnie. Fabula jest szeroka, ale nie jest taka, że nie można jej zapamiętać właściwie to mnie jak byście zapytali ,to bym niczego raczej nie pomyliła.

Jak, zawsze książka świetna, wspaniali bohaterzy, wraz z dość dziwnym nowym profesorem. Po prostu genialna!!! Wspaniałe zdarzenia, historie bohaterów. Chociaż powiem wam, że najbardziej spodobał mi się w książce wątek o horkruksach, jak już do tego fragmentu doszłam, to oczu od książki nie oderwałam. Podsumowując książka cudowna!
Polecam tę książkę każdemu, tylko najlepiej jak ktoś nie czytał, zacząć od początku, bo można się nieźle pogubić i ominąć dużo ważnych rzeczy. 







Udostępnij ten post

2 komentarze :

  1. Wstyd przyznać, ale z serii Harrego Pottera przeczytałam jedynie dwie pierwsze części, które bardzo mi się podobały. Właściwie to nie wiem, dlaczego wtedy nie kontynuowałam czytania, ale zamierzam to nadrobić w te wakacje. Już się nie mogę doczekać, kiedy dojdę do szóstej części :D
    Pozdrawiam,
    Jessie
    https://lifting-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń