Książki u lekarza?

Hej!

 Dzisiaj mam dla was tag do którego nominowała mnie Monella Reads z bloga Bookshelf ღ. Dawno nie było postów ale spokojnie postaram się to nadrobić. Ten tag będzie związany ze szpitalem ja osobiście nienawidzę szpitala i nigdy nie będę lekarzem no ale ten tag na szczęście nie będzie tak bardzo o medycynie a jak zwykle o książkach! :D A więc zapraszam:


1. Anestezjologia –książka która tak mnie zanudziła że jej nie skończyłam 



Jest to ksiązka "Władca Pierścieni Drużyna Pierścienni" niewiem czemu nie dobrnełam jej końca dotarłam do połowy i nie mogłam dalej chociaż "Hobbit" bardzo mi się spodobał i w ogóle lubię książki fantasy. Nie wiem muszę chyba jeszcze raz spróbować.




2. Diagnoza –  książka przy której chciało mi się płakać
Dziewczyna z pomarańczami może dosłownie to nie jest smutna książka ale za to potrafi bardzo wzruszyć . Chyba jeszcze nigdy nie czytałam książki oprócz ej którą by pisał zmarły człowiek ze swoim synem. Naprawdę... przy tej książce można popłakać...



3. Zawał – książka z nagłym zwrotem akcji.

Nie wiem czy dobrze mi się kojarzy, ale zwrot akcji najbardziej przypomina mi książka "Czerwień rubinu". Wszystko jest za planowane od małego Charlotte przygotowywana a tu nagle okazuje się nie to Gwendolyn!






Znalezione obrazy dla zapytania gwiazd naszych wina


4.Dentysta – książka,film  którego szczerze nie lubisz

Szczerze naprawdę ne przepadam za filmem "Gwiazd naszych wina" wiem wszyscy mówią że jest świetny i 
w ogóle, ale mi on jakoś nie przypadł do gustu. Po prostu nie lubię książek związanych z chorobami....







5. ...Nie ma go/jej  już...:'( - książka z zupełnie niespodziewaną śmiercią.

I tu powiem że jest to" Jedyna"  Kiery Cass . Nagle ci rebelianci atakują i wiele osób umiera. (Spoiler) król i królowa Celest naprawdę nie spodziewałam się tego że umrze tyle osób!!!








6. Operacja-książka, przy której wstrzymujesz oddech, boisz się tego co się stanie...

Wiem że to nie jest książka grozy ale zawsze kiedy czytam któraś z książek hp to zawsze ale to zawsze boję się końca tego pojedynku Harrego z Voldemortem szczególnie w czwartej części! :O








Znalezione obrazy dla zapytania próby ognia7. Pobieranie krwi – krwawa książka\film.

Książki w której byłaby krew raczej sobie nie przypominam, ale za to film tak jest to film pt. "Próby Ognia "-druga część więźnia labiryntu. W filmie jest mnóstwo krwi i śmierci...


Znalezione obrazy dla zapytania ania z zielonego wzgórza

8. Komu lekarstwo? – Książka z gorzkim zakończeniem.
Książka z gorzkim zakończeniem.... 
i nad tym muszę się zastanowić nie no pustko w głowie dobra niech będzie j Ania z Zielonego Wzgórza :D może zakończenie nie było aż tak smutne ale śmierć Mateusza....? Naprawdę nie spodziewałam się ?




Znalezione obrazy dla zapytania zostań jeśli kochasz9. Zawroty głowy – książka ze świetnym wątkiem miłosnym.



Zostań jeśli kochasz nie no pomimo tego ze Miia ma wybrać między życią a śmiercią jej chłopak Adam jest przy niej cały czas praktycznie w filmie to było tyle fajnie że te wspomienia z nim były tak fajnie pokazane a w książce jeju też naprawdę tak mi się to spodobało :D





A teraz uwaga kogo zarażę tym tagiem oto następujące osoby:

Mam nadzieję, że tag się spodobał do zrobienia tego tagu zapeszam też wszystkich chętnych swoje opinie na jego temat możecie wyrażać w komentarzach. :D



Udostępnij ten post

10 komentarzy :

  1. Cieszę się bardzo, że zrobiłaś ten tag :)
    Oj zgadzam się z tobą jeśli chodzi o punkt piąty ( z resztą we wszystkich się z tobą zgadzam) O tak śmierć Mateusza bardzo, ale to bardzo mnie zaskoczyła, pamiętam jak cztery razy czytałam ten fragment, bo byłam pewna, że po prostu źle przeczytałam. Nienawidzę Władcy Pierścieni, ani książki ani filmu. Harry Potter jejku uwielbiam tę serię, to jest seria mojego dzieciństwa i nie ważne ile razy już ją przeczytałam i ile razy jeszcze przeczytam, bo zawsze będzie zajmować szczególne miejsce w mojej głowie, zawsze będę o niej pamiętać, bo sporo mnie nauczyła. Zostań, jeśli kochasz przeczytałam tylko książkę nie jestem pewna, czy chcę oglądać film i ponownie przechodzić przez to, bo niby przy książce nie płakałam, ale film oglądamy i to wszystko jest takie rzeczywiste :/ Jejku uwielbiam ,,Czerwień Rubinu'' ale także ubóstwiam pozostałe dwa tomy Trylogii Czasu <3
    Pozdrawiam cieplutko! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w punkcie 5 po prostu mi się skojarzyło :D

      Usuń
  2. Również uważam, że w "Zostań jeśli kochasz" jest cudownie pokazana miłość tej dwójki, tak ładnie zostało to oddane, zarówno w filmie jak i w książce. Adam jest ogólnie moim numerem jeden, jeżeli chodzi o książkowych chłopaków, rozczula mnie sposób w jaki czuwał przy Mii podczas jej pobytu w szpitalu i to, że nigdy o niej nie zapomniał. Ideał <3

    Pozdrawiam ciepło, bookworm :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację <3 Postaram się wykonać ten tag jak najszybciej :D
    Pozdrawiam,
    Jessie
    http://lifting-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hobbita męczyłam prawie miesiąc zanim go skończyłam, Czerwień rubinu miała kilka niespodziewanych zwrotów akcji, wiem o tym :D A Mia i Adam to dla mnie świetna para <3 Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę w końcu przeczytać Dziewczynę z pomarańczami :)

    OdpowiedzUsuń